一早就好熱,食完早,校巴,番到去冇哂位,因為落雨,本身係near排場d人走哂過黎,無奈下去左near排場個度,之後爆locker,又因為rain過d chair同desk都溼哂,之後等莫番左黎先去toilet,連acc都抄唔到。第一堂bio,條友係咁笑,都唔知有乜咁好笑,之後acc堂 change位,change到個全場至正ga,本身係出面,點知陰差陽錯都會坐入番去。之後功課冇做都冇事。
再eng,我係咁釣魚,之後amaths兩堂冇哂,因為條友冇番,正!!
之後eng完左去諗住和興,點知冇開,之後旦話去咪痴線企,咩一貫作風,之後叫野,等左勁耐都唔黎,之後1點先黎到,之後旦怕遲未食到一半就唔食,之後房又走,得番我,莫同文屌,佢地唔食俾哂我,之後我係哂d雞,係d飯冇食,野飲都飲哂先走,之後跑,以為遲硬,點知成班友仲係我地前面,之後慢慢行,行到番去岩岩好,文屌仲冇飲杯野,不過我6親個口。我頂....
|