神早流流phone鬧鐘響,都唔係好想起身,訓得4個鐘,個陣6點8個字,奇怪我明明較有6:15響,唔通我唔知醒?
之後都明會遲,好快咁刷牙之後44m出去,去到林士德點知得旦,余,爆三條友,仲要岩岩開始bk番個場(因為本身張靜book但佢遲d先黎),冇幾耐趙就黎左,我話自己6點8先起身,之後佢話佢6:15起身都遲過我,原來佢見44m岩岩走左就去左88小巴。之後係咁打啦,又係度玩玩下咁,最後張靜同陳子文都黎埋,only 7條友係度打。
打完爆先走,文去葵興先,我,趙,旦,余,張去左扑野家食早餐,其間差唔多完全搭唔到爹,余先走,之後食哂d野陳子先黎,之後呆左等走,去 seven買波仔,趙增值,88番home。時間不早,成11點幾,我仲以為10點可以番到home,但因係扑野家吹水閂係所以late左好多。
打機,4點又41m去pk chan,仲以為今次唔會遲點知又遲左d,annie仲遲,完左見到雷,之後排隊交學費(勁長龍)
搞左好耐,都唔知點解搞咁耐,之後又講補堂,冇證明要交10蚊..........................貧耶。
去埋英皇交k c,去睇老番,想買但係星四出真4,等下啦。
番去又打機,之後玩個deathball game,不過都幾無聊下...
|