日記日誌



2005 年 2 月 4 日  星期五   晴天


ceci好好人 愉快 分類: 未分類

一早番去見到早番ga人愈來愈少,之後睇書。

第一堂中文,冇帶書,之後發din,點知佢教得個少少。派勁多hw,痴線嫁。

第二三四堂amaths,上左一陣已經頂唔順,眼訓到乜咁,之後訓左,陳超元踢我張desk,之後我係本cw度寫左保力達蠻牛,之後就冇訓,d野真係幾難,唔係幾明。

再黎中文,我係小息問左yim mk借左書(咁都俾我借到,佢地班都未教新書)之後佢有佢教,我有我睇書,又睇左十幾頁。

lunch本身話食和興,最後去左咪痴線,頸米,後悔飛芝。

番上去抄chem,chem堂,梁sir叫我出去做,何明him做錯左全部aq變l,我抄佢的,所以要出去改。

eng堂條友係咁吠人,comp.,佢一路小我一路笑,break完listening,我都冇留心做,最後phy,以為佢派卷,點知唔係.....
失望。

開locker,地下溼哂冇得放係地,要 Lo幫手開,之後開完走左唔記得拎acc,不過都係算。

落到去打算cut hair因為a ma要我,但係落到去勁多人,行左幾個圈,phone 俾mon,最後入去cut,點知坐係個煙劑隔離等,被迫吸左兩口佢吐出黎ga煙,我頂...........一定冇左幾十年命啦我,以為冇事啦點知又一個男人食,不過唔係我隔離,吸左dd la。 過左好耐都未到我,勁煩悶,一路聽mp3,我頂有條佬過黎食煙,又係坐頭先個女人個位,吸左好多下,之後係咁避,佢可能知道,所以走左出去食。之後來來回回,入去.....都未到我,直到等左個半鐘先到我洗頭,我頂.....
洗完又要等,又有人食煙,最後原來dick唔知我搵佢,omg,再等左4條友自到我。我phone ma da 叫佢拎錢黎交野。又話番唔到去食飯。等左2個鐘,cut左一陣咋,5分鐘都唔知有冇,之後就洗頭,洗完就gel走佬......好求其,我覺得剪得唔係幾好。之後搵a ma,佢俾400我交費。去小巴站又多人又唔知邊號,就去番mtr,交20蚊......phone annie話出緊去。

因為時間唔夠我冇去英皇先,我到左phone annie話我入去先,之後就上,上完出黎問ceci2月點算,聽到好似又有其他人報唔到2月。之後佢講左d我唔明ga野,之後有人要用room,走出去再講,先知intensive唔番學位。一開始話報住3月先,佢話睇下video得唔得,我地走出去問仲有咩地方有得上,點知都係得tuen門,之後入去再同ceci講,佢話咁慘呀,有兩條路,一係就報tm之後堂堂都唔去,係荃灣度補番,一係就報ce,我問佢係唔係係度報ce,佢先記起ce要係ce報,之後再傾左陣,我地話星三就番學,佢話我地咁早,所以點幾唔得,再叫我地報tm,我問tm第一堂開始左未,佢check番先話開左,之後話唔緊要,話video補番,之後佢話:一係咁,聽日太子8:25有堂,你報左tm我聽日俾你黎上live。我就當然同意,之後佢話要係3樓捉住佢先可以入去,如果唔係唔俾入。太好人了,本身係video就變live。之後出去報,annie話冇帶錢,我借左221俾佢,報左問條友可唔可以退pk chan,點知佢話唔得....。好在我冇去英皇報chem,我先可以報番ceci,之後就番home。 第一次同ceci講野,近睇佢d皮膚冇咁好




2005 年 2 月 3 日  星期四   晴天


倒數第二日 驚訝 分類: 未分類

今日一早又係咁大風,咁凍,番到黎就睇在天堂遇上的五條友,差唔多睇到一半,之前都冇時間睇。
神早又係eng,我係度睇書都冇理佢,之後pe唔洗上,以為騎尼so代點知唔係,係劉志強,不過佢遲勁多先上黎。
佢一黎就pang死左我,之後房祖倫係咁同佢講冷笑,咩校長咩校監呀咁,之後仲室住度門唔俾佢入黎,之後佢發火,我地班友靜哂,我一早就估到會咁,不過都係小事ja。過左10分鐘又第二堂,都以為騎尼so,點知係老yip,成班人去哂4d...我又係度睇書。

chem堂講左一堂書,之後一堂做爆野,又係度玩,亂咁落d野,搞到做唔到,最後盧頭又玩野落太多carbonate,所以燒個個做唔到,梁sir過黎小人落太多,做完之後李震驚帶左兩支dropper番屋企(有乜用呀=.=),罞classroom已過5分鐘,老tong都仲未黎,梗係睇書啦。時間好快咁就過左,lunch旦唔同我地食,去左和興。

maths堂上左一堂之後同何明him一齊訓,訓到最後個幾分鐘先起身,好想快d放學,到acc,黃+駒冇番,不過都冇乜特別,classwork冇哂位,做左係homework度....第二次了。

放學無無閒閒咁周圍走,之後俾左10蚊房祖明book場,冇2蚊之後冇俾。之後落去生日趴地,一路落去一路同mr.bean吹水,先知佢同我玩d game都差唔多,講ps2又講psp再黎nds,無雙,機戰,ff......走到廁所竟然成班人係入面,一齊all。出去吹水,吹到唔知幾耐先開波。做d例派野,d旦高俾人瓜分哂,之後同人吹水無理,同佢地一樣唔食野(都唔夠啦,食開左個頭仲衰,反正上兩次都冇食度)之後大家講家長日個時點。

最搞笑都係亂毛,佢個故仔係咁:

葉:你個仔全級第3都幾好。不過佢上堂..個時.....係唔夠.....(伸出手)唔夠....唔夠入呀。
之後少少唔記得左
葉:你覺得點
毛:幾好呀,係maths炒左
葉:唔係呢個問題,@*(&$@*%^!&%!)*(
&%@*(!%&)9 你目標係咩
毛:做尖子lo
葉:唔係呢d,你有冇諗過第時做咩
毛:冇諗過(聽到呢度我地係度笑)
葉:你應該去圖書館睇多d書,就知自己興趣,想做乜嫁啦。
葉:呢個你細路呀?幾得意wo
跟住我細佬唔show佢(我地係度笑)
葉:上堂個陣你唔投入,唔問野。
毛:你睇住黎(大笑),上學期咁係因為我冇興趣,下學期就唔會咁。
葉:最好啦
佢阿媽:佢係度亂up,講埋d野咁樣。@$(*&!&%!&@%()!^%*(
&@!%*@&@

(停左一陣)

仲好笑,我黎個時上黎遲左幾個字(我話:幾個字咁多?)唔係ga,5分鐘啦,之後見到有人見緊,我細佬去all尿,我去開locker,番到黎見到有人(好似係莊明)係度,仲打我尖,之後梁sir出黎話你見葉sir啦。我阿媽之後話,都係你做乜走左去,搞到唔係見梁sir要見佢...

(完)

聽完飲埋野就散,番到home打og2,二哥冇lala番黎食飯,我都唔知。好似有d事發生左,不過唔知咩事。之後dl左好似silent hill咁ga game不過冇99%話冇位,要重新dl過,dl完冇install,send俾mk佢又話冇位,到佢del左野icq又話佢冇位收唔到,話聽日先,上golden睇到佢打爆真龍acc,之後又上g吹下水,10點左右44,奇怪未cut過line,打日記到屎提分king都冇左一半睇,打完都11點la。




2005 年 2 月 2 日  星期三   陰天


番學....................no good 無奈 分類: 未分類

愈來愈怕早起身,更怕上bio同英文,一早就係bio堂,勁眼訓,條友又係咁 nine up ,真係頂唔順。
之後acc訓著左....不過只係一陣,再上eng,條友都唔知教乜日日都教咁耐,但係講ga野又少...

a.maths做數,發覺有好多唔記得左.............lunch本身食和興,但係冇野岩房,so去左米痴線,依舊係豬頸米,冇乜特別。

番去就dict中文,錯左4個字............plot 了...............gap堂第一堂係個騎呢show上.............我地係咁對佢表示unlike,仲勁噪,條友冇理我地,11爆。

再上amaths做數,唔記得左bi少少野。

放學等5點走,但係baby+哥係度畫野.....之後5點半先走....遲硬,之後by小巴,點知勁多人又冇車,

上到車bb八達通錯左5蚊,之後到我,個driver話唔洗啦,之後我俾番2蚊bb,小巴司機都幾好人.....我平左1蚊....

之後出到去都6點05左右啦.........見到閂至言係度補,補得1個鐘都冇,之後我去睇chem,maths,amaths,都唔知邊個好,之後知度佢地班人唔like佢,去左會考教室睇.冇乜野睇,之後走左.番home食飯....



« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | »


LamYukLun
暱稱: "'我係倫^<
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
good
THX
also last day
ok good
» 日誌分類
全部 (285)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 285
留言總數: 21
今日人氣: 51
累積人氣: 17606
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann