2005 年 2 月 10 日 星期四  |
| 初二 |
分類: 未分類 |
冇乜恆心打日記。
一早起身勁頭痛。其實都係因為打機打到3點,又睇金牌冰人睇到4點半,奇怪做幾集都未做完,睇到4點半唔睇啦,太夜。
有乜好睇?其實我都唔知,不過無聊咁睇下啦。
一直頭痛,都唔知做乜好,唯有打機,打第二次咬化機戰,愈打愈頭痛,又冇野食,之後到左唔知點幾定係十二點,阿媽佢地番黎,但係都冇野食,佢同我講話:我唔幫你唔洗食嫁啦,掛住打機。之後我話唔餓,老豆:我都係咁話。之後老豆入左去steam燒賣同蝦交,我就打機+睇魔術,有乜好睇?我都唔知,之後佢整好d野,我就唔打機啦,食野又睇,好頭痛。之後想訓,但係又掛住睇tv,訓訓下阿爸走入黎,我唔想同佢一齊訓之後走左,出去sofa度訓,訓左一陣,4點a ma叫我起身沖涼,要出去阿婆度,我爆石爆左勁耐之後4點8我先出黎,換衫就走,手機都冇拎,又係call taxi,又百幾蚊,出到去本想食m記,但係又冇講,上左阿婆度,食左d年糕,之後係咁食野,舅父個仔勁得意不過勁暴力,一興奮就打人。之後係咁話我冇洗手。到左表姐佢地走,佢就喊,因為冇得同表姐兩個女玩。都幾搞笑。係咁食全盒d野。之後同往年唔同,冇去好彩食飯係佢屋企食,食左好少野,全部野都係阿ma整黎d豬肉拔,最好食。之後8點睇煙花,其實我不嬲都唔鐘意睇,不過要睇都冇辦法,睇完又call taxi走。走個時仲見到阿媽俾左幾千蚊阿婆。taxi又百幾蚊。番到home緊係打compu la,不過都冇乜野玩。
到左night又唔多想訓,睇左一陣a sam又諗番細個d野。
仲記得有首歌係咁
人入了棺材,6野仍存在。
腐爛既春袋,仍然能做愛。
6野生滿青苔,做愛亦無奈。
之後個句唔記得
睇睇下又訓左lo。
oRz
|
2005 年 2 月 9 日 星期三  |
| 新一年 |
分類: 未分類 |
其實一早8點就起左身,不過起左身又冇野做,所以想訓番,半醒半睡,到左10點半先起身,之後食馬蹄糕,羅白糕同烏黑高。食完換衫,著新野,條tough褲真係幾靚,因為唔凍所以著圍衣,勁似snake d迷彩服。係度等出門口,著鞋等。
之後call taxi出秀某平,百幾蚊的士錢@@。之後去到大e媽度,等開飯,個時我地都算早到,個個都問點解我地咁早。
d野年年一樣,不過年年都咁好食,冇肉,全部都係齋。食完等二舅母黎,a ma要俾埋利是佢地。等左幾耐下,之後又call taxi走佬。
去香港仔,又百幾蚊的士錢=.=,買生果,之後又話唔記得係邊,phone俾叔公,之後叔公話出黎。a ma話佢知係邊,之後sis發皮氣咁話:咁你唔好打電話俾佢,自己去lo。咁上下,之後a ma講左句野。去度之後又好似上年咁,佢地係咁叫我地食野,之後又開哂可樂俾我地,我唔係咁想飲,但係佢又開埋,唔飲唔得,之後a ma佢地係咁吹水,我同sis一直唔出聲坐係度,我係咁食開心果,之後過左個幾鐘,我飲完可樂,之後叔公又想俾第二觀我,好彩a ma捷住左佢。3點幾,a ma話走,又call taxi,等左好耐都未黎,之後叔公叫個女去m記買野俾我地食,我地都話唔洗,但係佢都去左,到左4點幾taxi仲未黎,m記d野食左一舊之後好想食,但係又唔好意思,所以冇食落去,之後係咁叫我食,又食左少少,taxi到左,就走,走個時叔公仲係咁送野俾a ma,a ma唔話走,叔公就追住佢=.=|||
taxi上佢地又吹水,又百幾蚊了,加加埋埋成4百幾....拜年洗既錢真多......番home打og2,夜晚食番擒日d野。
食完又打og2,打到龍虎王同積加真係好型,帥呆了,武裝神攻,wakkakakakakka |
2005 年 2 月 8 日 星期二  |
| wt so funny? |
分類: 未分類 |
10點就起身因為賓同姪10點就上黎,之後強迫性起身,去食野。一路食仲要看住姪,食完打gt4。打到11:55 張永長phone me go mk,當然打緊日本賽,唔可以中途save,所以要打落去,打完15分。換衫就走,bell都冇帶,去到房仲未到,等耐d都唔多人,之後黎左,去左太子聯合,初初去佢仲唔知個度係邊,之後睇左一陣牛仔褲冇買到。去左新世紀食野,38蚊,最多野食但係都係少。食完冇廁紙,去左廁所,仲玩個部吹手既新野。食完去dp,去完又番太子,食左條,之後去金魚街!?洗衣街!!張睇野都唔知睇乜,走,去現代,最後都冇報。mtr回青衣,ice fire去,冇買野。回家,打gt4,改左部老野車,點知加強快但係最高速都唔過200,仲用左十幾萬,mg。
姪回家,打機不能,og2去,晚了團年飯,再og2,睇龍過雞年。 |
|
|