一早就當然去爆櫃啦....之後抄番自己d作文,又改少少,上chem..............中文.............悶到爆爆爆
phy又未溫過,中文堂就背書冇聽書..............上bio又抄作文,之後你震驚話:你仲乜擒日唔寫日記
先記得冇寫到,原來佢都有睇..................話時話,人氣百幾連一個回覆都冇..............
lunch食屎筒,冇食五香五丁,都ok。之後上phy冇時間溫phy,上maths就溫左幾分鐘,之後就測,測個時都好多唔肯定
之後完左發覺mc錯兩條,long ques大至上都岩,不過冇用間尺..................會唔會扣分呢?
放學發覺唔記得左書點背.....背左先冇耐就唔記得....之後又背,同mk走,睇game+老番,之後就走,番到黎..之後哼.....想打機又唔想打..............
之後睇王飛,打日記睇左一個flash http://personal.ie.cuhk.edu.hk/~mhhon3/800/mo.swf
夜完涼睇明豬見到d人玩自由奔跑覺得佢地好勁,d動作好快又型,臂力+跳力+腳力都好勁,真係勁過the fear咁
|