2005 年 2 月 13 日 星期日  |
| 運泄 |
分類: 未分類 |
11點幾起身,唔想起都要起,因為要補習,a ma打電話上黎問我去唔去飲茶食d野先,我say no,之後41m出去,仲怕遲到,行行下見到十四,我先奇怪,我第一個feeling就係唔洗上...之後拎張飛出黎一睇,原來真係下個星期先上,白走一趟。去入$50八達通。之後走去睇影印有冇開,開左,但係我冇$$,都係冇影到。去扑野家買飯番home, by243m,番到去見到大,二e媽係度,之後我食野,又冇乜點講野,奇怪我食唔哂,但係我成日都冇食過野。
之後入sis room,play compu又做左少少中文,作文真係唔知作乜,都冇作到。之後係度玩,玩到a ma ba同細舅母,五舅父上黎打pa,過耐d d人都到齊哂,不過我冇理佢地, dl keroro,又睇拳霸,cd2睇唔到.....mg。
之後落去食飯,食完第一個走,番上黎打機,到左11點幾又打ps2,gt4,好辛苦咁打左廿幾萬,之後先知日本賽唔洗restart都得,之後四十幾萬,打到2點訓。
|
2005 年 2 月 12 日 星期六  |
黑仔  |
分類: 未分類 |
8:55 森打電話黎,我仲以為佢唔知醒@@,我個時先醒,之後打俾阿媽話去睇戲,就刷牙,出黎入sis房奇怪佢仲係度。搞搞下阿媽又上黎,之後我換衫就走。就黎去到青衣城,mk就打電話黎,之後傾住去,又係電話又話得番頭3行。之後佢排隊先,就黎到個時張sam就黎到。食完仲有20分鐘先開場,之後周圍走,得番10分鐘就入去。等盟場,之後係度扮周星馳,洗唔洗咁驚呀定係想博矇呀。
之後有個廣告係見鬼,個d話咩係室內開姐同打碗我都try過。都幾恐怖。一開場都估到佢會有嚇人位,第一個位伸手入去估錯左,之後撞車個d中哂,雖然係咁都俾佢嚇左嚇,因為d重低音好勁@o@,正。之後都有d笑位。係有d無里頭,唔明個肥佬做乜摸完isabella就發din,又點解要飲酒,個半人半天使又唔幫佢。整體黎講都幾好,mk話佢唔知up乜,但如果唔係戲院睇d嚇人位一定嚇唔到幾多人,氣氛都唔會太好。少左緊張感。
之後同佢地出黎k去邊度,最後去左大家樂外賣,我冇同條友講外賣條友都識同我外賣,真好。可能佢見到我地成班一齊買啦。
番到home以為有人又冇人,食野,mk打mgs3,之後佢食野我就玩天豬紅,玩到p哂k,mk玩仲衰,俾人sm死左,之後玩gt4,打左幾場,佢地對左唔知幾多場,之後我飛車,再玩gundam vs z gundam,張森唔識玩,玩左幾場就冇玩,之後我同飛機3v1屈死左mk。之後4點係時候去pk chan,唔夠侯。
之後同mk等車,本身41m,之後佢去左243m,我自己等,一個不留神搞對鞋之後miss左部41m,之後等左成7分鐘先第二部,去到又遲到,完左先記得annie番左大陸,又得問佢抄番notes,之後去荃風睇漫,買左兩本one piece ova,本野仲話乜限台北發售,番到去home冇人,又打天豬紅。睇殘酷一叮,勁無聊,其實d人十幾秒都叮得,係劉華佢地唔叮ja,個細路根本唔識唱,係因為佢細個先會咁耐先俾人叮。 |
2005 年 2 月 11 日 星期五  |
赤口  |
分類: 未分類 |
一早起身冇頭痛,不過冇所事事咁,又打第二次機戰咬化。不過唔知點解個心一陣間又痛一痛,沒事吧。打左一陣,都唔知幾耐lo,a ma拎野上黎俾我地食,佢唔入home就落番去,同sis一齊食,好飽,sis又俾左隻雞wing我,d野好似比平時多咁,食完去玩compu,上網睇下,吹下水,d hw一d都唔想做。之後sis走,我打下ps2又玩下compu,打天豬紅,打打下又玩compu,未到7點a ma佢地就番左黎,之後煮飯,食飯,睇tv,佢地打牌,我就玩compu。
淫豪又話睇魔間行者,但係又話叫人睇,又叫唔到,又話個個都唔聽佢電話,搞左成日只係得我同佢,唔通要bt?
又同six icq,諗番以前d野,又可惜扔左音樂書,搞到好多歌都唔記得。又後悔頲學冇寫日記,搞到好似白過咁。
最後搵到http://hk.search.yahoo.com/search?p=%A4H%A4J%A4F%B4%C3%A7%F7&fr=FP-tab-web-t-151&fl=0&vc=&x=wrt&meta=rst=hk&ei=BIG5&n=10
改編歌詞1(第三個) d歌詞同我地個d差唔多 。真係好奇。 |
|
|