早上都未諗到去唔去打羽毛,最後都係去左。
出去cut hair,冇乜人,不過條友食完煙先同我剪,俾錢個陣mk岩岩見到我。
之後佢望住我個頭笑,話一個字,我其實以為係7,點知佢話潮,不過意思差唔多。
去大家樂,大快活冇位,其實緊係冇位啦,要等嫁啦。之後直接去左林士德。去到mk話冇d後悔,我都有。
點解?因為果然係得1個場,去坐,打左兩場with single team and 文吊揚,lose。俾人炒十幾比幾。
之後同tim建鵬一team,發揮出比平時多既膠力。一路打聽到唔少野。
郭:我依家先見到zero隻眼,平時佢係咁朦埋(原來我係咁=.=)
春魚:你頭先玩野呀,依家咁勁ga。(其實都係岩岩打ja)
之後ho ming him黎,同佢地打輸左15:13。
之後就冇打。
4點以為俾人賣甩左,之後係m記見番d人,本身唔想食m記,不過算啦。
點知仲要俾人搶哂d野黎食,佢地食完仲要走哂,得番我同vincent,自然冷哂場,之後自己走,勁無奈,出黎都唔知為乜,勁後悔,哂左好多時間。番去打rockmanx8又係咁game over,激死。
http://home.kimo.com.tw/ewormeworm/city/fate/01/daylife.htm
好唔準
|