冇寫半個月日記,馬馬虎虎,係時候補番下有乜事。
星期日,舊菲律賓人已走,原因係佢覺得係時候番去結婚生仔。新菲黎左一個星期,話學野又好似乜都唔識,搞到家陣阿媽晚晚都要自己煮。新菲煮fish 都唔識。佢冇乜表情,可能陌生又聽唔明我地講乜,起碼仲未識冇人係home就聽歌同傾phone。雖然係咁,但係真係幾麻煩,舊賓走左,搞到好多野都要阿媽自己做.....真係唔知請黎做乜。
今日番學都冇乜特別,係bio突然落雨。
phy大炮3次試射失敗,我正想講佢上上下堂就會爆出黎,點知未講就射左。
maths堂,趙文深急尿,佢同超元講,超元好似望住佢但係係咁係度講野食個d野。
搞到我都急埋一份,落堂就番home搞掂佢。
|