eng堂,條友講唔到野仲番,個個都係度xx佢,話佢為左人工死都要番,之後兩堂都係listening,俾佢玩死。
maths堂派番test,33分,雖然唔係差,但係都煩,因為明明自己仲有10分鐘可以check ques,但我冇check番,
又心急,做一條又唔過1分鐘,所以錯左兩條,個兩條其實好易,又識做....唉!
中文堂係度睇緊野+傾緊bbq,冇lala lau又問我用左乜描寫手法,我鬼知咩,諗都唔諗就話間接,點知岩左。周圍d人係度笑,因為佢地知咩事。之後recess 得番2分鐘,仲要派野,ja係冇哂,成十三張,條友真係痴,個個假期都鑊鑊新鮮鑊鑊甘。
但佢意不在問我問題,有意留難,之後再問,梗係唔識答啦。
acc諗住佢派卷先,點知講左成堂都未,我又冇上堂好耐,乜都唔識,之後派,得70%,唔抵,不過都預左,maths又係咁。
放學唔知做乜唔係幾想走,係度做nee,之後5點自己一個走,番去又冇哂動力,又打機,但係冇乜game玩。 |