一早見到隻手俾頭髮插到流血已經知今日唔多好。
番到去果然俾兩條友走左埋黎坐,不過旦識,所以冇理。
pe堂冇人一team,之後仲要包尾個隊,基佬爆下巴。俾人屈高,自然死。
第二場同基佬,點知業仔又走埋黎(堂堂都係咁,見到我出去就跟住哂)自然冇得win。
決定唔打,走黎走去,踢kid子波,不過唔好玩。
lunch食飯,雞扒特別細塊,勁黑。
番上去冇lala俾希噴水,之後噴番佢,我都知佢會噴番我,不過有d過火。之後走左出去俾人屈我放屁,onlun79,奇怪ga係四條友知有人放屁都唔走開,仲坐係度。完全down哂。番去坐先知希噴哂水落我張chair,不禁大叫一聲吊。
成條褲溼哂,到左放學都未乾。
日前自己無聊係咁畫野畫左又影埋,擒日又畫他媽媽。自己都幾滿意。
kukuku

夜晚....個菲律賓人真係豬到仆街,教乜野都唔學,成個星期=廢,見到都眼火爆,姪做功課都唔開燈俾佢。地都唔認真掃,佢掃完,阿媽仲可以掃番多佢n倍ga垃圾出黎。衫又唔會同你收,我d野都唔知搞到去左邊,電話唔會同你聽。連熟野都唔撚識,佢學乜人做菲傭。餵飯餵成個鐘都未餵完,痴尻線。真係好少可係日記都打哂粗口。3000蚊一個月...我覺得似受難多d。仲要日日哭喪咁ga樣,痴線。
飯都唔識煮。搞到晚晚都成9點先有飯開,d野仲要超難食,咁搞落去我遲早會死係街邊,乜野都阿媽做哂。搞到阿媽煩左勁多,之後仲搞到姪飯又唔食,功課又唔做。阿爸同阿媽仲因為條賓搞到鬧哂大交鬧左幾鑊。本身關係已經唔好。
再咁落去死梗,大哥生左個仔落黎愛理不理,又同大嫂關係決裂。仲將個擔子無限大倍增咁交左俾我地。
全日加星期最憎既事莫過於此。 |