日記日誌



2005 年 4 月 20 日  星期三   晴天


黎哂屎 鬱悶 分類: 未分類

入重點。

話說今日phy test,死溫爛溫。

過程唔講,完左。錯4條mc,畫graph錯左,有一條用左 ch.8既式計,唔知得唔得,aws就岩。

坐低冇十幾分。

激氣係因為第一條佢個條俾左個graph 係Fs
話個area係唔係KE
佢話smooth level....我只係以為得hori. level先可以話平面。唔係水平,所以以為會有埋PE
所以就錯左。咁就2分.....

第3條,易到飛起,自亂陣腳,用唔到平常心,又錯。自然一直做落去都冇信心,skip左兩條。

做LQ,好心急,睇題都唔係幾好,之後畫graph咁易都唔識。最後個條得2分就寫左成段野俾佢,哂時間,最後冇時間做番兩條,結果都錯左。最xx就係其中一題個個都話淺,話全paper最易,睇番先知做過3次,仲要解過俾人聽都唔記得,嗚呼∼

 

之後全程發din,計番%,知道自己會由平均分94%---->87%,死lu。早知學黃+駒唔去測。

連i love u boyz都冇聽。

同佢地討論我地班d野同paper。梁sir仲話我地班懶,其實係4d d老師好過我地多多聲,我就一直都十分認同,由其係eng同maths。bio

點解唔係cold教。

放學買糖,上ken chan一個字都冇聽佢講。

之後去三聯睇ex,哥分析兩班level,話我地班勁人會勁d,但4d就勁多人好勁,只不過唔係最勁。我不禁話如果唔係我地d老師廢到咁,佢地會咁樣樣?他們也十分認同的說。

哥倫比亞:佢係咁巡你個面,其他就冇。你死啦,俾人針對,係唔係做過d乜野以為你出貓。

佢地又話我上次full marks令到黎出深d,話佢針對我@o@。





2005 年 4 月 19 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


相當fantastic 分類: 未分類

哈哈,更改左板面,睇起黎冇以前咁樣衰。發現可以重複輸入同一日日記。

咁就可以有唔俾人睇到既野,同可以俾人睇既野啦。(梁朝偉廣告@@?)

都係唔夠訓啦,冇計。擒日勁遲沖涼。

chem:用膠紙痴番本hw。教redox,學了很久就是了= =,開頭都好簡單,不過都會計錯。依家當然唔會啦。

中文,係度講test aws,我唔care分數,唔知點解今次預左唔合格,不過又好似溫左好耐咁。

當然,我話得唔合格通常都係嫁啦,得十幾分,本班黎講係勁低。不過我奇怪同少有的唔care,唔當一回事。

合格人數廿幾,平均分有廿幾分,pass就係19分。冇面見,幸好。

recess完左俾岑龍莫左我隻鞋丟左俾希,希就自自然然丟遠d,成堂都冇鞋著。詳情要保密(係密碼保護度),因為要講一個人,明言直說唔係幾好,講明唔係岑龍同希先,廢事有人誤會XDDDD。

bio,睇eng同phy lo,不過好少,無lala(其實我都估到)夆搷痝?我自然唔知厏p乜,奇怪就係我係咁搖頭妘ㄜ瓛z我,係都要我答,我唔出聲妘ㄜ鷾租臚G個aws,之後旦told me發生乜事and aws。

lunch走左好多間都冇入去,最後去左金潮!?勁慢,房係咁小,之後有個人小?好飽,飽到好唔舒服。

phy:黎sir出左一個問題,我覺得坅Y即興,講到成個地球=.=,咁ga話都唔洗學lo~.~

maths:又俾ws我地做,堂堂係咁都幾好,好過奀苤C

搞肚,好早走,見到希,一齊走。去3聯,回家。

小有的一番去就沖涼。

 

密碼暫時得張森有,不過好大機會坉灠O得左係乜XDDDD



« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 95 | »


LamYukLun
暱稱: "'我係倫^<
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
good
THX
also last day
ok good
» 日誌分類
全部 (285)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 285
留言總數: 21
今日人氣: 37
累積人氣: 17592
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann