哈哈,更改左板面,睇起黎冇以前咁樣衰。發現可以重複輸入同一日日記。
咁就可以有唔俾人睇到既野,同可以俾人睇既野啦。(梁朝偉廣告@@?)
都係唔夠訓啦,冇計。擒日勁遲沖涼。
chem:用膠紙痴番本hw。教redox,學了很久就是了= =,開頭都好簡單,不過都會計錯。依家當然唔會啦。
中文,係度講test aws,我唔care分數,唔知點解今次預左唔合格,不過又好似溫左好耐咁。
當然,我話得唔合格通常都係嫁啦,得十幾分,本班黎講係勁低。不過我奇怪同少有的唔care,唔當一回事。
合格人數廿幾,平均分有廿幾分,pass就係19分。冇面見,幸好。
recess完左俾岑龍莫左我隻鞋丟左俾希,希就自自然然丟遠d,成堂都冇鞋著。詳情要保密(係密碼保護度),因為要講一個人,明言直說唔係幾好,講明唔係岑龍同希先,廢事有人誤會XDDDD。
bio,睇eng同phy lo,不過好少,無lala(其實我都估到)夆搷痝?我自然唔知厏p乜,奇怪就係我係咁搖頭妘ㄜ瓛z我,係都要我答,我唔出聲妘ㄜ鷾租臚G個aws,之後旦told me發生乜事and aws。
lunch走左好多間都冇入去,最後去左金潮!?勁慢,房係咁小,之後有個人小?好飽,飽到好唔舒服。
phy:黎sir出左一個問題,我覺得坅Y即興,講到成個地球=.=,咁ga話都唔洗學lo~.~
maths:又俾ws我地做,堂堂係咁都幾好,好過奀苤C
搞肚,好早走,見到希,一齊走。去3聯,回家。
小有的一番去就沖涼。
密碼暫時得張森有,不過好大機會坉灠O得左係乜XDDDD |