今日真係一死的精神,昨日冇溫到,a.maths我已經冇哂性趣。
所以做卷都訓左訓咁。phy既失誤帶黎既打擊好大。
始終人望高處,但高處不勝寒。
完了吧,落到去人人都係度討論,我就冇乜心情啦,提都唔想提,佢地去唱K。
我就回家唔知做乜好,係咁玩下哂下咁樣樣。
考完試應該玩番下的,但我不知為何不暢快。
打算得閒打下波,swim下啦,都有成半年冇做過運動,運上pe都咋劉單。
自修室溫書本應專心,但今年都上年十分之不同,多了很多人,搞到玩多過乜咁。
趙想識個女仔,now評價大減,但我唔知點解佢係都要我add個個女仔。
反而我想add佢個fd多d。
期間仲發生李+倫大戰mk。
嗚呼,都唔係溫書ga,自己一個人就好好多。
其實科科我都唔掂。
行到一半,仲未搵到理想
|