今天一早就比媽媽吵醒,搞到訓唔番,到左10同11點又打phone上黎,好支力既情況下只好起身。
出去吉野家吃早飯,竟然食唔哂。之後去拎回鄉證,後去英皇,回家大約點幾兩點。
無無聊聊又唔想打機,最後同six去左青公打波,咁耐冇打,諗住炒哂嫁啦,但鎖匙圈又幾ok la,食糊位都食糊ga,勁猛太陽下射左一陣左加,有個阿叔話鬥波,本身黎之前話唔鬥嫁啦,但都是但啦咁。
要4v4,我打定輸數,因為對手全部係高佬,仲有大隻佬添。一開波節奏已經好快,仲有個大隻佬 mark住我,誰不知我係群雄手下入左兩球,但後尾係阿叔一個人入哂,好勁,勁準同埋藍底都玩埋。
結果win 超多,打左廿幾分完左,next我唔玩,因為頭痛同已經冇哂力。
之後勁多人就緊係走啦,同six去左西村點知一個人都冇,但我支力唔想郁,射左幾十球就走,回家又係納悶,結果彈左陣琴,但個姪太煩,so一陣ja。
感覺自己係等死中.......沒目標既人生真係沒意義。 |