今早9時就要v 6B,所以一早就迫自己爆石,廢事好似上次咁肚痛。
準時地回校,卻忘了體溫,諗住可以同人借啦。點知個p fat又唔同左人,搞到要出去,企係出面,勁唔鋸。
之後廖欣欣又冇wo,好彩都有人陪=.=”。
9時左右去了熱身,但沒當正選,後4e整班下來,李+倫係咁敲水樽,很討厭,先輸丟了一場,後到了十餘分才出場,早就預算到打的不會多,沒有緊張但卻不知在做甚麼,覺得腳是在震的(淆底?但心情明顯的沒有,可能係因第一次比賽啦,乜經驗都冇),結果第二球開失了,樣衰。
接2連3飛身仆低去接波,過程多也不記得。
打了一兩分左右又說換人了,換我和龍,但肥chan話岩岩換完唔換得。(是好彩?打得真是少之有少)
後來又可能因平時習慣有人包哂,令我有一球沒去接,當真魚皮。
完場後猛不快,自己係咁支支吾吾,多數是因打得2個字也沒有和自己水皮吧。
完場後想回自己做過甚麼也不多記得。
張靜:比起我星期一諗好左好多,冇諗過你會救到wo,對面都d人嚇窒哂。
旦:以為死硬點知又會xyz
子文:你一出場就救左球啦
j真係後悔乜都唔記得。
但打完呢一場又好似好空虛咁,以前係小學俾個唔知乜a sir搞到勁憎打排球,d練習日日如是,仲要乜都唔教。但呢家反而好想打,都唔知點解冇lala會覺得好玩,連練都想多d。旦同趙都話我上左癮。但完左呢場都冇乜機會打啦。
後上home e室,又討論咁上下野同埋搞生日會。
講講下生日會,我除左第一次有食過下旦糕其他都冇,今次想去食個時已經冇哂啦,10幾蚊交左乜都冇食真係唔係好抵
,差唔多完去左睇6b v 4d
4D領先一場,之後我地成班都同6b hahaaha。
對比之下同先佢地真係放哂水。
後尾高妹真係踢wall但我睇唔到。
6b後尾有幾球殺得真係好令。
之後冇睇,番左去唔知做乜搞gag,3v4b都冇睇,好似f3 win左掛。
後同文吊,亂毛,震乳,霖話去唱k,點知亂毛又唔去,咁去食野啦,去扑野家冇位,之後同文吊係咁話去維苑,後尾因學生1點~1點半係冇ga,所去走黎走去,番去點知勁多人,要等位,等左勁耐,入場又係我最遲先黎,之後先知學生唔洗加一,之前同趙文深,張靜黎個日俾佢厄左了。
後cut hair,回家又係空虛,唔知做乜咁。
|