一早又by唔到 sbus,次次都岩岩走,by 44m遇到some long。
之後一齊番。我早就知今日會唔好運,我唔想swim,因為太煩+唔好玩。我望佢rain,但次次都冇。
游完之後就肚痛。
lunch去金潮,上次痛食完就冇事,今次以為唔會。
點知食完野就唔痛,都唔知係肚餓定乜。
好想買3230,部野太正,又抵。
今年生日係母親節,又係ho sir,孫仔,張海菁生日。
中學開始生日都過得很悶的說。
中1,2都係要番學,很悶的說。好像也沒有禮物......
中3就要同人share一個旦高,收到手機(媽),精工錶(哥)。
自身覺得生日是沒人重視的,也許太自閉,人緣太差。爸與姊根本十幾年都只當吃生日旦高的日子吧?
每年買一個旦糕就當是.....旦糕自己買就是了,沒有也行,沒有甚麼可開心的。
媽是每年第一個提起我生日的人(也許只有她一人記得),而門面功夫也做足。年年也如是,普通。沒一年的生日是開心的。我也只可寄託物質之上了。 |