一早起來9時半多,吃了東西,打算10:30出門口,點知坐坐下變左10:40。
好彩唔洗等車等太耐,上左41m見到余之華,以為佢又去唱k。
之後去到mtr,仲未齊人原來祖倫神早打俾ho ming him,入到去個地下勁溼,冷氣又凍,sofa又爆哂咁,feeling俾neway差好多,之後想點歌點知已爆哂位,後尾先知盧頭個班係對面唱緊。
祖倫佢地唱得勁少,坐係度好似好悶咁。我都唱得不快,其實應該分房唱。我唔太鐘意黑mama咁,又壞彤眼又唔舒服。
同文吊佢地唱爆笑得多。
之後叫野食同neway差唔多價,點知黎度d野食少勁多,又唔好食,差應十幾蚊就差唔多。
唱完去英皇點知佢話未轉得,所以番home lo。
練琴....冇野做,係咁聽歌同睇詞得張500蚊冇買game玩。
悶,又覺得唔好 |