訓得少,死咁掣。
早會冇lala rain,完左先有得走。
pe唔洗上,非常好。許sir一談bio事,認真咁叫我地做番d野。
chem堂填form,其實我樣樣都冇信心,雖然phy第一,chem 都叫過得去,但其實都怕唔掂。
其他唔洗講,maths,a.maths冇哂時間做。
係咁溫chem,acc同eng冇溫。
之後eng唔洗test。
acc死左了。冇做cw,話唔去扣平時分,但oral所以冇去了。
之後chem test,mc錯兩條,lq 有分題唔識。
5點幾先去做Gpd,其實唔想玩玩下咁,但係唔知點解,應該真係驚,但老實講我唔怕ga bo,又唔係真,但都咁。
當時第一次考琴又係咁。所以第一次考就肥左佬。
很不開心,回家中得知原來祖倫因chem 而眼溼溼。
其實好多人都得7~9分。
乘車中驀然回首,所以日記打左d咁ga野。
其實未打哂,不過打哂真係唔洗背書。
日記都精簡左好多。是不好的事。 |