日記係人生既歷史,還只努力的完成每一天日記好了。
回校,背書,昨天果然背不了多少,早已預備了張良計。第一堂被調為a.maths堂,但因要默書,所以唔作甚麼,一起來肚子怪怪的,我想是因為像左d swimming pool水啦。如常進行計劃,幾乎不行了。
今天應覺很不好,整日胡思亂想,又想了不少哲學問題,搞到成個人都唔係幾開心。
之後上eng堂.......................phy 趙文深係度畫我,一路畫一路笑到收唔到聲,痴線...放學玩飛標,成班友din左,笑死我。
去ceci,交了$20...太貴了,真要考慮補唔補。等勁耐,房也走了得久也沒到。
回家毫下起大雨來,影了不少相。
回家如是者,嗚呼。
相信森美說的週期感情,可能正是今天。
|