擒日玩到3點的士番
之後玩compu玩到4點先訓
今早就12點先起身
好late wo,但都唔係訓得好多ja
之後打算去自個陣,發現上次借左條acc俾李+倫,搞到我冇得溫
真係激死我!!
之後sms求救,叫him帶。
去到見到春如,之後坐係佢右手。
後尾又問左余借acc,佢拎黎呢度wo,勁好= =+
回家時屎忽痕去左萬寧打算買熊仔餅。
真係覺得佢d熊仔餅係假ga lo,全天候都勁平
$4.9!!百佳都勁貴啦,真係唔明
又忍唔住買埋繽紛樂,回家一路睇電車男一路食,勁正
不過搞到食唔落飯= =
今日係咁短!!!
icq係度玩生日,一改就有4個人send 過黎話生日快樂
之後一個一個咁send過黎,都應該左十個咁上下
其實咁ja係代表..................................
你一d都唔受歡迎,冇人知你幾時生日!!!!!
wahaha=口=!!
|