2005 年 9 月 16 日 星期五  |
| 海皮之會 |
分類: 未分類 |
我依家先知我地班有5絕
不過第5個最後都block左
班友仔又好似好想估
但估中左又唔明言個個係乜水wo=口=
我地成班友勁吵係個亭個度,d人行過都望住我地
其實個班點解會搞到咁?
我諗只不過我地班個個都係customer 但冇人係designer
點解?諗下,多數人都係識得分邊樣好食,邊件衫令,但就唔識煮自己鐘意,同做自己鐘意既衫
呢d都唔出奇,如果人人都識就唔係咁多post 啦
以班衫為例,其實個個都有俾idea,不過我覺得你個個唔好
你又覺得我個個唔好,點解?
因為其實我地對我地自己設計出黎個d根本就唔係真係覺得好
只不過係表達唔到,但係只懂選擇
呢d都係人之常情
只不過就真係冇出現一個好的作品
人人也明瞭,其實如果真係冇能力,付出多少也不會得到相同回報
只因沒有能者,沒法集"翼"成裘
只不過我地班係出奇地一個desiger都冇lo
諗番中二,gap lee係度,係邊個唔尊重班會
中三,其實我真係覺得3a個陣係最perfect個班
真係個個都好ok
不過個陣我又係逃避緊=口=
不最kuso都係3a............
其他人,都好似肥聰咁知乜事,之後話我慘=口=
其實我真係覺得4d 係校入面暗中 編出黎ga elite 班............
太懸殊了............
我對自己班既組合真係不禁不奇怪...做成殘局一d都唔出奇
如果講呢個係命運,不如話其實係學校一早安排
因為真係太奇怪。
之後盧頭話我個時
佢講笑我就話"一d都唔好笑"
我講笑個陣佢笑,之後我話"其實呢個笑話一d都唔好笑"
真係笑死我
不過個陣如果係咁我真係超克人憎
但其實我覺得
我對住唔同人就算一樣咁熟,我都會用唔同方法"溝通"?
就算我冇評核過佢地都好.........
對住有d人就一粒聲都唔出
一d就係咁搞冷gag
一d就好正經咁講野.........
點解會咁...真係唔知點解,係環境? peer?定係自身
梁sir話我係成日都唔講野,但一個野就嚇親人定係驚人...唔記得添...
如果係咁...其實我真係唔識同人類溝通wo.............
不過都係最憎自己唔正經個時..............
唔..........邊個先係我
談為業仔....真係嚇人,記番3a d野,勁爆笑
其實我中4個陣都試過對班會失望過
係我岩岩入呢班個時,真係覺得...唔係呀ma
同mk一樣都feel,其實我地要玩自閉lo
根住我就覺得係呢班讀書就算啦
我都明有不少人都好似我咁諗
唔望玩咁多野
不過我冇諗及人地
不過講都係講某班人ja
如果好似今次得十幾個人咁又會好好多
人地都信唔過我
wakakakaka
for example個個人,成日都block我,我講乜都block我,佢又好似好憎我咁
所以我唔鐘意就係佢
我以為自己大膽左,點知又變番以前咁=口=
|
| 爆曬 |
分類: 未分類 |
趙文深又唔番= =我以為佢真係去左接mo娘呀= =
佢又唔同我講唔番,早知我都唔番啦=.=勁無奈
搞到早上沒有存在過,所以唔講
都係勁曬...冇野做...搞冷gag....
文吊買左sagem myx6-2.....不過我對部機冇性趣
因為功能普通,又冇野玩
我同佢講fiona做過呢個品牌代言人,個時sell緊myx7
佢話真係做過嫁?點解我唔知同話邊有出過 x7
真係俾佢搞到o咀
係更衣室有班友仔係度踢紙巾...爆笑
mk又話沖又唔沖
文吊又拎我mp3係度"yeah e yeah"
差d俾tam咁豪收左= =
做用掩眼法!!!!!犀非利
lunch 同文吊,5e去左m記
好貴呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
兜路回去...唔..........him佢地係度玩相機
我就靜坐.....之後同張森hae
唔....4點半先放人
回家5點,係度做掌同啞零
6點左右去到青城啦,點知又未黎齊
6點半~35分 梁同 李先黎到
去左仙跡,勁多人食煙,入去就頂唔順出番黎
之後bobby+班女仔又出黎,睇黎都久留不了
許留山,我未去過
去m記.......唔知做乜hae wo,之後係咁吹水勁耐,之後又黎左幾個人
投票去左kfc ,鬼咩,其他咁貴又未必飽!!!
真係班會去西村先得
$92桶餐同him分,點知9成都係雞胸,又凍又難食,好似煮完先炸咁........
oh no,又哂左錢=口=
9點幾先去海皮,講左好耐班會野
之後冇lala講鬼故咁上下=口=
一姐之前又唔知做乜好京咁
余之華又係度亂咁叫=..=
個時環境又=.=
個氣氛勁.....
仲差d搞到唔敢番home=口=
都唔知點解會咁
同以前好唔同
我以前係好想知嫁ma..........
之後青城又close左
中間個條路又冇燈又長又dark
之後跑由翠兒之後青怡又close左...........
跑勁遠先番到home= =
睇左陣刑事....訓!!! |
2005 年 9 月 15 日 星期四  |
| 沒有 |
分類: 未分類 |
今朝d 44m好密
等埋房,同佢一齊買手卷
本身打算上堂食,但係都冇可能,所以一路行一路食..
兩條友咁=口=
鼓油都冇落
phy :
掉左位,勁無奈,最遠最角落個個位
仲要係同bobby lo
本身冇乜野
但係佢講d野真係聽落好不舒服
條友又霸哂d位,個陣我真係想一拳打落佢度
之後佢又好不禮貌咁問我phy
真係無銀奈
bio:
又掉位,又係無銀奈,同以前個位一樣
只不過冇左星,變左mk
mk又唔知搞乜係咁係度玩,真係勁無奈。
maths:
佢派past paper,
勁無奈,佢教乜野ja,乜野都冇教又叫我地做wo
白痴啦,做幾條就當教書。
lunch:
4月...............唔好食左.................
番上去sunny冇lala 黎攬住我,佢個身又勁臭,搞到我都臭
好在李+倫有止汗劑ja,如果唔係真係臭死。
班衫..........真係比想像中仲衰,d色都唔match,其本就係街邊十位3件個d=口=
後面又勁細,用哂正楷, 真係ok似童..=口="
其實我覺得件衫係平得掣.............
40蚊呀好似
班衫都係一輩子一件ja,d人都要度埋唔俾=口=
白色 t-shirt........有種怪怪的feel.....
polo又話熱又話貴........=口=
不過正確d黎講........件衫同梁sir一樣
勁襯,真係唔係講笑!!!
chin:
背默...............
acc:
test,比想像中易好多, ok 簡單直接,唔合格真係切
chem:
唉...又係訓左,之後開校會我都唔知點解上左chem就勁眼訓
又係訓左
佢地講乜我都唔知,後尾梁sir埋黎坐低左拍我張desk
話:成日都訓覺
咁ja係話我上親佢堂訓佢都見到= =
但佢又唔叫我起身or去洗面wo......
放學已經成4點,中文搞補習班咁
我就俾sum,da 拉左我出mk 呀....
勁多冷問題呀!!oh good!!
出到去mk都係行langham ja,wa 佢地d校服真係令過我地勁多lo
不過葵青都冇一間係令ga
佢地問我係唔係唔合適同人類溝通...
可能真係wo!!!
係langham又見到ger夠你呀...........頂........又係有呀!!!!
之前黎langham都冇入過去d 野睇
今次行,又覺得幾好嫁wo\= =
行左半個鐘左右啦
20分去mtr 回tw,因為ken 5:45
點知去到荔景就話係事故.....................
勁無奈,真係,搞到勁迫,勁多人
去到6點...唉!!
miss左勁多野
7點15 tomato
正呀
佢話開eng lesson wo,之後話唔洗錢添
正wo
佢問我做乜星期六個時冇去
我話條友問我學生證,我冇
之後佢話俾張紙佢睇
我真係勁無奈............miss左 一堂
上堂又係同聰吹水居多,佢講d野真係中哂要害= =|||
仲有d同病。
tomato very good
佢話acc要拎a
409回家,勁爆攰!! |
|
|