日記日誌



2005 年 9 月 7 日  星期三   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  



2005 年 9 月 6 日  星期二   晴天


x file no good 分類: 未分類

一早,奶變了冰,想飲也飲不了........

30分出門,到達時45分,sms達,知佢岩岩上車,打算等埋佢。

我行了一半路程回頭等他,等下等下見到勁多人,到8點,我又唔想遲去番堂班,但又想等,咁就慢慢行番上去。

得番5分鐘,不過d人行得勁慢,所以我又好安心咁行得好慢。

差不多到校tat先黎到,係門口聽唔到鐘聲,入去先聽到,旦仲話想試下街尾聽唔聽到=.=原來門口都聽唔到!!

入去見到 yipyipyip,之後行後面去排隊。第一次咁樣wo,個feel好似幾正!!

番上去呢,就係bio,好專心咁聽書,不過都係睇書明過聽佢。

今次好慢呀,一堂佢講得兩頁咋。

佢話 自此每星期三test一次,因為有人話佢乜乜乜

tim明街都同我講過話佢教哂書就係係咁test,不過只係mc,會做成2000條mc。

不過家陣佢又未教哂都測=.=

不過ok ar,早d都幾好。

chin,這很好。

chem,交project,點知冇file,人地個d勁令,勁colourful,不過我地個個就.....又會咁黑仔冇紅墨,搞到d圖都係blue....

拎左sum個oral file黎頂住先。

做chem,教左少少。

acc呀.....調位,4條友一齊坐勁正,雖然有兩個唔熟同係咁講冷笑...........

我發覺我真係唔鐘意acc,最唔鐘意就係acc,仲難過a.maths

唔關個老師事,真係唔鐘意個樣.......真係choose 錯啦....

 

lunch,話try新野,去左野日式ga野!?係neway樓下,都有陣neway味,d野好貴bo,搵到個廿幾蚊,點知要2點半後先食得,算

見到d咩精選,話本身32蚊特價28蚊,殺佢,佢好似維苑咁,又有湯同包,仲好食過佢添,本身個feel幾正。

後尾找數,好似係32蚊一個人,就諗加一咩?加一就應該係小數啦,加2蚊凍飲?咁應該30or 34 wo

但佢32....咁我就諗佢係冇特價到...搞到我冇散紙,旦用100蚊,我俾40蚊佢算數。

真係ok敗家呀,k lunch都同佢差唔多,lunch都咁貴,不過勁飽,最好食係佢。

睇黎要上西村用5蚊lunch啦。

 

wahahahahaha

maths,我又唔記得拎野做,聽佢講書lo,先知係唔同amaths....

冇數計....no good。

eng....好煩呀條友,我放個袋都關佢事又要小我,佢又要改我冇做個part ,on ga,我後面part B 有成17分content你又唔改,咁叫我黑仔定乜。

真係唔知搞乜,我覺得佢9成會拎我入x file 。

之前我有諗過唔想番黎讀,因為d人又走哂咁上下啦,不過依家諗諗下,呢d野到時一定解決到嫁wo。再者,你去邊搵學校先,就算有學校呀,d choice 都唔一定好wo,定陣lsk phy chem bio phy chem pure咁正wo,其他有冇先。我係問人個時自己又諗,其實我都想番黎嫁wo,只不過係d老師搞到我唔想再係度讀。

旦話叫我一齊去恆商,不過遠又係一個問題。張sum又同我講話叫我去 蘇浙,不過我唔明點解,佢話恆商係讀商,唔岩我....如果讀商又真係呀,我咁憎acc..... econ又冇讀過。

而且葵青都冇其他choice 啦......

不過gap tong又唔知點解,佢真係日日都期到,你冇做錯野佢都會小你,其實係小我一個ja.....

真係可能命格相沖

4e.........唉!!!!玩屎忽,一生都咁坎坷

2d,4e,5e.......

真係1999!!

唔通要討好佢地!?

 

放學個個都講個天會rain,咁我一早就想早d走,自己一條友咁走。

行到番home都未rain,之後去自修室個陣先rain。

搞到成腳都係。

去到!?e!? 自修室整好la wo,仲話9月8先得

家陣就得,勁正。

爆多人,可以10點,唔洗8點,正!!

不過都係做chem同nee.....第一次做nee

真係好勁好好勁好好勁好好勁好好勁好好勁好好勁好

以前補ceci做nee都勁難,做勁耐

補完 fut fut,真係好正,完全會哂,連compension都勁明lo,真係唔係講笑,不過都冇乜心機做。

 

唔知點解我諗得咁樣ga生活幾好,有d奇怪.....

其實係冇happy feeling,不過就好似冇悔咁

 

好想買番部快易通咁上下ga野,但又ok貴wo,不過我又真係要用,唔知點好,我又唔想再諗番一年半載,想果斷d。

 

家陣兩個日記,唔知點用好,不過diaryxp個個有得backup DL

其實呢個好用d.....唔......

不過有時就upper limit ja

呢期好似冇左個個心態,左擔心右擔心,又分心睇野咁

但又冇危機感,唔!!!




2005 年 9 月 5 日  星期一   晴天


xanga 分類: 未分類

整番好個xanga site係:

http://www.xanga.com/home.aspx?user=lamyuklun

 

兩個都想用wo,不過d野一樣又好似....唔知點好...

算數!!

今天一早呢,咁我又係7點起身ga,咁擒日又係食唔哂d pizza,所以今朝又食pizza lo。

之但係其實今日比以前係遲左出門,我7點半咁上下先出門口,勁爆嬲

係lift 有個街坊的東西係度討論我咁,真係勁無奈,我冇理佢地。

去到巴士站又係如常咁多人,之不過條龍就有條理左。

用番個個touch 袋真係唔係好想,不過冇計啦。

上classroom先,又俾梁建平check頭,又話唔得咁啦。

因為咁要拎勁多野。

點知咁遲都撞到旦lo,之後番上去,又要拎野落去集隊因為第一堂上pe,放左d野係入面,勁熱呀,之後仲俾許老虎話我頭唔得....咁短都.....第二次

唔記得放手機係room,搞到我俾左莫lo。

之後完早會都35分,個個係度嘈話唔好上swim啦,話冇時間咁,趙去搵許搵唔到,之後個個都死死氣換哂衫去swim,點知許又唔見左,遲黎。做10下掌,唔知點解我依家用內掌上壓好輕易。

結果落去游左100m左右就走佬,勁白痴lo。

之後仲話得7分鐘換衫上番去跑wo,

好多之後添...算 繼續

出到去又要熱身多次,都唔知為乜,後黎30下sit up,d人話要飲水...........

跑8分半 校圈,唔知係因為耐冇跑,定係冇熱身,個橫隔又痛d咁。

跑完都唔係攰,因為個個都龜速,唔知有冇十幾個呢...............

走人換衫特登勁耐因為gap tong 堂,d人仲去左買野飲添,之後 遲10min上番去見到gap 樣就嬲爆。

半班人都冇,勁好野,我以為個room會好臭,點知唔係,仲拎左國泰航空嫁ma。

唔記得拎水,放左係屋企,搞到勁口乾。

拎左f shum notes出黎睇,唔理gap tong,之後冇lala唱f 小姐

搞到beanbean又唱,之後仲一齊唱,仲問我最新ep 歌

話我唱得幾似添=.="""

小息落去搵 達 剪 尾,去左f.1 練廁所。

我覺得佢剪得幾high,剪左勁多,好似打橫咁,林尾佢仲剪多下上面=.=話要同我剪番以前個undercut=口=

正喎

勁多頭髮,搞到要除衫,我除左衫先話我大隻,咁我諗我著左衫就係肥嫁啦=.=

洗勁耐, 達一踢門就踢中左條唔知乜,條友 啊一聲,話我地一齊去廁所

達因為"啊" 勁係度笑,笑左勁耐...............一d都唔好笑

又去洗頭,洗走d頭髮,之後先知打鐘勁耐,又買唔到水。拎唔到手機。

上番去俾 陳超元小

佢問我做乜,我話剪頭髮,佢聽左唔知道

真係吹脤................

之但係咁,我又冇講番,咁我死得啦,會唔會俾佢打交差嫁?

以前我冇提及,梁建平話收人前會有張list俾哂d老師,如果有學生有一個交差就唔會俾佢番黎讀,就算廿幾三十分都好,之後個個都話我會咁樣=.="我都覺得係lo

我同d老師關係都勁差

本身以為gap tong 交差我ja,咁搞法陳超元都會wo,點解?

我上佢堂又同人傾計,又玩,又唔理佢講乜,又自己做數,有時仲拎ken chan d phy,或者個日測咩就拎出黎溫,仲要光明正大,oh god。

佢話我個頭整到咁樣,我諗係因為我洗左頭啦,之後d人以為我gel左lo。

佢又話態度d野,中六咁,分明含沙射影。

之後佢問仲有冇野問,我同beanbean講話問佢會唔會交叉我。

之後講vector,講得勁慢,不過咁都好ga....

第6又係eng 堂,都知佢教乜lo...........條友又係遲放。

本身旦今朝話中文未做,話唔同我食,咁ja係得自己一個人食=口=

後尾先話係校食點知後尾話落山=口=

去左新大眾, 妖,真係以後都唔去,都唔知佢搞乜

d態度係令到你想立即打佢,ja係 mok x軒 feel。

之後黎左d野真係.........汁就多ga,根都勁多lo。

打算去買水,5蚊,就番學校先買啦,平0.5 呀........爆笑

上到去1點,去搵莫又搵唔到,打鐘都唔見人,算數.....閃。

chin 堂做哂預習咁,點知又自己係咁講,算數,起碼我勁明,文言文都。

a.math......自己做數......一條不過。

break find 莫,搵到先知佢話俾左 lo頭wo,番上去....

終於拎番手機=.=

read 係yip 次因上,唔知派乜唔理............我又唔知做乜,好似做數!?

好似係..........不過做中文為多,因為冇做哂,之後抄,點知個個都唔做第二條第二part...............照交,作文又冇睇下有冇錯字............beanbean仲差成百字都到600...後尾唔知佢點lo。

抽次序,我同自己話:i have never been a lucky draw"

點知我出去一抽就抽到第5 wo,都ok 開心嫁,因為得15個locker係5樓,其他係3樓。

番到去問人,之後sum話想同我用同一個locker wo,但我d 野勁多,以前都唔夠用,不過算啦............

咁之後呢旦又話想同我共用,咁咪變左3個,真係無奈,不過算啦。

都話"i have never been a lucky draw”嫁啦=口=”

放學打算自己一個人走,點知hae下hae下

同him走。

天氣真係熱左勁多,又要拎咁多野,不快。

真係唔明學校點諗野,做乜一堂swim一堂run...

真係好無聊lo,家長講係ok ga,咁一開學就swimming gala

不過學校又係futfut地,咁早都唔知做乜,加上年年都係個幾條友win嫁啦,係要練呀,d家長叫佢地暑假自己練啦

上pe會練到d乜呀!?都唔會進步好多啦,真係忽忽地ga!!

勁笨拙地,回家,之後就感興搞xanga啦,今次叫mk幫手又唔理我

不過都搞到咁真係幾好!!

都搞左成3,4個鐘呀=口=!!



« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 95 | »


LamYukLun
暱稱: "'我係倫^<
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
good
THX
also last day
ok good
» 日誌分類
全部 (285)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 285
留言總數: 21
今日人氣: 13
累積人氣: 17568
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann