整番好個xanga site係:
http://www.xanga.com/home.aspx?user=lamyuklun
兩個都想用wo,不過d野一樣又好似....唔知點好...
算數!!
今天一早呢,咁我又係7點起身ga,咁擒日又係食唔哂d pizza,所以今朝又食pizza lo。
之但係其實今日比以前係遲左出門,我7點半咁上下先出門口,勁爆嬲
係lift 有個街坊的東西係度討論我咁,真係勁無奈,我冇理佢地。
去到巴士站又係如常咁多人,之不過條龍就有條理左。
用番個個touch 袋真係唔係好想,不過冇計啦。
上classroom先,又俾梁建平check頭,又話唔得咁啦。
因為咁要拎勁多野。
點知咁遲都撞到旦lo,之後番上去,又要拎野落去集隊因為第一堂上pe,放左d野係入面,勁熱呀,之後仲俾許老虎話我頭唔得....咁短都.....第二次
唔記得放手機係room,搞到我俾左莫lo。
之後完早會都35分,個個係度嘈話唔好上swim啦,話冇時間咁,趙去搵許搵唔到,之後個個都死死氣換哂衫去swim,點知許又唔見左,遲黎。做10下掌,唔知點解我依家用內掌上壓好輕易。
結果落去游左100m左右就走佬,勁白痴lo。
之後仲話得7分鐘換衫上番去跑wo,
好多之後添...算 繼續
出到去又要熱身多次,都唔知為乜,後黎30下sit up,d人話要飲水...........
跑8分半 校圈,唔知係因為耐冇跑,定係冇熱身,個橫隔又痛d咁。
跑完都唔係攰,因為個個都龜速,唔知有冇十幾個呢...............
走人換衫特登勁耐因為gap tong 堂,d人仲去左買野飲添,之後 遲10min上番去見到gap 樣就嬲爆。
半班人都冇,勁好野,我以為個room會好臭,點知唔係,仲拎左國泰航空嫁ma。
唔記得拎水,放左係屋企,搞到勁口乾。
拎左f shum notes出黎睇,唔理gap tong,之後冇lala唱f 小姐
搞到beanbean又唱,之後仲一齊唱,仲問我最新ep 歌
話我唱得幾似添=.="""
小息落去搵 達 剪 尾,去左f.1 練廁所。
我覺得佢剪得幾high,剪左勁多,好似打橫咁,林尾佢仲剪多下上面=.=話要同我剪番以前個undercut=口=
正喎
勁多頭髮,搞到要除衫,我除左衫先話我大隻,咁我諗我著左衫就係肥嫁啦=.=
洗勁耐, 達一踢門就踢中左條唔知乜,條友 啊一聲,話我地一齊去廁所
達因為"啊" 勁係度笑,笑左勁耐...............一d都唔好笑

又去洗頭,洗走d頭髮,之後先知打鐘勁耐,又買唔到水。拎唔到手機。
上番去俾 陳超元小
佢問我做乜,我話剪頭髮,佢聽左唔知道
真係吹脤................
之但係咁,我又冇講番,咁我死得啦,會唔會俾佢打交差嫁?
以前我冇提及,梁建平話收人前會有張list俾哂d老師,如果有學生有一個交差就唔會俾佢番黎讀,就算廿幾三十分都好,之後個個都話我會咁樣=.="我都覺得係lo
我同d老師關係都勁差
本身以為gap tong 交差我ja,咁搞法陳超元都會wo,點解?
我上佢堂又同人傾計,又玩,又唔理佢講乜,又自己做數,有時仲拎ken chan d phy,或者個日測咩就拎出黎溫,仲要光明正大,oh god。
佢話我個頭整到咁樣,我諗係因為我洗左頭啦,之後d人以為我gel左lo。
佢又話態度d野,中六咁,分明含沙射影。
之後佢問仲有冇野問,我同beanbean講話問佢會唔會交叉我。
之後講vector,講得勁慢,不過咁都好ga....
第6又係eng 堂,都知佢教乜lo...........條友又係遲放。
本身旦今朝話中文未做,話唔同我食,咁ja係得自己一個人食=口=
後尾先話係校食點知後尾話落山=口=
去左新大眾, 妖,真係以後都唔去,都唔知佢搞乜
d態度係令到你想立即打佢,ja係 mok x軒 feel。
之後黎左d野真係.........汁就多ga,根都勁多lo。
打算去買水,5蚊,就番學校先買啦,平0.5 呀........爆笑
上到去1點,去搵莫又搵唔到,打鐘都唔見人,算數.....閃。
chin 堂做哂預習咁,點知又自己係咁講,算數,起碼我勁明,文言文都。
a.math......自己做數......一條不過。
break find 莫,搵到先知佢話俾左 lo頭wo,番上去....
終於拎番手機=.=
read 係yip 次因上,唔知派乜唔理............我又唔知做乜,好似做數!?
好似係..........不過做中文為多,因為冇做哂,之後抄,點知個個都唔做第二條第二part...............照交,作文又冇睇下有冇錯字............beanbean仲差成百字都到600...後尾唔知佢點lo。
抽次序,我同自己話:i have never been a lucky draw"
點知我出去一抽就抽到第5 wo,都ok 開心嫁,因為得15個locker係5樓,其他係3樓。
番到去問人,之後sum話想同我用同一個locker wo,但我d 野勁多,以前都唔夠用,不過算啦............
咁之後呢旦又話想同我共用,咁咪變左3個,真係無奈,不過算啦。
都話"i have never been a lucky draw”嫁啦=口=”
放學打算自己一個人走,點知hae下hae下
同him走。
天氣真係熱左勁多,又要拎咁多野,不快。
真係唔明學校點諗野,做乜一堂swim一堂run...
真係好無聊lo,家長講係ok ga,咁一開學就swimming gala
不過學校又係futfut地,咁早都唔知做乜,加上年年都係個幾條友win嫁啦,係要練呀,d家長叫佢地暑假自己練啦
上pe會練到d乜呀!?都唔會進步好多啦,真係忽忽地ga!!
勁笨拙地,回家,之後就感興搞xanga啦,今次叫mk幫手又唔理我
不過都搞到咁真係幾好!!
都搞左成3,4個鐘呀=口=!! |