2005 年 10 月 10 日 星期一  |
| 非常賤/^0^/ |
分類: 未分類 |
就咁,要爆locker,今朝勁早,俾5架41a fake,都幾好野
上去爆,扮f1,搞笑!!
搵極都搵唔到swimming 帽,只係有泳鏡,very no good la!
上pe....要鴨仔行,行就冇乜野,不過我真係覺得許老虎傻ga
冇著鞋就行,搞到生水泡都有知。
之後先得知中文又有pp要做,但我唔知要做,今次hihi了
eng又未背,nee又冇帶.............
eng上番去,十多人冇帶nee,佢就係咁小,him話佢想喊添,唔知點解我覺得好好笑,好賤呀^0^
amath test,本身以為6條,原來得5條
唔知點解做得好慢,因為我做乜都成日計錯少少野,acc又係咁
所以一條做到aws我要做多2次= =!!
可以話唔夠時間,但其實係我hae到冇時間
我諗自己冇6分掛
eng dict,出cat= =
lunch:
冇訂飯(其實唔知人訂左),搞到飛落去食,仲行埋捷徑
勁早落到去
今日係4月食飯
食到一半,有6個人入黎,
我同旦就坐左一張
個中年肥佬(係個度做)叫我地去第二度坐,俾張野人地
說時遲那時快,佢二話不說拎走我碟飯,我都仲未放低野
我就話死都唔走,之後條友用d語氣都唔係幾好
我仲聽到佢講個屌字
之後我話:唔食啦,走呀
之後條友就怕左我,根住我仲話要走,我以為佢食哂ga ma,因為佢次次都剩好多,點知旦話未飽,其實我都只係食左半碟咋,唔知呢,唔知呢
仲好似搞到旦未食哂就仲走...= =
真係好賤呀wakakakakakakakaka= =
如果我係個六條友其中一個人我一定小爆自己
其實我點解會咁,可能因為我覺得人地食緊野你拎走人係好不....
個六條友一定極度無奈,真是對不起,我愛你
再說一次我愛你
番上去點9左右,食咁抄啦
上堂佢冇check人,好多人都冇做都冇事呀=口=!!!
amath 好易呀^口^
reading,久違的射diu,冇以前咁好睇!?
放學等oral dissuzion 成班友吹水吹到點9先去
去到條友問我有冇帶ce 04,我話冇,之後佢就小我話:你地5e已經半班人冇帶野。
我同你地練oral已經係額外嫁啦,我自己28號有個測野都未做呀
自己基準都過唔到lo。
之後我係度係咁笑,好賤咁 ^0^!
條友:你唔好用d咁ga眼神啦
你有冇一次係帶齊野呀?
我話:梗係有啦
佢:咁得la
之後5b有條友走左佬,兩個男都冇帶ce04
之後條友話:有ga練冇ga唔好練lo
之後得番kenny 佢地3個+ 5b一個人
都冇解ga,5b成班都唔知做乜,大半班人都係入面唔知做乜野
咁ga situation 點練oral 呀?
之後走左,番去5點,4條友落去扑野家
因為him未食飯,佢去左做chin,而d外賣又未到。
落到去爆多人
之後都冇lala有位
得番20蚊身家都要食左佢= =
都好耐冇黎過
以前f.3日日去扑野家,其實幾enjoy
唔...真係好賤
|
2005 年 10 月 6 日 星期四  |
| 7000人氣,都冇訂企 |
分類: 未分類 |
呀呀呀
今朝要係咁搵野....
點解呢,因為擒日聽聽下903訓鬼左,乜野都未汁,書又冇溫
仲冇刷牙添!!!
不過咁,阿媽一早走左我反自然,咁我食下搵下,都係搵唔到,搞到幾個字先搵得哂,仲要差不多出門ga la
30分鐘左右啦,44m又係爆多人.....
不過唔知點解又勁早去到wo50分就去到
萬0未開,好成功咁hae到55分先走上去
phy:終於派卷啦,不過我唔多開心,因為得34分,畫圖又唔知做乜忽忽地變左virtual用虛線,之後method個度又唔知要講focus番佢,最後個條就抵錯ga....
咁就冇左3分啦,唔係講笑,真係唔開心,但我講出黎d人就會以為我串嫁啦= = 你知啦,冇人明白嫁啦,因為我34分第一呀ma= =
不過berlin都有安慰我,真好!!
之後bobby 屎忽痕係咁係份野度加工,之後又加係我度,最後4條友都俾佢搞,我又搞番佢咁,都ok搞笑!
bio:.................................
math:...............................打交
唔知做乜
相拳舉起,一個迅雷勢,左手抱球,右手推出擊向mr.bean
見敵面容不改,目光呆滯,心中叫好 立時變招,
再施展拳擊,速度奇快,招數兇悍,目標不離要害,但見豆樣色如舊
再隨勢以.....
白痴= =!!
周街都望埋黎,之後打完,同bean又係度un 旁人呆+爆笑了。= =+
lunch:達成,d牛腩食幾十次都係怪怪地味
chin:..................................
acc:唔...test啦,擒日有帶番去嫁,但係見到就唔想做,因為好似識咁又冇做度,帶左番去都唔知做乜。
兩條,oh, average stock wo,唔知點解諗諗下好似nt咁,閃過左頭+尾除2的信念,但唔sure,之後唔知點咁,都係咁做啦
見到譚好似唔知寫乜係ques個度咁,但又冇寫aws
個個taking個句又唔明佢講乜,3個數加埋又=takingwo
唔理佢,死做= =!!
完後,前後左右冇一個話識average stock,真係奇怪,估唔到咁多人都冇上堂,哈哈,好似咁岩個日我有上先識咋,真係咁岩得咁q lo
之後講番先知taking 加錯位,我加左係income,最少冇左1.5分啦
算啦算啦= =係自己唔識ja
chem:
quiz 呀,岩岩test完又quiz= =!!
第一次有mc wo,冇fills in,正wo
其實都冇乜野,我係唔知點解我test親 d無印就係咁斷墨
唔通我寫得快得掣?唔係掛
其實應該都..................滿分ga = ="
係唔happy支筆
之後教多15分鐘書....唔......
今日特別ga係,我冇睇過射diu wo= =
正wo
放學on duty,做chem mc咁上下,俾人青春日記左
真係俾你butane 呀!!!!
5d又講咸野-打飛機,him佢地班友就走哂過去聽,毛毛番黎話:好無聊呀,佢地一d性知識都冇,話打飛機打到馬上風,佢地都唔知馬上風係乜。
sum話:馬上風係唔係扑野扑到high得掣,個腦乜乜乜
毛毛:係呀,佢地都冇腦ga,打飛機又點會馬上風,你要騎下騎下先叫馬上嫁ma
sum:咁ja係都冇馬,點叫馬上風
我:咁打飛機打到咁,一定係馬下風啦
sum:哈哈,落左馬啦ma
梁突然入左去,散哂d人
@!(*$&!@*%(^!&@^#*!@&$*@&$*@!
ken chan金句:英雄所見略同,非筆墨所能形容。
雪白肌膚,唔會馬虎。
acc:~.~
回家!!
|
2005 年 10 月 5 日 星期三  |
| bad |
分類: 未分類 |
本著一死的心番學
點解= =?ja係咁,呢樣野我研究左都好幾年,我發覺一早既運程好影響你成日會點,可能係迷信,但又真係唔到你唔到,不過可能我係咁ja。
昨天forum得知今早class check,但 手冊係locker,真係煩
巴士上睇頭條日報,譚明佳又同我講:你真係夠分都唔好番黎讀啦,都話叫你去莊啟程lo。
後同岑龍3條友咁樣樣
番上去爆locker岩岩好打鐘= =|||
本係bio yip check,wa,幾危呀,好在梁sir入左黎話check我地3行
如果唔係好似趙咁俾人記左名佢冇sign 手機個個通知
不過我都自己簽左= =
phy......俾佢fake爆呀
fake死我呀,我以為佢派卷點知又唔係wo
之後佢番落去,我以為佢拎卷,原來係remote.....fake左兩次呀
之後佢叫立哥一齊出去搞d CRO個味野
黎生又唔知係唔係搞gag,係咁失手= =
笑勁耐
第二,三係中文,又係對pp呀...........唔知點改好,好似...唔....
第4係eng,射diu呀!!!!正呀= =+++
家陣係咁睇書,好似f.1個陣咁....
第5係bio test...未教都test,好野!!!
6,amaths,都係個句啦............
lunch去4月,搞冷gag 嚇走哂d人真係對唔住.......
回去,chem.........唔...........唔知呢,唔知呢
gapgapgap
正一x忽鬼黎嫁
我地勁早落去但同我地講同冇我地位wo,真係冇x奈
叫我地排隊等d人入哂去先
仲要我地分散哂坐
之後我地就同梁sir話,一定係上次校長走埋黎影相我地又冇send番d相俾佢,搞到得罪左佢,針對我地
我仲帶左d鵰落去等坐射嫁ma
勁悶la...........唔知點啦..............之前都仲ok,係咁搞李+倫lo
3條友咁,仲話黃永奸搞佢添
因為次次等佢坐埋去先搞佢
後尾愈來愈悶,搞到我係咁釣魚,朦朧中記得趙文深係咁笑,笑到傻,好似係笑我釣魚,仲問我係唔係扮野,又話好假咁,之後又撞我個頭
但我都唔記得左= =!!
after school............
唔知呢,唔知呢
反台,唔知呢,唔知呢
冇反bobby,唔知呢,唔知呢
祖倫反左子文,搞到佢嬲,唔知呢
唔想溫acc,點知真係冇溫到
chem...........又hae下左....
death note買左都未睇!!! |
|
|