忙............忙.................忙.................
唔知呢,唔知呢
一早,唔知呢
係lo,唔知呢
咁同岑龍番上去,拎左支野咁,係lo,咁lo
之後呢..係lo,上去lo,bio lo,冇上堂lo,掛住睇射diu lo
真係好正,bio睇郭靖戰江南四怪,講到鬼死咁勁
不過係人都知郭靖係屎到乜咁,但佢仲要係前期咋到乜咁
都寫到佢萬夫莫敵咁,正看得出神,可以真係想個bio長d
第二堂中文,唔敢睇....對野
第三堂chem...講d唔知乜,唔眼訓因為繼續睇4鬼
其實有好多野都未做,但係係咁睇lo,
listening又未做,pros and cons,grammar book ex.咁
acc hw 咁....
acc堂講新野,但我已經入了魔,全程睇射吊
lunch:
達成...............
後maths,super circle繼續施展看家本令,令朕一竅不通,都係睇番書算,搞到頭都大埋,真係已經覺得math係難過a.math,而acc難過math
eng:
冇做野,抄左listening ja,grammar 上堂先做, pro and con就扮野咁
條友真係痴線嫁,正一x忽鬼,痴線,上次又係咁今次又係咁
中四final exam係係一早就 要oral exam,係仲係考緊試ga,人地個個就考哂先考oral我就一早考,真係興過火屎
今次又係咁,佢係唔係傻嫁,我前世做過d乜野呀
頂佢下個星一要我練oral wo,第一批人呀x忽鬼,唔洗test咩大佬
星三(明天):bio test
星四:chem quiz + acc test
下星一: a.maths test (1 hr sth.) eng dict ( 1-8 ) oral (after school)
星三:bio test 交文....
星五:math test (1 hr etc.)
星六: chem jt (vol. 1).....
正一臀部靈魂呀!!!
真係食x嫁,佢一定以為我好得閒啦頂,真係唔憎佢都唔得
真係激死我,唔洗溫書咩,我仲要補到冇哂d時間.....
天呀,佢係唔係痴線嫁
及後我發左din,但5e 俾左 bio yip拎左黎用
去左5d,班友玩dare,條條友都去唔知做乜
後講淫野,經驗老到,功力深厚,絕非等閒,
仲要有d女仔一齊講先抵死呀ma
我照睇bio同申lo,5:15走,成班人又去番 5e room, 又嗲左陣
全是絕人路,只可 hae時間等補習
走黎走去.....
買death note,原來上個月出左....估唔到咁快
上次都係漫節lo
仲要冇車.....等3架
唔.....
如常,不詳述
|