日記日誌



2005 年 10 月 4 日  星期二   晴天


正一臀部靈魂呀!!! 分類: 未分類

忙............忙.................忙.................

 

唔知呢,唔知呢

一早,唔知呢

係lo,唔知呢

咁同岑龍番上去,拎左支野咁,係lo,咁lo

之後呢..係lo,上去lo,bio lo,冇上堂lo,掛住睇射diu lo

 

真係好正,bio睇郭靖戰江南四怪,講到鬼死咁勁

不過係人都知郭靖係屎到乜咁,但佢仲要係前期咋到乜咁

都寫到佢萬夫莫敵咁,正看得出神,可以真係想個bio長d

第二堂中文,唔敢睇....對野

第三堂chem...講d唔知乜,唔眼訓因為繼續睇4鬼

 

其實有好多野都未做,但係係咁睇lo,

listening又未做,pros and cons,grammar book ex.咁

acc hw 咁....

 

acc堂講新野,但我已經入了魔,全程睇射吊

 

lunch:

達成...............

 

後maths,super circle繼續施展看家本令,令朕一竅不通,都係睇番書算,搞到頭都大埋,真係已經覺得math係難過a.math,而acc難過math

 

eng:

冇做野,抄左listening ja,grammar 上堂先做, pro and con就扮野咁

條友真係痴線嫁,正一x忽鬼,痴線,上次又係咁今次又係咁

中四final exam係係一早就 要oral exam,係仲係考緊試ga,人地個個就考哂先考oral我就一早考,真係興過火屎

今次又係咁,佢係唔係傻嫁,我前世做過d乜野呀

頂佢下個星一要我練oral wo,第一批人呀x忽鬼,唔洗test咩大佬

星三(明天):bio test

星四:chem quiz + acc test  

下星一: a.maths test (1 hr sth.) eng dict ( 1-8 ) oral (after school)

星三:bio test 交文....

星五:math test (1 hr etc.)

星六: chem jt (vol. 1).....

正一臀部靈魂呀!!!

真係食x嫁,佢一定以為我好得閒啦頂,真係唔憎佢都唔得

真係激死我,唔洗溫書咩,我仲要補到冇哂d時間.....

天呀,佢係唔係痴線嫁

 

及後我發左din,但5e 俾左 bio yip拎左黎用

去左5d,班友玩dare,條條友都去唔知做乜

後講淫野,經驗老到,功力深厚,絕非等閒,

仲要有d女仔一齊講先抵死呀ma

 

我照睇bio同申lo,5:15走,成班人又去番 5e room, 又嗲左陣

 

全是絕人路,只可 hae時間等補習

走黎走去.....

買death note,原來上個月出左....估唔到咁快

上次都係漫節lo

 

仲要冇車.....等3架

 

唔.....

如常,不詳述




2005 年 10 月 3 日  星期一   晴天


神人 分類: 未分類

唔知呢

今日早左d出門,點知一落到去就爆多人係bus stop

痴線ga,比平日多2,3倍人,條龍排到去紅綠燈位個度....之後仲要勁耐先黎架44m

搞乜野呀

我上到去已經冇位,要企,都差不多full lo,去到第3個站上左一兩個就full左啦,爆多人冇車搭。

之後d站唔洗講啦,岑龍係翠兒又冇車上,之後打俾我咁,話冇人同佢一齊飛的wo= =+

 

pe....早會完先上去爆櫃拎衫.....又係做無聊野....沖3次,我唔知做乜忽左

之後60下台唔知乜......點解隻腳巴巴聲嫁!!!!!好唔舒服lo

 

打波....點知第3隊,盧頭差輸左,後尾睇笑爆藍球...= =

到先要走.................

toobad 啦,都唔明點解係第1,2堂

 

eng,條友又唔知做乜...唔知....

a.math...

唔知做乜,boring

eng

唔知做乜,time consuming

lunch

達成

旦又冇錢,我俾30,仲打算俾15個1蚊嫁ma

同旦換左5蚊話搭車

點知冇lala俾我搵到張20蚊,可以俾d一蚊人= =+

本身都係得6個,之後旦話不如均一d咁上下,拎番d一蚊出黎轉番個4蚊= =+

10個一蚊= =+++++

 

借書.冇射diu 1...冇計,借二

今日冇咩人啦,可能早得掣啦

 

中文test

oh no 啦,寫左勁多野,好似做得好慢wo,做唔哂,最後個條做未寫哂,ms劉就勁嬲咁倒數10下....唔知做乜

amath

冇人專心

reading

交key,諗住扮睇書之後溫書嫁ma

點知睇本射diu就愈來愈好睇,搞到睇哂兩堂= =

都有成3,4年冇睇過金庸啦= =

真係好好好睇= =入哂迷

放學勁多人留係度唔知做乜野,做hw掛!!

做中文,唔識做= =,eng comp又搵唔到

佢地搞個本唔知乜青春日誌

寫哂平日d kai野上去

achone vs actone,開locker俾gap lee見到 (祖倫)

爆石(我)

7(深)

and the like

 

5點15迫住要走,仲未做哂

祖倫話買舊書

去到睇真係勁平勁真,勁c卓呀!!!之前影咁多,又買pp,傻嫁!!

 

去自修室差點冇位= =

回家搵番 eng comp 不見listening




2005 年 10 月 2 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 95 | »


LamYukLun
暱稱: "'我係倫^<
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
good
THX
also last day
ok good
» 日誌分類
全部 (285)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 285
留言總數: 21
今日人氣: 5
累積人氣: 17560
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann