7點許痛苦的起身
去踢波但冇鞋,趙的,十分細,一著已痛
踢兩踢就爆左
後去唱k,正wo,唔知做乜野,3條友有間激大房,有3部電視!!!
每面一部,間房最少坐20條友
真係喪ga wo,唱咁多次都係第一次有間咁大ga 房
之後仲要一條友望一邊添
3條友fit 哂勁正。不過d燈冇得光
牛扒勁肥,好似屎咁=.=
勁唱舊歌,起碼唱左廿幾首舊
中文瓜了^_^
完成了第三冊射
無趣無趣
練歌
dom走
番去乜都唔想做
明天踢波去@o@
解左dd毒
好不專心
and then....唔....
補習,10點先回家食埋飯,沒有溫中文
點算?不過冇打算開車,唔...點算?