日記日誌



2005 年 12 月 7 日  星期三   晴天


唉..搞乜野呀林鈺倫 分類: 未分類

早上,等lift等了8分鐘也沒有!!!

痴線的,之報去車站去發覺車還未到,心安了一點。

但再等了良久,車子也沒到,心也發瘋了,五十多分鐘還沒來。

車子可是到了,但卻讓其他車先走!?

真愛作弄人,有等候者爆粗了

上了車,車了激慢,所到之處也逗留甚久

本時不是這樣的,到了翠怡見到旦上不了車

我還以為與昨天一樣8點到達可幸保不遲

真係他媽媽,窒車!?04分到達,十分開心

之後lskc 4人施施而行慢慢而遊,十多分才走到上去。

昨天的我是5分鐘跑也不用跑就上了出了....

 

bio test真是沒有溫,天呀,很多也不懂得。

還不及時間作答,只好糊裡糊塗過去了....

a.maths...佢自己計哂得啦,計兩條數就話自己教左...

仲話點用冇時間...

 

lunch他的好,去了粥鋪吃,還以為是天國的夜香,嗚?卻別有一番風味

炒面,油炸鬼也久違了,只是那噁心的牛肉....計少數每人11.5

付了12塊

5人每人一粥+油炸+面+羅白糕x2

去7擇久不獲。

 

班會後不知談甚麼,被3狂徒所輕薄,賊人十分之猖狂

成績表要在放學後派,期間bobby不停對我說那女孩子十分漂亮

還想和我打賭誰先識了她,又說他下次一定會識到她

被奸人聽到了,不停攻我要我說出詳情來,以我的本性不喜說

結果慘被兩名暴徒淫慾,死也不從,後來犯人增至3人

真是無奈,原是小事一摏,及後被人圍觀,卻無人出手相助,嗚呼!

我向子文及莊銘求助,他們卻不理我死活,真是人情冷暖,世態炎涼。

幸我有堅強意志力,咬緊牙關才幸保不失!

 

成績令我空虛,煩惱

為何會話樣子....猜不透

他只是說我應該不會這樣子,名次話樣的低

我也知道...也真低得很

但一樣東西令我費解

為何他會說我天資頗佳?他口頭上有說,成績表有寫上

上年也有,為何呢?但這我不大覺得!我和他交談不多,他為何會這樣說我呢?

 

中三那年,梁老師也話樣的說話:你唔應該咁ga,我知你應該係同黃卓x鬥既人黎先岩ga ma

呢一句2年前把我嚇呆,今天想起也呆了半晌,這更是奇呀,我中三只是考一百多名的人

之前更不用說是一百四十名左右,為何他會話看重,或是誇言?但也未免誇得太大吧?




2005 年 12 月 5 日  星期一   晴天


lskc fan no tastic 滿足 分類: 未分類

唔知呢

勁遲起身,之後又好頭重,好攰呀!!

鬼咩擒日唔知做乜係度睇幽靈人間= =

之後呢,之後呢

pe,踢波,開始覺得好無聊,對鞋又借左俾達,搞到要....= =!!

勁早咁上去,之後eng 聽聽下訓左@@

amath打算做pp,點知聽聽下又訓左@@

eng 又講proposal,聽聽下又訓左@@!!

lunch食..肥20磅>_<

chin,,,8chi la,真係好那憎佢,冇lala問我地聽日作好得唔得

你乜啦,有乜可能,之後仲話星期四

god,星期四acc,星期三bio,你玩我咩?

amaths,再度訓了.....

 

reading第二堂,會考分享會

奇啦,明明係自己決定去唔去,變左成班都去

5d得幾條友,唔知搞乜

唔係班班要ga?

 

個兩個人話....7年以黎....5d:5e番黎既比數都係2:1

ja係 d有廿幾個....

咁我就更加肯定曾先生要搞精英班啦,你唔好話乜

佢教書+做校長成幾十年,有乜理由唔知邊d老師冇料到,邊d有?

而且7年你點都唔會話係巧合掛?

王仲安自己話佢地個班少人地咁多人番黎係因為d老師

真係乜乜乜

個分享會句句都聽得入耳,真係幾好

不過隔離台應該就唔好啦

期間唔知做乜個個都走埋黎攬住我,搞到我臭哂= =!!

冇lala又王又爆粗,之後黃子健又講打飛機,之後兩條友又話好= =!!

 

新pt:pe堂係第一堂,人地其他班都唔係,分明玩死我地,仲唔係針對?




2005 年 12 月 2 日  星期五   晴天


ohoh 分類: 未分類

之前既感覺冇咁強烈,依家有了

其實我地班一直俾人針對或者係曾先生想試下搞精英班

 

事件

1.去hall我地勁早去,但就要分開哂黎坐

2.老師教學能力懸殊

   i.中文(其實呢個我今年覺得冇乜野,因為未試過俾d班個個教,不過佢改卷真係嚴)

  ii.英文(強烈覺得,條友用既notes 都係人地幫佢整,我唔明點解佢成日話冇時間,仲要次次收task都係幾條友至十幾個,作文最快1個月先改好半班,教得又唔好,成日發皮氣,又話自己慘,將d 野發洩哂係堂上,講nee講成堂先得1頁,一係就飛,oral又唔上堂練(成日話唔得,唔試又點知?)

  iii maths,amaths(最多人覺得,我都覺得,成日上堂做pastpaper,不過係自己做個隻.....)

3.班房上年兩個冷氣都係壞,下學期完左先整!!

有d pt唔記得左....

今日上acc,黃尉澤話自己考第10,係班考第8,令我嚇親唔係佢考第10,係5d係有8個係10名以內!!

真係呆左勁耐,正如tim話:以為差少少 ja點解差咁多嫁,諗番原來上年已經係咁,6名先得一個係5e....

真係差太遠...太遠....連個影都摸唔到

 

更加的係...點解我地班樣樣野都輸俾人地ga 呢?

諗真d,真係冇一樣野我地係唔係輸,

講真個句,就算講白痴都唔夠人地黎

 

咁講法其實之前話中六我地班得6個番到黎係岩數,計番名次每6個先得一個係我地真係得6個人番到黎......

搞到我依家就唔知點好,如果真係可以番到黎,番唔番好...

 

我突然係度諗...究竟呢個十一月既半個月,我為乜呢....

都入唔到決賽,真係mk話:輸左輸間廠,好明顯我已經冇左間廠

而且呢半個月都唔開心咁練,成績又係白廢,究竟得到d咩?

諗黎諗去都諗唔到,輸就好明顯了

 

我冇去問成績,真係怕受唔住又發din

result都唔知睇唔睇好.....唉!!

 

放學him話唱k

之後4條友,春如,毛,我,佢4個人去

tea 49蚊+茶餐兩杯野飲(3個鐘),原來coupon 厄錢ga!!

之後冇lala又+10蚊 buffet +30分鐘,不過食勁少野

得我同him食...

7點9回家

 

唔知做乜,我the哂皮

eng,acc,bio又好耐冇上



« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 95 | »


LamYukLun
暱稱: "'我係倫^<
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
good
THX
also last day
ok good
» 日誌分類
全部 (285)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 285
留言總數: 21
今日人氣: 15
累積人氣: 17570
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann