之前既感覺冇咁強烈,依家有了
其實我地班一直俾人針對或者係曾先生想試下搞精英班
事件
1.去hall我地勁早去,但就要分開哂黎坐
2.老師教學能力懸殊
i.中文(其實呢個我今年覺得冇乜野,因為未試過俾d班個個教,不過佢改卷真係嚴)
ii.英文(強烈覺得,條友用既notes 都係人地幫佢整,我唔明點解佢成日話冇時間,仲要次次收task都係幾條友至十幾個,作文最快1個月先改好半班,教得又唔好,成日發皮氣,又話自己慘,將d 野發洩哂係堂上,講nee講成堂先得1頁,一係就飛,oral又唔上堂練(成日話唔得,唔試又點知?)
iii maths,amaths(最多人覺得,我都覺得,成日上堂做pastpaper,不過係自己做個隻.....)
3.班房上年兩個冷氣都係壞,下學期完左先整!!
有d pt唔記得左....
今日上acc,黃尉澤話自己考第10,係班考第8,令我嚇親唔係佢考第10,係5d係有8個係10名以內!!
真係呆左勁耐,正如tim話:以為差少少 ja點解差咁多嫁,諗番原來上年已經係咁,6名先得一個係5e....
真係差太遠...太遠....連個影都摸唔到
更加的係...點解我地班樣樣野都輸俾人地ga 呢?
諗真d,真係冇一樣野我地係唔係輸,
講真個句,就算講白痴都唔夠人地黎
咁講法其實之前話中六我地班得6個番到黎係岩數,計番名次每6個先得一個係我地真係得6個人番到黎......
搞到我依家就唔知點好,如果真係可以番到黎,番唔番好...
我突然係度諗...究竟呢個十一月既半個月,我為乜呢....
都入唔到決賽,真係mk話:輸左輸間廠,好明顯我已經冇左間廠
而且呢半個月都唔開心咁練,成績又係白廢,究竟得到d咩?
諗黎諗去都諗唔到,輸就好明顯了
我冇去問成績,真係怕受唔住又發din
result都唔知睇唔睇好.....唉!!
放學him話唱k
之後4條友,春如,毛,我,佢4個人去
tea 49蚊+茶餐兩杯野飲(3個鐘),原來coupon 厄錢ga!!
之後冇lala又+10蚊 buffet +30分鐘,不過食勁少野
得我同him食...
7點9回家
唔知做乜,我the哂皮
eng,acc,bio又好耐冇上 |