日記日誌



2005 年 11 月 30 日  星期三   晴天


blank page 分類: 未分類

冇野睇



發皮4 分類: 未分類

天之道

是一天的開始,是,是的..........

今天了。

昨天11時許才吃了飯,打開了bio書,是今天了,bio test,我呢?十年也沒有溫,突然感到空虛,左思思加想想,左想想右思思。

心裡在盤算:究竟明天的比賽如何呢?不禁回首其實俺已有半多個月甚麼也沒做,基本上除了練歌就是練歌。重新為自己價值觀定位......

清角吹寒,有感漸寒,看一看其實只是20度。

晚了出門但車子好像也是等待我才開出。

是,是的...

phy堂,原來他病了,上課只做mc

chin,做pastpaper,後來我睡了....

eng,奇蹟地,我上課了,真是不敢相信這個是我。

bio test,天呀你玩弄我夠了,筆是壞的,用tam的,也沒有芯,結果開始了我才寫名,一番鬥爭,我發覺我做得挺慢,tam快我許多,還有5分鐘我還有十多條沒做,不過也跟及了。不過,我完全不介紹留不留,是,是的.....

lunch

真係你係唔係玩野,你個乜野德益咁巴巴閉閉

成日搞錯單,搞到d 雞變哂茄子,真係火都黎埋

我最憎就係茄子,不,我最憎的就是你的茄子!!多麼的油,一定肥20磅。

好彩有深深的接濟 他也真不話得,我沒有問他,他已盡數把他的叉瘦給了我XDDDDDD 而且是不絕的,一舊後一舊,還有豬頸肉XDDDDDDx9999

不過咁,我的怒舌是不絕的,不停怒罵,結果我再使出看家本領,把我的飯弄得.....heeheehee,真是乜乜乜,乜乜乜,搞到人心惶惶

是的

後來不是練歌時間

接上chem 堂也是。不過咁,之前個陣派左bio result,冇天理,him同我講:你48條呀。

wa,真係乜乜乜,我之前仲話死硬,又呢6課最難,前一日當真我沒有溫書,我竟然有48條!?痴線

gap..十分無聊,不過咁,我一入去就帶起左人地答錯就拍手xdddd,

仲有佢叫我地唔好拍咁長,又立即拍xddddddd

傻嫁!!

 

番上去,生死存亡之秋,練練練,沙聲了= =+

余之華番左黎,之後又唔知搞乜咁,話mk做得唔好,之後我take左佢個place

 

4點15到我地啦,我地重整旗鼓。上到台上,感覺大不同

不過射燈也照瞎了我,動作也慢了。

岑龍說他大聲不了,鬼咩,佢係咁叫。

呢一次真係好好,大家都信心十足

在翁佑大家也著了瘋,熱鬧非常,全班在dom ,之後又影相咁樣樣

乜都做齊,仲叫梁sir 請野食,之後佢上去拎錢,點知得$220=口=!!

我不是做甚麼騎了上 sum 背上,背了良久,真白痴!!!

之後去磅,原來我真係重左十幾磅,成14x磅,不過 sum成 15x磅

hoho

派5人去聽result,他們飛奔了,是非常快的,十分高興的躍出

像是已知成績般,十分有信心。

我的腿也想舞出去,但也折回。

回班房等消息,本身溫phy,但冇帶,問him 借了

後來 sum問 chem, 他談電話也真是搞笑,係咁講哂d人名出黎

佢傾傾下就聽到有班係度叫...小敬敬番到話入左既係C,D

唔....一片寂靜

眾人回來,他們也哭了,當真...是輸了

死寂,真的,是真的第一次感到了死寂,他們哭了

一,二番說話也不記得了,這氣氛,下我的睙線抽搐了一會,是沉重的

本能地我也折回。

sum:我覺得我地真係冇理由入唔到嫁wo

一句說話,但道理十足,我也感是。

不一會,梁sir就以請食飯嘗試扯開這氣氛。

聽說3班很高分,有兩班同分,之後梁sir就去問了去。

 

下去翁祐,人人沉默,排球上對上,一排人包括我在靜默,不知如何。

他班的歡樂聲也當真大,以樂襯哀,增其哀樂。

下許的評判十分陰險,走過來幹啥,不知所謂。

後尾當然起哄激勵,之後成班人去左pizza hut,不過都係要分台

唉,pizza hut真係細,3張添仲要

叫左4,2人,我地6個人

不停咁唔知搞乜,之後係咁搞gag呀咁,不過d人好鐘意講秘密

但又唔講我知,唉,好無奈,咁多野我都唔知

仲話一班wo,真係,wow

him搞到盧頭個件d野冇哂,之後就得番個件,我就拎左 wow

搞野,之後佢以為係我做

mk就搞到我個位溼哂

個甜品真係唔好食,仲貴過一個pizza

之後係咁玩,佢地係度玩飲核凸野,真係勁核凸,唔知beanbean飲完有冇事

我地勁吵,真係俾人望住哂

後尾係咁哦mk,仲坐埋去添,kakakakaaka

4個鐘,9點差不多10點先走

太多野想打,但冇時間+有人發皮氣

新人: kenny+吳雪形

wow!!

 

熱鬧過後,都係消除唔到輸左的心情....

諗番起黎,我地輸有幾個原因

1.動作問題,可能我地動作真係滑稽

2.練習問題,雖然我地練左咁耐,但其實次次黎70%以上又有幾多個

次次都係十幾條友

3.動作星期一才決定好,後加改幾次,練習時間不足

4.評判問題,個4個評判正如 him話,都唔識音樂,我諗下又係,佢地正常人一個,唔會重於你齊唔齊,大多都係睇feel,同埋聽到岩就得

5.就係個feel,我地班又真係木左d,我地隻歌對比起人地又係...

人地個feel就係快樂,所以好易爆

 

其實係唔係輸呢,真係唔知

我覺得咁樣樣呢就.......

其實呢個係唔係真係我黎呢,點解我會咁著重呢次比賽

點解我會咁投入,真係唔似lo,咁認真?其實一開始我都係度玩下玩下

入唔到都真係好down

不過我都唔夠其他人咁down ga

有人down到連 食飯都唔去

 

其實咁,針對我地?
點解我地d老師咁,同人地差咁遠,

點解上次去hall分開哂坐,得我地一班?

hoho 唔知= =

我只係知聽日有chem交,但未做,phy test,但未溫

太多野打,但都眼訓得掣= =




2005 年 11 月 28 日  星期一   晴天


哈==.= 分類: 未分類

唔知做乜乜乜

其實之前話唔踢波嫁啦,之後今日又去左踢wo,咁好好彩咁我代我個隊猜又猜win左∼.∼

本身諗住打一半龍就算嫁啦,之後又愈玩愈high wo,不過第二場就咩啦...咩啦/_\

不過咁,之後到番我地個陣,我發覺自己飛奔入親禁區都失中心,又唔知係唔係咁岩有幾條友係度啦,我發覺我一接到波就起唔到腳咁= =!!不過我都係水嫁啦xdd

不過我覺得解圍反而易,可能d人控波個度冇跑咁咁快,好易追。

有兩個場踢先係野嫁ma,不過個陣跑黎跑去發覺自己又屎好多啦,肚會痛。幾次搶到人地個波,但都慣性地一野踢去唔知邊度,可能咁岩d人走哂去回防掛,不過我又覺得踢出界仲麻煩,自己帶又易失= =!!不過其實次次d人都係哂一堆XDD

早左15分鐘上去...痴線

ohoh 3個月前既文,個個人終於擒晚改到3點改左la wo,仲要有9份未改,我就係其中之一,我覺得佢係choose人黎唔改,我好想知佢係改足3個月改到擒日3點定係點啦,佢話到好似好慘咁,應該係前者啦,oh baby,真係慘情。

之後掛住同趙文深講補習d野冇訂飯......

lunch食 PIG AND DOG,不過 趙仲唔記得左,之後佢仲慘,冇豬扒,仲等佢咁開心以為多左腸仔=.=

中文...好慘呀,95分咋,春風wo,真係無奈,之前都冇寫話春風...明明東風....唉,都唔知邊個咸溼仔又send 腦電波俾我啦!!

中文test,我以為唔合格嫁啦,點知都合格,講過啦,之前都冇溫到,又冇背書,後面個兩詞同新詩冇答咁掣..

算啦,預左,又唔計分ga

 

reading 練歌,baby ba巴個度俾人叫我唱= =

我又唔知做乜屎忽痕要搵埋子文,都唔知點解,其實我覺得自己又入得唔岩,因為我好少聽,又唔記得點唱=.=,之後又唔齊,但都冇話我ga?係唔係聽唔到=.=!!

6點幾自走人,番去又...唉!!



« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 95 | »


LamYukLun
暱稱: "'我係倫^<
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
good
THX
also last day
ok good
» 日誌分類
全部 (285)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 285
留言總數: 21
今日人氣: 1
累積人氣: 17556
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann