天之道
是一天的開始,是,是的..........
今天了。
昨天11時許才吃了飯,打開了bio書,是今天了,bio test,我呢?十年也沒有溫,突然感到空虛,左思思加想想,左想想右思思。
心裡在盤算:究竟明天的比賽如何呢?不禁回首其實俺已有半多個月甚麼也沒做,基本上除了練歌就是練歌。重新為自己價值觀定位......
清角吹寒,有感漸寒,看一看其實只是20度。
晚了出門但車子好像也是等待我才開出。
是,是的...
phy堂,原來他病了,上課只做mc
chin,做pastpaper,後來我睡了....
eng,奇蹟地,我上課了,真是不敢相信這個是我。
bio test,天呀你玩弄我夠了,筆是壞的,用tam的,也沒有芯,結果開始了我才寫名,一番鬥爭,我發覺我做得挺慢,tam快我許多,還有5分鐘我還有十多條沒做,不過也跟及了。不過,我完全不介紹留不留,是,是的.....
lunch
真係你係唔係玩野,你個乜野德益咁巴巴閉閉
成日搞錯單,搞到d 雞變哂茄子,真係火都黎埋
我最憎就係茄子,不,我最憎的就是你的茄子!!多麼的油,一定肥20磅。
好彩有深深的接濟 他也真不話得,我沒有問他,他已盡數把他的叉瘦給了我XDDDDDD 而且是不絕的,一舊後一舊,還有豬頸肉XDDDDDDx9999
不過咁,我的怒舌是不絕的,不停怒罵,結果我再使出看家本領,把我的飯弄得.....heeheehee,真是乜乜乜,乜乜乜,搞到人心惶惶
是的
後來不是練歌時間
接上chem 堂也是。不過咁,之前個陣派左bio result,冇天理,him同我講:你48條呀。
wa,真係乜乜乜,我之前仲話死硬,又呢6課最難,前一日當真我沒有溫書,我竟然有48條!?痴線
gap..十分無聊,不過咁,我一入去就帶起左人地答錯就拍手xdddd,
仲有佢叫我地唔好拍咁長,又立即拍xddddddd
傻嫁!!
番上去,生死存亡之秋,練練練,沙聲了= =+
余之華番左黎,之後又唔知搞乜咁,話mk做得唔好,之後我take左佢個place
4點15到我地啦,我地重整旗鼓。上到台上,感覺大不同
不過射燈也照瞎了我,動作也慢了。
岑龍說他大聲不了,鬼咩,佢係咁叫。
呢一次真係好好,大家都信心十足
在翁佑大家也著了瘋,熱鬧非常,全班在dom ,之後又影相咁樣樣
乜都做齊,仲叫梁sir 請野食,之後佢上去拎錢,點知得$220=口=!!
我不是做甚麼騎了上 sum 背上,背了良久,真白痴!!!
之後去磅,原來我真係重左十幾磅,成14x磅,不過 sum成 15x磅
hoho
派5人去聽result,他們飛奔了,是非常快的,十分高興的躍出
像是已知成績般,十分有信心。
我的腿也想舞出去,但也折回。
回班房等消息,本身溫phy,但冇帶,問him 借了
後來 sum問 chem, 他談電話也真是搞笑,係咁講哂d人名出黎
佢傾傾下就聽到有班係度叫...小敬敬番到話入左既係C,D
唔....一片寂靜
眾人回來,他們也哭了,當真...是輸了
死寂,真的,是真的第一次感到了死寂,他們哭了
一,二番說話也不記得了,這氣氛,下我的睙線抽搐了一會,是沉重的
本能地我也折回。
sum:我覺得我地真係冇理由入唔到嫁wo
一句說話,但道理十足,我也感是。
不一會,梁sir就以請食飯嘗試扯開這氣氛。
聽說3班很高分,有兩班同分,之後梁sir就去問了去。
下去翁祐,人人沉默,排球上對上,一排人包括我在靜默,不知如何。
他班的歡樂聲也當真大,以樂襯哀,增其哀樂。
下許的評判十分陰險,走過來幹啥,不知所謂。
後尾當然起哄激勵,之後成班人去左pizza hut,不過都係要分台
唉,pizza hut真係細,3張添仲要
叫左4,2人,我地6個人
不停咁唔知搞乜,之後係咁搞gag呀咁,不過d人好鐘意講秘密
但又唔講我知,唉,好無奈,咁多野我都唔知
仲話一班wo,真係,wow
him搞到盧頭個件d野冇哂,之後就得番個件,我就拎左 wow
搞野,之後佢以為係我做
mk就搞到我個位溼哂
個甜品真係唔好食,仲貴過一個pizza
之後係咁玩,佢地係度玩飲核凸野,真係勁核凸,唔知beanbean飲完有冇事
我地勁吵,真係俾人望住哂
後尾係咁哦mk,仲坐埋去添,kakakakaaka
4個鐘,9點差不多10點先走
太多野想打,但冇時間+有人發皮氣
新人: kenny+吳雪形
wow!!
熱鬧過後,都係消除唔到輸左的心情....
諗番起黎,我地輸有幾個原因
1.動作問題,可能我地動作真係滑稽
2.練習問題,雖然我地練左咁耐,但其實次次黎70%以上又有幾多個
次次都係十幾條友
3.動作星期一才決定好,後加改幾次,練習時間不足
4.評判問題,個4個評判正如 him話,都唔識音樂,我諗下又係,佢地正常人一個,唔會重於你齊唔齊,大多都係睇feel,同埋聽到岩就得
5.就係個feel,我地班又真係木左d,我地隻歌對比起人地又係...
人地個feel就係快樂,所以好易爆
其實係唔係輸呢,真係唔知
我覺得咁樣樣呢就.......
其實呢個係唔係真係我黎呢,點解我會咁著重呢次比賽
點解我會咁投入,真係唔似lo,咁認真?其實一開始我都係度玩下玩下
入唔到都真係好down
不過我都唔夠其他人咁down ga
有人down到連 食飯都唔去
其實咁,針對我地?
點解我地d老師咁,同人地差咁遠,
點解上次去hall分開哂坐,得我地一班?
hoho 唔知= =
我只係知聽日有chem交,但未做,phy test,但未溫
太多野打,但都眼訓得掣= = |