日記日誌



2005 年 11 月 23 日  星期三   晴天


domdomdomdomdom 愉快 分類: 未分類

因為時間閂係,bio都係冇乜點溫

之後呢,今早其實堂堂都有上ga,除左英文

因為我中左金庸毒,真係冇諗過冇lala又中番,之後又係度睇

maths又係,bio亂做一通

 

lunch唔知做乜,都好早落去都冇位,之後大家去左對面公園,我就抬住d野飲走過去啦=口=

去到好得意wo,有隻bee係度唔知做乜,之後個個都怕左佢,佢仲飛落岑龍個陣,鬼咩,佢地唔走係個陣=口=

之後冇啦啦(5人組!?)又走左黎呢度係wo

之後要企係度食 t_t仲要跌左飲筒=..=

 

番番去都已經50分啦=口=咁練左陣

上chem之後乜野升學個d野啦,好無聊ga。個個都怪single唔去搶答,之後choose台下,haha,funny,不過都幾搞笑

後尾就悶啦,唔知講乜野,高佬簡又係咁以為自己好好笑

嗚,一頁都睇唔到呀!!!

 

番上去之後睇左陣,sweep 埋,之後又練,應該係有史以黎最少人啦,之前都冇乜野都。

後尾發覺少人左就細聲左,以為冇乜野

但sunny 番左黎之後就發din,3條友好似futfut咁,後尾發覺自己好唔認真係度玩野,都收,但係sunny就係咁聊我=.=""

5:30,俾人點名做殺人犯,本身冇乜野,但後尾又不快,見到beanbean好似唔開心,但佢自己話佢唔係唔開心

唔知做乜咁,之後我,mk,bean就要留低,其他人就走哂

我就好投入咁唱,不過就可能投入得掣,好似玩野咁,之後係咁俾人sm,叫我認真d

唔知點解啦,真係唔知,我地3個都好down,之後唱到好似屎咁,我都知我唔應該咁,但係我係做左出黎

就算梁sir 自己唱黎鼓勵我唱,岑龍係咁叫我唔好咁,但我都無動於衷,可能係心情蓋過一切

我都深感遺憾,其實我真係有唔認真,反說之,其實佢地係想入決,班中已經無幾多個真心想練,想比賽,如果我都唔認真真係幾衰仔。

後尾話叫梁sir 請食飯,之後等啦,我無聊咁,開左domdomdom,之後又send番俾bean同send俾mk,之後3個係咁共鳴

,後尾係咁播,仲係chem lab前面自己rec 3條友dom,梁sir 嚇親,haha。

 

之後一路落去一路播,冇lala,yipyipyip走人,之後li ka lun 岑龍就係度domdomdom,笑爆,人地走左去停車場仲要係度dom,~.~!!!

之後一路走都係咁dom,不停咁同bean呀岑龍,mk呀咁rec,

因為時間閂係,bio都係冇乜點溫

之後呢,今早其實堂堂都有上ga,除左英文

因為我中左金庸毒,真係冇諗過冇lala又中番,之後又係度睇

maths又係,bio亂做一通

 

lunch唔知做乜,都好早落去都冇位,之後大家去左對面公園,我就抬住d野飲走過去啦=口=

去到好得意wo,有隻bee係度唔知做乜,之後個個都怕左佢,佢仲飛落岑龍個陣,鬼咩,佢地唔走係個陣=口=

之後冇啦啦(5人組!?)又走左黎呢度係wo

之後要企係度食 t_t仲要跌左飲筒=..=

 

番番去都已經50分啦=口=咁練左陣

上chem之後乜野升學個d野啦,好無聊ga。個個都怪single唔去搶答,之後choose台下,haha,funny,不過都幾搞笑

後尾就悶啦,唔知講乜野,高佬簡又係咁以為自己好好笑

嗚,一頁都睇唔到呀!!!

 

番上去之後睇左陣,sweep 埋,之後又練,應該係有史以黎最少人啦,之前都冇乜野都。

後尾發覺少人左就細聲左,以為冇乜野

但sunny 番左黎之後就發din,3條友好似futfut咁,後尾發覺自己好唔認真係度玩野,都收,但係sunny就係咁聊我=.=""

5:30,俾人點名做殺人犯,本身冇乜野,但後尾又不快,見到beanbean好似唔開心,但佢自己話佢唔係唔開心

唔知做乜咁,之後我,mk,bean就要留低,其他人就走哂

我就好投入咁唱,不過就可能投入得掣,好似玩野咁,之後係咁俾人sm,叫我認真d

唔知點解啦,真係唔知,我地3個都好down,之後唱到好似屎咁,我都知我唔應該咁,但係我係做左出黎

就算梁sir 自己唱黎鼓勵我唱,岑龍係咁叫我唔好咁,但我都無動於衷,可能係心情蓋過一切

我都深感遺憾,其實我真係有唔認真,反說之,其實佢地係想入決,班中已經無幾多個真心想練,想比賽,如果我都唔認真真係幾衰仔。

後尾話叫梁sir 請食飯,之後等啦,我無聊咁,開左domdomdom,之後又send番俾bean同send俾mk,之後3個係咁共鳴

,後尾係咁播,仲係chem lab前面自己rec 3條友dom,梁sir 嚇親,haha。

 

之後一路落去一路播,冇lala,yipyipyip走人,之後li ka lun 岑龍就係度domdomdom,笑爆,人地走左去停車場仲要係度dom,~.~!!!

之後一路走都係咁dom,不停咁同bean呀岑龍,mk呀咁rec,後尾仲係落左樓梯個度,同岑龍,erica,閂妍係度rec,勁大聲,仲rec左幾次,之後行到去鈄路又黎,wow!!

見到ms lau,佢話係樓梯上面已經聽到,又嚇親。之後成班友愈黎愈多人dom。

之後見到有車剷左上行人路,成班police,erica同閂妍好熱衷咁話要係police面前dom,仲要行到埋去添

wahahahahhaa,傻嫁

之後十條友去左吉野家,wow,真係食左吉野咁多年都冇食其他野,今日就打算豪一次食33蚊個雙拼,點知係梁sir 請,真係說不出的那兒。

講chem個條,我講左aws,梁sir話reasonable,就唔講岩唔岩bo=.=

之後一路聊天,十分吵,冇啦啦有人打俾我

我以為媽媽啦,見到係溫雞,咁我一聽就開始玩野啦,不過聽到係女仔聲!?

照玩,我問佢係唔係搵黎明咁上下個d野,之後係咁傳個電話俾每一個,又話黎明,劉德華,羅文,梅芳呀咁

笑爆,後尾祖倫話自己係黎明,之後就俾人話佢係成龍,笑爆,一野認到

玩左好耐,我feel到打俾我條友無奈,聽到溫雞把聲啦,and then我聽到個女聲話唔好話佢知我係邊個咁

呀hahahahaa,mk一聽就收左線=.=

之後成班友不停咁打番俾佢,真係笑死,打左成幾十次,搞到佢熜埋機

wow,真係搞笑,都唔知佢想打黎做乜野,係唔係想玩我呢,但係反俾我地玩番=.=真唔係好無奈呢?

仲要打一個電話,打番幾十個電話俾佢,真係,真係@$&(*!@^$*(@!&%(@!&*%@#!&*%

話yip sir 勁,冇野唔識。

1.軍官

2.咋飛機

3.有潛水牌

4.寫生為生,識art

之後講gap tong,講到人人都把聲尖哂咁樣,真係勁搞笑,笑到我爆哂炸

已經佢一言一語都係笑話,講到我十分之興起。

之後傾計成10點20幾分先走人,說不出之愁,一是,明天補習,沒時間溫中文,依家又....

不過傾得好興起好happy,如果我係唔需要訓教就好...

之後又rec domdomdom啦,今次演出者係:我,mk,岑龍,single,erica,閂至妍

今次好左勁多,白痴嫁,成班友係條街係咁dom,真係想知d人點諗

後尾仲要dom完先back home 解散咁wo。

waka,點解嫁,點解我會帶起左domdomdom既熱潮@o@!!

正呀,做班會ringtone

 

呢次歌唱比賽可能係依班或者我最後一次或唯一的比賽,我認我之前真係不該,得番幾日,一定要改善= =+




2005 年 11 月 21 日  星期一   晴天


blank page 分類: 未分類

it  is a blank page



法律面前,窮人xx 分類: 未分類

法律常識題
以下邊種罪行需要坐監
1. 頂包
2. 貪污
3. 藏毒
4. 傷人
5. 不誠實使用電腦

In front of the law, the poor person has to sxxk

 Hints: deep,Egod's father,lemon and mr.koo

------------------------------------------------

早上,pe

ararar

late左10分鐘先落去

條友次次都遲

不過落到去好正咁搵左個唔咁哂既位,又冇乜人走過黎

之後鬥波啦,好耐冇打xdddddddddd

真好玩,自己又make gag 打波法

陳子文又funny,不過苦了我的手,爆光了

我的腳都好似整親

子文兩次大針,第一次其實係我整到咁ga

因為佢射波之後碰到我的手,咁就........ho!!

時間不足,早左3,4個字就要番上去,都唔知落黎做乜.....

奇蹟wo,我上gap tong 堂

中文...發成績,真係fan no tastic

俾我估中左58分

更非常好的知有4條友同我同分

and then 廿幾名就係50分,你知咩事^0^

57分好似12名

唔.....

算啦,我中文都叫有進步

都叫做高左幾分既比以前(安慰自己得好勉強=.=)

 

我又開始擔心英文

點解呢,其實我英文差雖然關我天資事,但明顯地我小五開始已經冇上英文課

每況愈下,英文係好特別,f.shum都係咁講,你問d英文勁既人野,佢會答:我順口咋ma,所以咪岩lo

。但你問佢點解順口,佢又唔識答你。

所以點解咁多英文勁人,但就係唔識教人,eg:ceci

好似咁,點解你見到interest就係識加in?

就係因為你由細聽到大。我就係細冇聽到大。究竟我會點,究竟點.....

gap tong一時話有得溫,一時話睇下就得,一時就話冇得溫...咁算點ja

oh baby,y i am here

其實我終於發現自己其實係驚英文,不過summer個時我就愛上左一陣英文,就係上f.shum個時

先知英文,其實都...其實都....個陣子覺得佢講d野中哂我要害

但依家就冇乜,唔知點解唔知點解

講起,koten本野就真係幾令 wow

 

諗番起上黎...我十四年既記憶都好似冇左咁....

我強烈感覺到自己會係失敗者

 

 



« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 95 | »


LamYukLun
暱稱: "'我係倫^<
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
good
THX
also last day
ok good
» 日誌分類
全部 (285)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 285
留言總數: 21
今日人氣: 9
累積人氣: 17564
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann