因為時間閂係,bio都係冇乜點溫
之後呢,今早其實堂堂都有上ga,除左英文
因為我中左金庸毒,真係冇諗過冇lala又中番,之後又係度睇
maths又係,bio亂做一通
lunch唔知做乜,都好早落去都冇位,之後大家去左對面公園,我就抬住d野飲走過去啦=口=
去到好得意wo,有隻bee係度唔知做乜,之後個個都怕左佢,佢仲飛落岑龍個陣,鬼咩,佢地唔走係個陣=口=
之後冇啦啦(5人組!?)又走左黎呢度係wo
之後要企係度食 t_t仲要跌左飲筒=..=
番番去都已經50分啦=口=咁練左陣
上chem之後乜野升學個d野啦,好無聊ga。個個都怪single唔去搶答,之後choose台下,haha,funny,不過都幾搞笑
後尾就悶啦,唔知講乜野,高佬簡又係咁以為自己好好笑
嗚,一頁都睇唔到呀!!!
番上去之後睇左陣,sweep 埋,之後又練,應該係有史以黎最少人啦,之前都冇乜野都。
後尾發覺少人左就細聲左,以為冇乜野
但sunny 番左黎之後就發din,3條友好似futfut咁,後尾發覺自己好唔認真係度玩野,都收,但係sunny就係咁聊我=.=""
5:30,俾人點名做殺人犯,本身冇乜野,但後尾又不快,見到beanbean好似唔開心,但佢自己話佢唔係唔開心
唔知做乜咁,之後我,mk,bean就要留低,其他人就走哂
我就好投入咁唱,不過就可能投入得掣,好似玩野咁,之後係咁俾人sm,叫我認真d
唔知點解啦,真係唔知,我地3個都好down,之後唱到好似屎咁,我都知我唔應該咁,但係我係做左出黎
就算梁sir 自己唱黎鼓勵我唱,岑龍係咁叫我唔好咁,但我都無動於衷,可能係心情蓋過一切
我都深感遺憾,其實我真係有唔認真,反說之,其實佢地係想入決,班中已經無幾多個真心想練,想比賽,如果我都唔認真真係幾衰仔。
後尾話叫梁sir 請食飯,之後等啦,我無聊咁,開左domdomdom,之後又send番俾bean同send俾mk,之後3個係咁共鳴
,後尾係咁播,仲係chem lab前面自己rec 3條友dom,梁sir 嚇親,haha。
之後一路落去一路播,冇lala,yipyipyip走人,之後li ka lun 岑龍就係度domdomdom,笑爆,人地走左去停車場仲要係度dom,~.~!!!
之後一路走都係咁dom,不停咁同bean呀岑龍,mk呀咁rec,
因為時間閂係,bio都係冇乜點溫
之後呢,今早其實堂堂都有上ga,除左英文
因為我中左金庸毒,真係冇諗過冇lala又中番,之後又係度睇
maths又係,bio亂做一通
lunch唔知做乜,都好早落去都冇位,之後大家去左對面公園,我就抬住d野飲走過去啦=口=
去到好得意wo,有隻bee係度唔知做乜,之後個個都怕左佢,佢仲飛落岑龍個陣,鬼咩,佢地唔走係個陣=口=
之後冇啦啦(5人組!?)又走左黎呢度係wo
之後要企係度食 t_t仲要跌左飲筒=..=
番番去都已經50分啦=口=咁練左陣
上chem之後乜野升學個d野啦,好無聊ga。個個都怪single唔去搶答,之後choose台下,haha,funny,不過都幾搞笑
後尾就悶啦,唔知講乜野,高佬簡又係咁以為自己好好笑
嗚,一頁都睇唔到呀!!!
番上去之後睇左陣,sweep 埋,之後又練,應該係有史以黎最少人啦,之前都冇乜野都。
後尾發覺少人左就細聲左,以為冇乜野
但sunny 番左黎之後就發din,3條友好似futfut咁,後尾發覺自己好唔認真係度玩野,都收,但係sunny就係咁聊我=.=""
5:30,俾人點名做殺人犯,本身冇乜野,但後尾又不快,見到beanbean好似唔開心,但佢自己話佢唔係唔開心
唔知做乜咁,之後我,mk,bean就要留低,其他人就走哂
我就好投入咁唱,不過就可能投入得掣,好似玩野咁,之後係咁俾人sm,叫我認真d
唔知點解啦,真係唔知,我地3個都好down,之後唱到好似屎咁,我都知我唔應該咁,但係我係做左出黎
就算梁sir 自己唱黎鼓勵我唱,岑龍係咁叫我唔好咁,但我都無動於衷,可能係心情蓋過一切
我都深感遺憾,其實我真係有唔認真,反說之,其實佢地係想入決,班中已經無幾多個真心想練,想比賽,如果我都唔認真真係幾衰仔。
後尾話叫梁sir 請食飯,之後等啦,我無聊咁,開左domdomdom,之後又send番俾bean同send俾mk,之後3個係咁共鳴
,後尾係咁播,仲係chem lab前面自己rec 3條友dom,梁sir 嚇親,haha。
之後一路落去一路播,冇lala,yipyipyip走人,之後li ka lun 岑龍就係度domdomdom,笑爆,人地走左去停車場仲要係度dom,~.~!!!
之後一路走都係咁dom,不停咁同bean呀岑龍,mk呀咁rec,後尾仲係落左樓梯個度,同岑龍,erica,閂妍係度rec,勁大聲,仲rec左幾次,之後行到去鈄路又黎,wow!!
見到ms lau,佢話係樓梯上面已經聽到,又嚇親。之後成班友愈黎愈多人dom。
之後見到有車剷左上行人路,成班police,erica同閂妍好熱衷咁話要係police面前dom,仲要行到埋去添
wahahahahhaa,傻嫁
之後十條友去左吉野家,wow,真係食左吉野咁多年都冇食其他野,今日就打算豪一次食33蚊個雙拼,點知係梁sir 請,真係說不出的那兒。
講chem個條,我講左aws,梁sir話reasonable,就唔講岩唔岩bo=.=
之後一路聊天,十分吵,冇啦啦有人打俾我
我以為媽媽啦,見到係溫雞,咁我一聽就開始玩野啦,不過聽到係女仔聲!?
照玩,我問佢係唔係搵黎明咁上下個d野,之後係咁傳個電話俾每一個,又話黎明,劉德華,羅文,梅芳呀咁
笑爆,後尾祖倫話自己係黎明,之後就俾人話佢係成龍,笑爆,一野認到
玩左好耐,我feel到打俾我條友無奈,聽到溫雞把聲啦,and then我聽到個女聲話唔好話佢知我係邊個咁
呀hahahahaa,mk一聽就收左線=.=
之後成班友不停咁打番俾佢,真係笑死,打左成幾十次,搞到佢熜埋機
wow,真係搞笑,都唔知佢想打黎做乜野,係唔係想玩我呢,但係反俾我地玩番=.=真唔係好無奈呢?
仲要打一個電話,打番幾十個電話俾佢,真係,真係@$&(*!@^$*(@!&%(@!&*%@#!&*%
話yip sir 勁,冇野唔識。
1.軍官
2.咋飛機
3.有潛水牌
4.寫生為生,識art
之後講gap tong,講到人人都把聲尖哂咁樣,真係勁搞笑,笑到我爆哂炸
已經佢一言一語都係笑話,講到我十分之興起。
之後傾計成10點20幾分先走人,說不出之愁,一是,明天補習,沒時間溫中文,依家又....
不過傾得好興起好happy,如果我係唔需要訓教就好...
之後又rec domdomdom啦,今次演出者係:我,mk,岑龍,single,erica,閂至妍
今次好左勁多,白痴嫁,成班友係條街係咁dom,真係想知d人點諗
後尾仲要dom完先back home 解散咁wo。
waka,點解嫁,點解我會帶起左domdomdom既熱潮@o@!!
正呀,做班會ringtone
呢次歌唱比賽可能係依班或者我最後一次或唯一的比賽,我認我之前真係不該,得番幾日,一定要改善= =+
|