日記日誌



2005 年 10 月 20 日  星期四   晴天


惡魔在身邊 分類: 未分類

近來心如火

好易發火

lunch 爆粗俾人聽到,我完全唔覺得係一回事

係faye wong 同我講個陣我真係好想一拳打落去

不過當然冇,仲控制到

不過我就唔係好似以前咁

以前的我一定會係咁say sorry

 

今日的我,完全以好輕視既態度同佢講仲串佢

 

加插:

擒日怒打左自己locker一拳,右手爆血,我笑住咁打,其實好嬲

之後踢左locker 3 腳,係自己個個,最高個個,雖然踢到,但力度似踏,第三次搞到右膝魚左。

左手用力拍樓梯,手腕都傷左

 

唔知點解呢幾日都覺得好想打

 

回:

事後俾人笑好正常,但我反而不屑笑我個d人( ︶︿︶)_╭∩╮

不過都有人問我有冇事而冇笑我

其實都唔只一次嫁啦,我幾次有事佢都會問

搞到我都唔記得其實呢d叫乜

 

一個係趙生一個係吳生

真係感動╮(╯◇╰)╭

不過吳生隻feel好搞笑,成日捉住我隻手@@

 

諗起都慚愧,因為我係一個成日笑人既人,好矛盾

 

不過有d係中間人ga,好似momo 呀咁,佢話:你點解咁嫁?

我以為佢話乜啦,之後佢話:唔係呀,我係想講點解你咁慘

 

之後我先呆一呆,因為首次有人講出心底話

高人呀!!

 

德益真係唔好食,食左兩個星期得一次好食,我次次都食唔哂唔係因為飽,因為唔想食,雖然d多choice,但係其實好多都唔岩食

好在野飲特別,食完又唔會放屁

 

因為遲左落去,我話我咁遲一定要汁野,覺得自己近日乜都唔順

令到him就叫li ka lun 丟,搞到him俾人話賤,真係過意唔去= =

之後him 去丟,真係有 歉意,仲搞到d汁的哂係佢條褲度

真係對唔住,我係差人

 

1點去搵佢,本身諗住佢再講野我企,點知佢叫我寫野

之後寫左d野出黎我都想笑,我差d想寫我會愛國個d野

之後一路寫一路笑,後尾寫完就走

 

acc 俾 tam叫左玩反粗口行動

之後我係咁諗左d非粗口ga 粗口

笑到tam 傻左,係咁笑,bean都笑到傻傻地不過就冇咁勁

 

放學test acc

唔.....唔.....

25分先放人,30落到去,但又冇車,因為要ken chan 呀ma

之後我諗,會唔會一個上到一個上唔到,之後真係= =!!

 

him去先,我都一陣就有車

不過去到都6點

好似miss左,但多左本futfut創刊,其他人又冇wo

個個人又唔似係比錯,因為佢又講岩room b咁...

唔通遲先有得拎= =v 本野仲令過futfut d notes!!

 

回家同家人發老皮

10點半打日記

 

可用溫習時間= 0秒................

聽日test: eng........

 

睇tam 日記見到d好恐怖ga 野,立即諗起 .... hehehe

不過唔係咁誇張呀ma@@!!




2005 年 10 月 19 日  星期三   晴天


天的忠告 分類: 未分類

back,ha

堂照上,書照唔溫

maths照唔做

 

係recess睇下

test個陣完全唔識,勁多都係乜野血呀輸血咁

我只係知o型會同乜血都媾得埋咋,點解知?因為睇左尋秦記

項少龍講

 

maths,輕視地做,冇時間做,都冇打算做

就咁...可能唔合格

 

maths 上次test 32分,唔.......預左

bio 又合格@@!!係唔係傻嫁?我明明乜都唔識,一定係改錯

 

him話李似小澤圓,有冇人可以俾圖我知小澤圓係乜樣

 

x-coun

 

acc激難,食蕉

搽奔肌也沒用




2005 年 10 月 18 日  星期二   晴天


冇頭冇尾 分類: 未分類

因為時間閂係,所以...唔好講咁多

 

chem,派test,唉!!!死就死,收,60分,好似係第4

係唔開心嫁啦,之後睇番,e~!!!! 點解我條eassy 8分咁 叻仔@@!!

基佬全班唯一一條友岩左mc....

oh no!!

最高分65....差5分,口月= =!!!

我d 色岩哂但....算數,一次兩次豪俾佢,又冇打算要第一,而且我最屎就係vol.1

 

lunch

唯一一次覺得德益好食.....d屎都幾好飲....唔....多左變少左

 

maths,忍唔住又串佢,真係好似幾大聲,我覺得佢次次都聽到

 真係好難,唔識,唔係講笑,依定a,b,c 班仲教得快我地一課...搞錯?

 

 

聽日,maths test,唔識

bio test,勁唔識,勁多字要串

 

解決方法:bio睇一次就算,maths.....豪俾佢...唔溫

邊有時間?

 

m記完就wilison,番黎食完飯就10點

唔洗訓呀?bio....最多咪留番次....

maths.....算啦

 

聽日x-coun.....哈哈,因為d原因自己唔知諗乜

成年冇打波呀個d,ja係乜運動都冇做

聽日都唔知點死

唔知呢,唔想衰,但衰ga la都.....

ja係咁,如果咁樣最後一年我就一定唔服氣

中一我唔記得啦

2-4都係15名內

最不忿就係上年第7冇得影相,仲要自己去拎,真係一世都記得,個次真係down到飛街

如果咁樣成為最後一年...真係抱憾終生= =+我放棄左咁多野

搞到冇樣叻,讀書又好似屎咁.........我頂= =!!

 



« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 95 | »


LamYukLun
暱稱: "'我係倫^<
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
good
THX
also last day
ok good
» 日誌分類
全部 (285)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 285
留言總數: 21
今日人氣: 8
累積人氣: 17563
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann