近來心如火
好易發火
lunch 爆粗俾人聽到,我完全唔覺得係一回事
係faye wong 同我講個陣我真係好想一拳打落去
不過當然冇,仲控制到
不過我就唔係好似以前咁
以前的我一定會係咁say sorry
今日的我,完全以好輕視既態度同佢講仲串佢
加插:
擒日怒打左自己locker一拳,右手爆血,我笑住咁打,其實好嬲
之後踢左locker 3 腳,係自己個個,最高個個,雖然踢到,但力度似踏,第三次搞到右膝魚左。
左手用力拍樓梯,手腕都傷左
唔知點解呢幾日都覺得好想打
回:
事後俾人笑好正常,但我反而不屑笑我個d人( ︶︿︶)_╭∩╮
不過都有人問我有冇事而冇笑我
其實都唔只一次嫁啦,我幾次有事佢都會問
搞到我都唔記得其實呢d叫乜
一個係趙生一個係吳生
真係感動╮(╯◇╰)╭
不過吳生隻feel好搞笑,成日捉住我隻手@@
諗起都慚愧,因為我係一個成日笑人既人,好矛盾
不過有d係中間人ga,好似momo 呀咁,佢話:你點解咁嫁?
我以為佢話乜啦,之後佢話:唔係呀,我係想講點解你咁慘
之後我先呆一呆,因為首次有人講出心底話
高人呀!!
德益真係唔好食,食左兩個星期得一次好食,我次次都食唔哂唔係因為飽,因為唔想食,雖然d多choice,但係其實好多都唔岩食
好在野飲特別,食完又唔會放屁
因為遲左落去,我話我咁遲一定要汁野,覺得自己近日乜都唔順
令到him就叫li ka lun 丟,搞到him俾人話賤,真係過意唔去= =
之後him 去丟,真係有 歉意,仲搞到d汁的哂係佢條褲度
真係對唔住,我係差人
1點去搵佢,本身諗住佢再講野我企,點知佢叫我寫野
之後寫左d野出黎我都想笑,我差d想寫我會愛國個d野
之後一路寫一路笑,後尾寫完就走
acc 俾 tam叫左玩反粗口行動
之後我係咁諗左d非粗口ga 粗口
笑到tam 傻左,係咁笑,bean都笑到傻傻地不過就冇咁勁
放學test acc
唔.....唔.....
25分先放人,30落到去,但又冇車,因為要ken chan 呀ma
之後我諗,會唔會一個上到一個上唔到,之後真係= =!!
him去先,我都一陣就有車
不過去到都6點
好似miss左,但多左本futfut創刊,其他人又冇wo
個個人又唔似係比錯,因為佢又講岩room b咁...
唔通遲先有得拎= =v 本野仲令過futfut d notes!!
回家同家人發老皮
10點半打日記
可用溫習時間= 0秒................
聽日test: eng........
睇tam 日記見到d好恐怖ga 野,立即諗起 .... hehehe
不過唔係咁誇張呀ma@@!!
|