2005 年 12 月 23 日 星期五  |
| Nasty |
分類: 未分類 |
今朝有意遲到
set左 20分先起身,之後25先起身
搞搞下50分先出到門口,之後等車~.~
到tw係15分,行上去勁凍,上左5樓又乜人都冇
之後sms先知係4A,頭先仲以為d人補acc所以冇理
之後唔知點啦,做下數咁,之後佢冇lala話
"其實我好嬲,你班友補課都唔番黎,係中六個陣我就會話:呢個人,補課都唔番黎wo。
所以我唔想趙文深係張list上面。"
佢講笑咁講,佢應該真係老羞成怒。佢真係好鬼死記仇,笑笑口但小氣到爆。
我諗佢會話我:佢上堂都唔聽書,成日拎自己野出黎做,當我死咁,一係係台下邊唔知做乜野
咁上下,hohohhoXDDDDDDDDDDDDD
11:45放,新方向勁貴,45蚊仲要加一,ja係50蚊,你食啦。
咁我明點解harry pottor 40蚊啦真係,搞到冇得去唱真係好唔順
去到維食飯,好鬼悶,之後back home,唉!!!
作eng,同中文,本身打算作抒,都係忍唔住去左作論= =+
唱唔到k搞到 the 哂皮 ,不過就算今日唔係咁貴都未必唱到,又冇lala鼻窒到爆。
假期第二日告終....
|
2005 年 12 月 22 日 星期四  |
| the Goblet of Fire |
分類: 未分類 |
如果看著我不妨朦一點 完全望表面或是未完善
容顏若可隨年華磨損 你要那種溫暖
何曾由我用我的嘴臉 和眉目兌現
不妨朦一點 模糊地享受現在在你旁邊掌心的軟
靠幻想纏綿 不必看我的臉
擒日韓燒完12點先番到屋企....沖完涼就訓
頭都未乾就...所以個頭又飛起哂= ="
約左9點m記,去到先知原來gh 9:15先開,未到
30分勢色不對,自己買票,原本有f中間,之後得番d中間同f3個= =!!
then食m記,好貴!早場都40蚊!好貴!!
今次真係冇咁好睇,d情節交待得非常唔好,有好多野都冇講到
3巫鬥法個d太輕描淡寫,佛地魔重新又做得一d都唔impressive
eng course遲到15分鐘!!!!!激死我
|
2005 年 12 月 21 日 星期三  |
| Games day |
分類: 未分類 |
一切好似好順利,係冇食早餐
15分先起身,一出門就有lift,一落到去就有車,唔洗等滿人
不過我真係唔想入hall,唔想睇singing contest呀!!!!
一番上去,成班友仔係度gel頭= =!!!
bobby係度影相,原來佢用a40,funny
佢同我話:你係都要高我一級嫁wo,你用a70
hoho
hall boring......不思議事件d解釋我有,不過都唔滿
個個乜鬼填詞人都on居居,都唔知係唔係路,5C真係好慘
俾佢咁玩法,話成班人d聲都唔夠徐小鳳個d大聲
on居,佢地咋住支咪嫁ma
mirror得第二又真係@$(^!(%&!(&*!@^$!
番上去,之後cms幫我gel頭,又gel得幾令wo
佢仲話我個頭好好gel,之後俾潮爆捉住我黎gel,又落左勁多臘!!!
整左個火云邪神火山大爆發出黎!!!呀呀呀
之後搞番,點知都係整唔番第一次咁好
嗚!!
食野,唔知做乜好快飽
估歌仔,d友仔次次3秒就估到,我完全唔知個d咩黎= =!!
仲要係莊銘估中勁多,cms又識好多wo,我以為佢只係睇日本野添!!痴線嫁!!
之後落左去球場,玩個d JJ咁上下啦
and then唔知做乜又去左打波
咁上下都幾悶,之後去左補習
補完真係9點9,楊利偉話去到佢地都食哂,唔想去咁
之後..都係去左... = =
都唔係好好食ja,仲要成陣J味,d野又成日冇,仲要勁多carbon,食死我
去到其實d人都食完咁掣
90蚊一條友呀!!!搞錯呀!!!!!!!!!!!!!!!!
又唔係食得多野,係飲得多五花茶
回家12點
沖,訓
|
|
|