擒晚勁辛苦左手勁痛唔知做乜,之後我唔知點解fut左contract佢
打算令到d blood capillaries dilate,點知真係冇咁痛=口=
好快就訓左,8點半又up一up想起身,又訓番
9點幾好似feel到有人sms我,睇到原來fish準備番大陸,又醒一醒唔知覆左佢d乜(訓緊都可以sms 勁=口=)
之後又訓番=口=
到10點半先起身
又見叮=口=!!!
之後冇lala睇番自己聽歌ga次數,最高係4十幾次,仲要係霍元甲@o@
首野都係3日前人地send俾我ga ja 估唔到咁快升左第一
第二首歌係唔係幾好聽,仲要係上年8月聽最後一次,次數係40既自欺欺人
估唔到成幾個月都仲係第二,如果擒日睇個排名應該係第一啦
唔知點解唔知點解,真係唔知點解
其實霍元甲又真係唔係好聽,不過我又係咁聽,真係唔知點解唔知點解,仲要cut埋黎做ringtone
第3係 擱淺 第4係 知足呢兩首都好聽過第一同第二 不過聽30次左右,差好遠= =仲要係咁耐
top 25 一首hacken 都冇=.= |