日記日誌



2006 年 2 月 12 日  星期日   晴天


切jer 分類: 未分類

哼哼哼

呢一日黎啦

同人發jer誓

哼哼哼,你走著瞧




2006 年 2 月 9 日  星期四   晴天


不開心 分類: 未分類

唉!!




2006 年 2 月 8 日  星期三   晴天


老天在身邊 不安 分類: 未分類

3點起身

之後6點又起多次

發覺唔多掂

之後話左俾媽媽聽,之後佢就叫我唔好番學

天呀,我擒日雖然話唔想番學,但你都唔洗搞到我病到唔番學嫁

咁我擒日剪個hair剪黎做乜

我不停咁諗番唔番好,唔番又咩wo,我冇補phy,冇唔上phy堂

之後諗諗下一堂ja

eng,amaths基本上可以唔洗上

但chem,中,又想上wo,因為我好屎

但一諗到gap堂就唔想番

結果都係冇番

我sm哂d人繼續訓,點知愈訓愈唔對勁

個身係咁發熱

之後10點up

發覺成身都好似俾人打左一身咁,唔想郁,但唔郁又痛

郁又攰,去左睇e生

之後食左少少野又back home,唉,咩都唔想做,冇哂力

之黎睇tv

對不起,我都係守唔住承諾睇左惡魔在身邊

我依家先知原來隻隻都係dvd黎,呀,我冇俾番錢佢添

好cheap

睇左兩集,睇完之後好似精神番少少@o@!!

假的,嗚,你幹啥,不回校也是在浪費時間

家裡有工人猛不爽

 

我知道了,老天爺爺,你是提醒我的誓言嘛?

該死!一定是我昨天說要唱K

不可忘記

 

幹麼每年也有一年病到不能回校唷?

 

唔....去左自修室拎手冊

番左黎好似好番好多咁,之後睇下chem notes 啦,點知愈睇又好似愈咩咁

之後去左訓

oh,唔訓由之可,訓完之後feel到個身好熱,頭好痛

冇哂力,之後見到8點幾,又遲左成個鐘冇食藥

之後探熱,微燒

唔知點解,我睇e生個時都冇燒


但佢俾埋退燒藥,好似一早知我會燒咁

好似訓一次就嚴重一次

希望聽日冇事啦

頭先諗歪野

 

多謝各位問候,真係感激Orz

聽日究竟會點呢...



« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 95 | »


LamYukLun
暱稱: "'我係倫^<
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
» 最新日誌
good
THX
also last day
ok good
» 日誌分類
全部 (285)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 285
留言總數: 21
今日人氣: 0
累積人氣: 17554
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann