3點起身
之後6點又起多次
發覺唔多掂
之後話左俾媽媽聽,之後佢就叫我唔好番學
天呀,我擒日雖然話唔想番學,但你都唔洗搞到我病到唔番學嫁
咁我擒日剪個hair剪黎做乜
我不停咁諗番唔番好,唔番又咩wo,我冇補phy,冇唔上phy堂
之後諗諗下一堂ja
eng,amaths基本上可以唔洗上
但chem,中,又想上wo,因為我好屎
但一諗到gap堂就唔想番
結果都係冇番
我sm哂d人繼續訓,點知愈訓愈唔對勁
個身係咁發熱
之後10點up
發覺成身都好似俾人打左一身咁,唔想郁,但唔郁又痛
郁又攰,去左睇e生
之後食左少少野又back home,唉,咩都唔想做,冇哂力
之黎睇tv
對不起,我都係守唔住承諾睇左惡魔在身邊
我依家先知原來隻隻都係dvd黎,呀,我冇俾番錢佢添
好cheap
睇左兩集,睇完之後好似精神番少少@o@!!
假的,嗚,你幹啥,不回校也是在浪費時間
家裡有工人猛不爽
我知道了,老天爺爺,你是提醒我的誓言嘛?
該死!一定是我昨天說要唱K
不可忘記
幹麼每年也有一年病到不能回校唷?
唔....去左自修室拎手冊
番左黎好似好番好多咁,之後睇下chem notes 啦,點知愈睇又好似愈咩咁
之後去左訓
oh,唔訓由之可,訓完之後feel到個身好熱,頭好痛
冇哂力,之後見到8點幾,又遲左成個鐘冇食藥
之後探熱,微燒
唔知點解,我睇e生個時都冇燒
但佢俾埋退燒藥,好似一早知我會燒咁
好似訓一次就嚴重一次
希望聽日冇事啦
頭先諗歪野
多謝各位問候,真係感激Orz
聽日究竟會點呢... |