今朝6點幾醒左一次,唔知做乜,再訓過
7點幾,mun phone上黎,醒多次,唔知做乜鬼,好似係自己禁左個手機搞到8:40分先醒
又發覺手機唔見左= =仲以為冇響過
仲京會遲到,因為平時番學早30分都岩岩好咋ma
點知我00出門15就到左kf= =
好快有車,可能冇乜人啦,車又唔多咁.....
不過上到學校都....d人都話可以上去,咁就上去啦,真係溫到冇溫到
之後又唔知做乜咁唔記得買筆,但做esaay先用岑龍支筆,之前做得好慢
因為我mc做得好快lo feel到.....
後尾唔記得改野.....自己都覺錯冇改......算數,次次都係咁
橫掂都咩啦...咩啦
之後sum話叫我去唱K,哈哈,真係唔知做乜,十幾廿條友都話去
and then ,去到開4人房= =+
係d唔岩ga時候唱k,鼻窒窒到自己都覺得自己把聲難頂,d班男8條友係細房@@
又唔知做乜,去完washroom冇得洗手,要上去= ="
洗到出去見到him又上黎去洗手...fun!
成個月冇唱,真係乜乜乜,但係又乜乜乜
毛係中間話我咁正經,唔慣
之後him同sun走左出去,佢就話叫我唔好咁啦,搞下氣氛
= ="
成班友話唔番PHY,him初初都話唔番,then 都知班友會淆底,決定左番
20分走
真係不爽,唱得個少少,仲要係乜乜乜
him話今次冇不盡興,冇高潮,講起又係
之前我次次都會唱到發哂din,今次真係靜到爆
真係"妖怪"
我仲以為1點要番去補,原來1:30,真係膠左,不過我地都遲左
番到去同lkh話要早走,真係俾佢個compu fake左,2:1x 分= =
我地話2:30走
佢教d野真係ken chan冇教到
去到上中文,= =真係條友係咁.....不過今次好d,佢發姣個陣都ok
而且佢講:你收皮好冇呀,你食屎啦,食蕉好冇呀
都ok
都係"無論"
上英文,上phy
去everybody happy dinner
攻防
回家 |