今天呢,8:45起身呢
食完野呢,之後就去wilson呢,點知呢
又遲到呢,不過呢,佢教d野我學過呢,不過錯左幾條呢
之後呢,打算去m記呢,點知呢,中途到張屎同宇程呢
咋左佢個波一下呢,之後呢,m記冇位呢,有人開生日會呢...
打算走呢,因為覺得如果去到坐係度,又有人等位好賤
點知諗諗下呢,我又冇地方去,硬住眉頭入番去,等左陣坐左係度.....
chem,打算唔補lu,maybe....條友話個notes會強化左,重點左,d野多左....= =未決定到
call fish出黎啦,之後呢
出左mk呢,去左兆萬呢,點知呢,行哂都搵唔到呢
之後呢,去左潮特呢,點知呢,又係冇呢,搵旦呢,之後呢,話係1/f呢,點知呢
走多次都係冇呢,先知呢,係瓊華呢= =
去呢,之後呢
去左langham呢,有墨呢,正呢,睇衫呢......但冇買既打算呢,有d都幾好呢
走左兩次呢,又上又落呢,都唔知係邊呢
去番瓊華呢,又睇下咁呢
之後呢,又去番潮特呢
真有聊呢
回家呢,6點呢
嗚爺,青邊佬呢
|