日記日誌



2005 年 12 月 27 日  星期二   晴天


痴線嫁 分類: 未分類
http://www.geocities.com/gadogry/e_test1.html

 

真係....之前做左一次可能因為空左太多搞到冇野睇

今日再做....結果係
第六型: 忠誠型 忠誠可靠, 警覺性高

一睇落去覺得好唔岩,唔準

點知一點落去睇.....超勁= =

深層動機: 認同
表面形態: 靠近
應對手法: 反應


深層動機和表面形態都屬於"移向" (move toward)﹐形成第六型人和環境緊密的聯繫。他們很需要安全感﹐而希望融入群體裡來得到安全感。

第六型的人忠誠﹐負責﹐喜歡群體生活。他們很需要信任﹐在感到安全的群體裡會很溫和﹐好玩﹐很會關心身邊的人。而在其他地方會顯得比較防衛﹐拘謹。

因為他們對自己有很多疑慮﹐不喜歡受人注視﹐所以未必是出色的領導者。他們很需要一個可信任的群體或者一個明確的敵對目標來集中自己的注意力。

他們小心謹慎﹐警覺性很高﹐很會察覺危機出現﹐而面對危機也很懂得處理。例如他們可以很敏銳地看出別人言行舉止背後的動機。可惜第六型的陰謀論作風也會讓他們跨大危機的可能性﹐甚至會擔懮不存在的危機。這形成不健康的第六型人的行為變得極端。他們有總會被迫害的念頭﹐常質疑﹐否定身邊的人。當他們發覺(或者開始懷疑)被背叛﹐會變得更惡劣。



安定/受壓方位與側翼


安定方位﹕第九型
第六型安穩的時候會變得順其自然﹐相信別人﹐放下自己的拘謹。

受壓方位﹕第三型
受壓的第六型會變得反應過敏﹐魯莽衝動﹔為求達到目的﹐會不顧一切。

第六型人的側翼﹕
擁有第五型側翼的人傾向只觀察﹐不行動﹔收集資料以支持自己﹔常試探﹐質疑別人。
擁有第七型側翼的人比較活潑開朗﹐肯嘗試創新。



其他關於第六型的資料


最渴望﹕安穩, 有保障
最恐懼﹕缺乏安全感
最難達到的美德﹕勇氣 (Courage)
最難克服的執念﹕猜疑 (Doubt)

 

仲有3個側翼都擇唔到= =




2005 年 12 月 25 日  星期日   晴天


搞笨 分類: 未分類

x’mas

8點9起身

fake,9點幾發現....

冇計,飛左去交費,鬼叫走左出黎?

一早409冇人咁掣= =

10蚊呀!!!!!!!!!!!

我發覺我d錢唔見哂,去左邊呢

番到去,唉

冇野食,sis 煮,食

however佢同佢男友真係幾吵

你知啦,間屋有幾大,3個人,佢兩個做乜野根本就係直接干擾到我

係街就話幾十條友,2個人做乜野都影響唔到你ja.....

真係頂唔順,個個星期都係咁

叫我去睇film,但我又怕多人所以冇去

晚上home alone真係好鬼好笑,好想睇第1集

睇到我唔記得新城

wa...真係唔得,新城個d真係豬肉獎,睇黎都白痴,但我又要睇

都係為左睇人ja

cut到爆勁,d人唱live死哂,除左薛海皮,佢唱得真係好左好多

佢以前成日唔夠氣,依家進步左好多

但其他人....睇何韻詩真係好似梅芳,但佢唱live都死左...

其他人唔係降左key就入錯,又上唔到高音

stephy唱左十年都係咁= =豬sa又係

之後都係全程睇home alone

and睇埋個個咩感官遊戲,勁核凸,所以吸引左我去睇

終於有只想愛你啦,正

2點訓




2005 年 12 月 24 日  星期六   晴天


impressive 分類: 未分類

很早起床,是9點吧

後不知做甚麼,也許是看電視

諗住今次唔會遲啦

點知去左gel頭,個頭點搞都係咁the皮

雖然我落得唔多,都唔係咁掛,可能真係厚得掣,但又唔長搞到我唔想剪住lo

唔通要買d廢野之後落勁多?你知啦,我依家用緊個隻都真係幾貴,我又差唔多用左一半

個頭愈厚就要用愈多@@

睇番以前個頭真係好搞笑,我發覺我短個陣真係有d unstable

後尾又要搵notes!!!搞到勁遲

又遲到啦!!!!!!!!!!!!!!!!

之前sms+打電話俾我話睇kingkong個陣我又上網睇左睇搞到又遲d= =

409....唉!!

上完後ask him,後尾話唔去

咁我去左圖書館個washroom發現時間都唔多,所以就mtr走啦

個陣him又打俾我

佢:你係邊

我:搭緊地鐵

佢:咁快?咁我自己去啦

我:你又話唔去

佢:頭先李+倫打黎x我,講哂粗口咁,話朝早唔去都係因為我地,我依家先知咋wo

我:!(*%^!&*@$(&!@$(( forget= =)

 

and then我去到見到人山人海,又走左去washroom

番出黎都係未見有人黎度,咁咁多人,我咪走左去排住先

and then 余先黎到,佢走左去睇,話冇位la好似

咁又排左20分鐘左右,期間phone bean佢地,原來打緊波......= =”

忽然有個人走埋黎問係唔係雞丁,余話係,但再問就話係king kong= =

走左去個counter,之後d人都黎到,有6個人@@多左個,得番第一行個

L字,不過冇lala有人打尖,差d搞到冇位,好在佢地知難而退

 

唔知呀,好辛苦呀第一行wo,咁大個仔都係第一次,未開場him同lun去左買野食= =

and then我地要訓係度睇,其實到第3行都要訓.....

真係un頂順able,我好快支持唔住,仲頭暈咁

之後合埋眼,又俾人整我= =

係咁食爆谷,食到死咁,套野3個鐘,前半根本係無聊.....

中間先話打下咁,唔知係唔係咁近,我覺得唔好睇

後尾到城市..king kong死左..完....= =

其實好多野都唔明,點解d 人識俾d人 kingkong,而kingkong個度咁多屍骸,仲係c開ga又點解

點解kingkong會鐘意左個女仔,點解個女仔又會唔怕kingkong呢後尾....

恐龍咬極都唔斷又唔流血.....

d傷口又一陣冇哂.........

仲有仲有,捉kingkong個陣d族人點解會唔見哂!!!

佢地唔係咁京d gun掛!!

 

d虫真係好鬼死核凸,我想睇d虫打kingkong多d

因為d 虫有成隻kingkong咁大

仲有 點解係個島個陣射極佢都唔中,中左又好似冇事又血個d,就算係d彈頭都係個身入面掛?

射中個心都冇事.....

好彩有帶水!!

完後...去左kfc唔知做乜

7pm燒完

去左買手卷

kf會合,去tst,李唔出,引起眾人不滿

意為佢次次搞都唔出現

1.單車本身話唔出,後尾先出

2.長發夜

3.今次

details from all ppl orz

hoho

其實我唔知出去做乜

頂佢唔俾係mtr度出

要去9鐵個面出,勁遠

走勁耐先去番波羅,就搞野係一出去就失散

去左m記食野= = use english...= =bean 俾人打爆左杯野....

whole mc no breaty!!

不過係街有唔少

但係好奇,d樣令個d都好似好細個

多數都係樣mama但識打扮,and with mk

行行下有異味,原來係有人嘔,我仲中左,beanbean踩哂...

oh no!!!

勁臭呀,之後him頂唔順胃痛

打算走,有d un爽able,因為走左咁耐都去唔到海旁。

走到一半 him頂唔順胃痛打算走,之後去左everybody happy toliet

走番出黎就冇事= =

繼續走,見到草蜢,終於去到,但就唔知做乜,勁多人食煙,企哂係度,唔知有乜睇

真係jump hi 

後坐,冇野做,bean打算去買野黎玩,出左去,之後有條友走埋黎問我tst點去

我話好遠ga wo

then 又有smoking,un 頂順able 走黎走去,完全冇non-smoking area

之後拎左d野出黎溫= =”正wo,第一次

d人係咁倒數,then 走,bean番唔到黎

打俾佢又收唔到

最後都係7記,走都有排un,unun下終於可以bk hm

番到去點幾,訓個陣兩點掛



« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 95 | »


LamYukLun
暱稱: "'我係倫^<
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
good
THX
also last day
ok good
» 日誌分類
全部 (285)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 285
留言總數: 21
今日人氣: 22
累積人氣: 17633
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann