很早起床,是9點吧
後不知做甚麼,也許是看電視
諗住今次唔會遲啦
點知去左gel頭,個頭點搞都係咁the皮
雖然我落得唔多,都唔係咁掛,可能真係厚得掣,但又唔長搞到我唔想剪住lo
唔通要買d廢野之後落勁多?你知啦,我依家用緊個隻都真係幾貴,我又差唔多用左一半
個頭愈厚就要用愈多@@
睇番以前個頭真係好搞笑,我發覺我短個陣真係有d unstable
後尾又要搵notes!!!搞到勁遲
又遲到啦!!!!!!!!!!!!!!!!
之前sms+打電話俾我話睇kingkong個陣我又上網睇左睇搞到又遲d= =
409....唉!!
上完後ask him,後尾話唔去
咁我去左圖書館個washroom發現時間都唔多,所以就mtr走啦
個陣him又打俾我
佢:你係邊
我:搭緊地鐵
佢:咁快?咁我自己去啦
我:你又話唔去
佢:頭先李+倫打黎x我,講哂粗口咁,話朝早唔去都係因為我地,我依家先知咋wo
我:!(*%^!&*@$(&!@$(( forget= =)
and then我去到見到人山人海,又走左去washroom
番出黎都係未見有人黎度,咁咁多人,我咪走左去排住先
and then 余先黎到,佢走左去睇,話冇位la好似
咁又排左20分鐘左右,期間phone bean佢地,原來打緊波......= =”
忽然有個人走埋黎問係唔係雞丁,余話係,但再問就話係king kong= =
走左去個counter,之後d人都黎到,有6個人@@多左個,得番第一行個
L字,不過冇lala有人打尖,差d搞到冇位,好在佢地知難而退
唔知呀,好辛苦呀第一行wo,咁大個仔都係第一次,未開場him同lun去左買野食= =
and then我地要訓係度睇,其實到第3行都要訓.....
真係un頂順able,我好快支持唔住,仲頭暈咁
之後合埋眼,又俾人整我= =
係咁食爆谷,食到死咁,套野3個鐘,前半根本係無聊.....
中間先話打下咁,唔知係唔係咁近,我覺得唔好睇
後尾到城市..king kong死左..完....= =
其實好多野都唔明,點解d 人識俾d人 kingkong,而kingkong個度咁多屍骸,仲係c開ga又點解
點解kingkong會鐘意左個女仔,點解個女仔又會唔怕kingkong呢後尾....
恐龍咬極都唔斷又唔流血.....
d傷口又一陣冇哂.........
仲有仲有,捉kingkong個陣d族人點解會唔見哂!!!
佢地唔係咁京d gun掛!!
d虫真係好鬼死核凸,我想睇d虫打kingkong多d
因為d 虫有成隻kingkong咁大
仲有 點解係個島個陣射極佢都唔中,中左又好似冇事又血個d,就算係d彈頭都係個身入面掛?
射中個心都冇事.....
好彩有帶水!!
完後...去左kfc唔知做乜
7pm燒完
去左買手卷
kf會合,去tst,李唔出,引起眾人不滿
意為佢次次搞都唔出現
1.單車本身話唔出,後尾先出
2.長發夜
3.今次
details from all ppl orz
hoho
其實我唔知出去做乜
頂佢唔俾係mtr度出
要去9鐵個面出,勁遠
走勁耐先去番波羅,就搞野係一出去就失散
去左m記食野= = use english...= =bean 俾人打爆左杯野....
whole mc no breaty!!
不過係街有唔少
但係好奇,d樣令個d都好似好細個
多數都係樣mama但識打扮,and with mk
行行下有異味,原來係有人嘔,我仲中左,beanbean踩哂...
oh no!!!
勁臭呀,之後him頂唔順胃痛
打算走,有d un爽able,因為走左咁耐都去唔到海旁。
走到一半 him頂唔順胃痛打算走,之後去左everybody happy toliet
走番出黎就冇事= =
繼續走,見到草蜢,終於去到,但就唔知做乜,勁多人食煙,企哂係度,唔知有乜睇
真係jump hi
後坐,冇野做,bean打算去買野黎玩,出左去,之後有條友走埋黎問我tst點去
我話好遠ga wo
then 又有smoking,un 頂順able 走黎走去,完全冇non-smoking area
之後拎左d野出黎溫= =”正wo,第一次
d人係咁倒數,then 走,bean番唔到黎
打俾佢又收唔到
最後都係7記,走都有排un,unun下終於可以bk hm
番到去點幾,訓個陣兩點掛 |