英文以為死硬
擒日11點幾先拎出黎睇到12點
之後訓啦,今朝又冇睇過
點知做個陣又記得dd wo,加上少少運氣,搞到有27分@o@!
真係surprise到唔surprise,我adverb clause d堂冇上過(因為gap tong) 佢叫我做個d exercise一條都冇做
都可以咁,睇黎今日運氣唔差
希係度改點gap tong gap到......=.=
分紙,call now yeah 27分得22名= ="都唔知你班友係勁呀定係....
bio,專心專心
中文....wow
acc 派卷啦,26/30, 幾好啦,不過真係唔知要寫narrative 搞到冇1.5分/_\
不過個investment搞到冇左2.5分@O@!!!真係甘過阿甘
次次都係咁,派番番黎都唔記得哂d野,做過乜都唔知,只不過次次份野都會俾人拎左去
傳黎傳去= ="
tam擒日已經叫話去唱k啦,仲話要早d去,怕冇位
我recess已經汁好哂野
只不過放學個陣唔知係度搞乜
him 個陣先知放半日.......
搞下搞下tam又冇mood,之後成35分先出校門
落到去果然冇位
次次都係咁,總係有d野係中間作梗,次次都搞到好冇mood
我真係已經唔想再唱k。3條友就冷哂場去食飯
但係1點,維冇學生餐,不過等到位個陣都差不多可以有番
不過冇人話等,him走
話食吉野
吉野...食得太多,真係唔想食,加上真係好貴,又唔好食,成25蚊
本身我諗住算,好一餐唔好一餐
不過諗諗下,食波仔15咋wo,平得多,又好食d,條氣都順d
之後就走啦,打算去7記買啦,點知冇curry
算,仲要貴0.9......
真係激死,估唔到黑色星期五就真係黑色
mp3 耳機又唔見左......拎到去又冇電.......
個飯又鬼死咁苦......hae 下hae 下
又訓下訓下
條氣真係..........可能係啟示
已經聞k色變
見春如,閃
見戴英傑,佢話我好型,我問佢點解,佢話唔知
我話佢痴線
漢城 如沉沒了 !!
晚來獨個兒對著屏幕大叫:朋友啊,你哪兒去了?
某人:你很快那兩個朋友也會消失了!
我:不是吧....
發覺依家自己真係好香港人feel |