今日起身好支力 明顯地擒晚又好似發左個夢
又見到佢, 不過乜都唔記得,之後撘車就見到佢啦= =
唔通又係預知?有冇咁快呀 其實我仲以為佢死左
90%既機會率下我係黃古捉左
真係,d班就係陳超一,都唔睇hair ga!!!
好煩呀
媽媽又要我新年前cut一次,但cut完一定番去 recheck又長番又要再剪啦....
點解咁煩嫁
因為咁樣所以今日上堂都冇唔開心,冇心機
chem 都係黑仔,痴x子sour根 NaOH 寫左Na(OH)2
respiratory 寫左respiration
冇啦啦寫左睇到CO2 @@!!!
都唔知痴左乜根
真係唔係幾開心,但諗諗下....test ja..有第一你已經好好彩,你之前都以為會炒啦,
世事就係預料唔到,一陣d人話你串
acc 發覺上次唔應該訓...今次專心左....但都係訓鬼左....
lunch第一次食 金潮d 河 又幾好食wo $20 是感動的說
amaths教哂.....=口=
eng...唉!!
傷口完全瘉合反而有d空虛,我好似係傷口上面已經加左塊 platnium
我個人和身邊既人而言,係好
但如果問心呢 又唔想
不過我有結論就係,呢個係非常好
今日最難ga事係 寫紀念冊lo....真係諗到頭爆
閂至妍 俾左個張我 我真係唔知自己搞乜
句句cheap gag
乜野萬里長城長又長
d gag冷過阮兆祥
有個自己都頂唔順ga就係.....非洲喪倫=口=!!!
之後同咩佬寫,冇搞gag,不過真係諗左成個幾鐘
楊利偉:真係唔係講笑,我真係覺得你d字真係幾令
wakakakakakkaa
唔知幾時開始 開始迷戀自己d 字
10月掛,覺得自己本中文書係藝術品
之後做pp 個時 俾 深君同祖倫話令
kuku
不過寫字真係講feel,成日都覺得自己個d好核凸
不過當我寫得核凸又俾人話d字令過春魚好多=口=
up完無聊野
今日hae到爆,係7b度訓左個鐘,之後wilson...仲係area= =
不過做下都好好
唔知呢,陳超元依家教得比以前好左
可能因為佢follow番書d ex俾我地做哂佢啦
以前真係佢有佢講,我有我做,邊有人同你講以前我會上佢堂嫁!
最後決定:唔溫bio啦 |