日記日誌



2005 年 10 月 14 日  星期五   晴天


一子錯滿盤皆落索 分類: 未分類

可能真的怒了

想打但不能打,沒有的是時間

對....

今天我跌倒了,剛剛跌下沒甚麼問題

想著:算啦,又唔係唔識,只不過你俾支筆玩ja

但後尾諗左又諗,漸漸的黑暗

唉,唔開心,跌倒的感覺好不好受,也許我太耐未摔過了

令我開始神志不清.....晚上看見不想不中聽的說話,看不起...

倍加唔開心,被人當成目標也不好受

不花多的時間,日後再打




2005 年 10 月 13 日  星期四   晴天


唔!?奇奇奇 分類: 未分類

朝早唔記得帶電話= =!!!

no good ar,不過都咁岩撞到達一齊上去

睇唔到,可惜。

勁早上到去,唔知點解。

1,2係phy

點知黎冇番!?黎左個教geog ga k 尼so wo!?

條友又唔知做乜,講野勁冇力,搞到我地勁吵,佢個樣又...........

佢都傻傻地,唔知去phy lab做乜

之後番上去班,佢叫我地做自己野,問有冇人冇番

我好認真咁講:冇番ga舉手

唔係大聲嫁啦,都唔知點解個個都聽到......

條友就望住我講乜野monkey唔知乜

我都廢事再so 佢

之後條友問我地想聽佢講野定自己做野..........

人人都話自己做野...佢..............好lol呀!!!

之後自己忍唔住口講野,冇人理佢

我記得佢講乜野,自己想入黎教好耐,又話同乜副校乜乜咁

之後又講d好白痴ga 野....

唔.....................

我冇帶野溫,以為今日測phy,點知佢又冇番..............

咁我又唔知做乜好啦.............maths又冇帶,chem又冇

 

bio............唔...唔知呢............

 

amths:

本身係maths,同聽日掉左test...........

都係冇聽佢講書,佢叫我做數先做,之後楊利偉佢地問我數又做下咁lo

 

lunch:

台式,wow,第一次食,no good bo

點解?佢飯就好多,但係d送就....加上d骨都唔係骨,勁唔好食,冇肉味

him個個雞又話冇雞味................奇!!

綠力變左冰紅,仲要用特大吸管=口=!!!

冇想像中咁好

 

chin:冇開locker拎書....估唔到旦有我先冇

acc:睇神吊呀<ohohoh,派卷

我14/15分呀 @o@,估唔到的,只係加錯左一個野lo........

都quite lucky ga la

俾 tam:佢地係咁話我淫倫呀~.~

冇計,我真係天才

 

chem:

oh no,睇神吊俾佢知左,beanbean同我講:

好無奈wo

 

我話係呀............真係= =!!我仲以為佢行埋黎做乜

 

之後佢教d野根本就係bio,搞到我訓左

佢先叫人洗面,有十幾條友去左,之後睇4b隻貓!?咩黎嫁=口=?

 

上多15分鐘,死啦,點解 出咁多ga,仲要00,02,03,04,05都有出= =

bio黎嫁wo!?死得人多啦

 

放學,我以為條友黎搵我跑x-coun,原來佢搵我參加數學比賽

勁為o 咀,我勁奇怪點解條list上有我個名,仲要唔係寫上去

係打出黎,咁ja係分明有details 嫁la wo....

點解呢

我問佢,佢話:唔知呀,因為你勁lo

咁我拒絕

之後佢係咁講,我又問佢,佢又話:你勁呀ma

我都百思不得其正解,之後我諗諗下

都參加左啦

tam埋黎話:仲以為搵你跑添,你做工作人員ma

我:我都以為係

條友:佢更係要跑啦

我x然。後尾成班友係度做中文

走去ken chan,又遲.....報elite test

yuki lee:你聽日番唔番屋企呀?

我唔知咩事,以為佢同乜水講

之後:下?

佢:我聽日番去呀

我:乜你原來唔係住係個度ga咩?

佢:唔係呀,我d屋企人住個度咋ma

我:哦

 

奇=.=

 

去acc,樓下被tomato hi

話下個星期測control佢又唔教= =

遲左,點知佢都遲

 

上堂,少左啦,後問拎notes,oh

得一份,俾左聰

唔.....

回家冇人!?

自己食

玩 hkflash,終於玩到!!!

好難呀∼.∼

 

 

 




2005 年 10 月 11 日  星期二   晴天


波仔 分類: 未分類

唔......唔.......

9點手機call me up

唔........

係lo,以為乜咩嫁ma,咁上個星期六ssr勁少人

咁我以為今日都係啦,點知爆多人,去到已經...

him仲叫我hold,都唔得啦

不過都遇到人識,所以一陣就有

 

唔...其實有乜好講呢,冇咩嫁wo

 

就咁,maths 書d 數大多數都係好易,仲話乜simple locus,都厄人ga,根本就係co-geo 咋ma

一d locus都冇,最多咪係cirle....

唔....不過我都唔識\^0^/

 

lunch

又係食波仔

好平呀,真係好平以前15蚊,依家14.5 = =

上個星期六定日又係食波仔,仲買埋繽紛樂,岩岩好20蚊= =

 

番去叮,真係好正好正好正好正好正好正好正

 

唔..我記得我第一次食好似係six推介
真係唔多記得

 

真係好正好正好正好正好正好正

唔知呢,唔知呢

ja係咁,又好食又飽,其實我以前食覺得唔飽,唔知點解依家又飽wo

ja係咁,以味道黎講我覺得佢好食過everybody happy同huge quick live個d

扑野家都好似好過,唔知呢,可能成日食扑野搞到唔知點咁,以為都覺得好好食,唔食唔得,但依家就.....

d咖喱又真係咖喱黎,你以為我放屁?我唔係,係人都知4月個d咖喱唔係咖喱黎嫁啦,佢仲要20蚊

唔.....

唔知呢,唔知呢

 

winmx....忍唔住dl舊野黎用...唔= =

 

bio.....rough sight

唔知呢,有個心態係今次唔想溫,留都冇所謂

番home

 

都唔記得自己做過d乜啦....

今日入手既3首好聽ga



« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 95 | »


LamYukLun
暱稱: "'我係倫^<
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
good
THX
also last day
ok good
» 日誌分類
全部 (285)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 285
留言總數: 21
今日人氣: 6
累積人氣: 17561
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann