朝早唔記得帶電話= =!!!
no good ar,不過都咁岩撞到達一齊上去
睇唔到,可惜。
勁早上到去,唔知點解。
1,2係phy
點知黎冇番!?黎左個教geog ga k 尼so wo!?
條友又唔知做乜,講野勁冇力,搞到我地勁吵,佢個樣又...........
佢都傻傻地,唔知去phy lab做乜
之後番上去班,佢叫我地做自己野,問有冇人冇番
我好認真咁講:冇番ga舉手
唔係大聲嫁啦,都唔知點解個個都聽到......
條友就望住我講乜野monkey唔知乜
我都廢事再so 佢
之後條友問我地想聽佢講野定自己做野..........
人人都話自己做野...佢..............好lol呀!!!
之後自己忍唔住口講野,冇人理佢
我記得佢講乜野,自己想入黎教好耐,又話同乜副校乜乜咁
之後又講d好白痴ga 野....
唔.....................
我冇帶野溫,以為今日測phy,點知佢又冇番..............
咁我又唔知做乜好啦.............maths又冇帶,chem又冇
bio............唔...唔知呢............
amths:
本身係maths,同聽日掉左test...........
都係冇聽佢講書,佢叫我做數先做,之後楊利偉佢地問我數又做下咁lo
lunch:
台式,wow,第一次食,no good bo
點解?佢飯就好多,但係d送就....加上d骨都唔係骨,勁唔好食,冇肉味
him個個雞又話冇雞味................奇!!
綠力變左冰紅,仲要用特大吸管=口=!!!
冇想像中咁好
chin:冇開locker拎書....估唔到旦有我先冇
acc:睇神吊呀<ohohoh,派卷
我14/15分呀 @o@,估唔到的,只係加錯左一個野lo........
都quite lucky ga la
俾 tam:佢地係咁話我淫倫呀~.~
冇計,我真係天才
chem:
oh no,睇神吊俾佢知左,beanbean同我講:
好無奈wo
我話係呀............真係= =!!我仲以為佢行埋黎做乜
之後佢教d野根本就係bio,搞到我訓左
佢先叫人洗面,有十幾條友去左,之後睇4b隻貓!?咩黎嫁=口=?
上多15分鐘,死啦,點解 出咁多ga,仲要00,02,03,04,05都有出= =
bio黎嫁wo!?死得人多啦
放學,我以為條友黎搵我跑x-coun,原來佢搵我參加數學比賽
勁為o 咀,我勁奇怪點解條list上有我個名,仲要唔係寫上去
係打出黎,咁ja係分明有details 嫁la wo....
點解呢
我問佢,佢話:唔知呀,因為你勁lo
咁我拒絕
之後佢係咁講,我又問佢,佢又話:你勁呀ma
我都百思不得其正解,之後我諗諗下
都參加左啦
tam埋黎話:仲以為搵你跑添,你做工作人員ma
我:我都以為係
條友:佢更係要跑啦
我x然。後尾成班友係度做中文
走去ken chan,又遲.....報elite test
yuki lee:你聽日番唔番屋企呀?
我唔知咩事,以為佢同乜水講
之後:下?
佢:我聽日番去呀
我:乜你原來唔係住係個度ga咩?
佢:唔係呀,我d屋企人住個度咋ma
我:哦
奇=.=
去acc,樓下被tomato hi
話下個星期測control佢又唔教= =
遲左,點知佢都遲
上堂,少左啦,後問拎notes,oh
得一份,俾左聰
唔.....
回家冇人!?
奇
自己食
玩 hkflash,終於玩到!!!
好難呀∼.∼
|