2005 年 9 月 28 日 星期三  |
領  |
分類: 未分類 |
今朝又係咁= =差d遲到
又係一打鐘先入去=口=
星期三唔洗集隊咁....phy...sound ~.~卷都係好似以前咁慢
未改好
中文wo,派作文wo....唔.....佢話是但choose一份改ja
就改左我議論文,最美好的生活
都好彩d,因為夜讀我根本就班門弄斧
收到了61分= =很低吧,是...為何呢....就是因為我錯了6個字,滿心無奈的說= =!!
真係奇,其實有不少人已看過我作文,但也唔指出有錯字
不過都係自己衰冇睇一次就交.....不過都有貼紙,要打文俾佢
haha第二次= =v
不過上次又係錯左唔知5個字,搞到得63分=口=
反而我作得唔好個d又冇錯字ga wo....
嗚
評語:例子充足,恰當,具說服力,層層深入,帶出觀點,立場鮮明。
幹嗎...沒有了"請改善字體"= =!!
funny!佢講到好似課文答題咁
四望,真奇怪,錯字多的不只我一人,差不多有十條友都係錯6個字以上
bio test
擒日幫手後補習,完全冇溫過bio,番到去10點先食飯
只係睇過下...唔....唔洗留已經好好
addm:
唔記得帶第3冊,拎左wilison出黎,勁串呀!!
好彩有補ja= =!!
chem:
太悶了,睡了
gapgapgap:
冷gag...boring
年年都係咁
我同趙都覺其實冼sir係走火入魔
開班會...........整衫.............非常攰,噴噴下衫都唔知自己噴左d乜出黎.....
gap tong趕我地走,之後我地走個陣
佢話:佢地(5b)仲未整好呀,9點半呀要,我去買d野俾佢地食
你知咩叫.....gap tong仲要俾左500,梁如生俾左400蚊佢地
我地呢= =一個月交咁多錢,已經叫苦連天,但......
yip想修補關係?傾幾句就得啦.......?根本佢成日都話唔得閒
d野理都唔理
走人時....唔知點解我咁有主見話去扑野家,一黎冇乜地方
二黎,平
結果都冇人反對,很好
分左3台,少有的靜,飯了後...勁眼訓
差點訓著,自己先走人
11點睡...呀
兩個月都冇訓多過8個鐘了= =!!
成日發夢咁樣樣
|
2005 年 9 月 27 日 星期二  |
好定壞  |
分類: 未分類 |
哈哈
今日又唔知搞乜
等勁耐先有車
痴線,去到都8點1分
達話唔好等佢,點知佢仲快過我,後尾同旦呀岑龍個樣快步行上去
打飛機個度見到達,同佢一齊跑= ="
又係入到去岩岩夠鐘,諗住睇人遲到,點知冇哂人...
一上到去,頭勁重,好眼訓,又想噁咁..好辛苦
中文改左作文,要我地讚佢叻= =
點知佢又唔派wo
派chem,我以為我唔係最高分個個黎ga,因為我未試過,加上擒日唔知邊個走個陣問梁sir最高分個個係唔係我,梁sir話:聽日你就知
咁我以為唔係ga啦
點知係我= ="beanbean收到卷好唔開心咁,不過佢都有頭十呀
acc:
我呢個天才真係天才
lunch:
旦話唔叫飯,又去左4月食,死都唔叫番個個,涼瓜ok la,不過又係激飽但冇食哂
now plan: lunch前係eng 堂,就唔訂達成啦
達成,15蚊,雖然唔好食,但都搵唔到嫁啦
eng上到我勁眼訓呀痴線,唔知做乜ga 頭勁重。
以為bio係我地class,打算走,點知唔係,咁我就溫書
點解呢,因為7點又要補習,番到home打埋xanga都溫唔到嫁啦
之後好rough咁,因為要幫手lo,去左噴啦又,點知今日我好熟手咁,我覺得ok wo,但噴係衫就衰d啦,個底其實ok哂嫁啦
點知d紙又搞到透哂d色wo,搞到唔知點咁
之後搞勁耐,6點40分走人,oh no啦
去到302岩岩好到我唔上得,又要等下一班,no good啦
55分先上車,到左跑去
見到him第一個,仲未入去wo,遲左10分鐘,非常好= =!!
過左5,6分鐘先有得入去
非常好啦今日,佢教d野都明哂
之後仲拎埋把間尺= =!!正呀
以為唔洗用個把量角器
完左成9點
回家,聽到小巴收音機播小優,先記起我都有成個幾兩個月冇聽903啦
家陣已經係咁聽小優,其他都勁少聽~.~真係好好聽呀,正呀
回到家,個姪又爆石,勁嬲,搞到唔知點咁
又冇得沖涼,又冇得食飯
搞下搞下俾人問phy
沖埋涼打埋xanga都11點半.......你說
我何以溫bio?
|
2005 年 9 月 26 日 星期一  |
| good or bad |
分類: 未分類 |
今朝,15分先起身
仲係3號wo,no good啦,勁大雨,之後人人都拎遮搞到冇路行
係busstop都唔知點咁
今日係我第一次搞到差d遲啦
ok wo又係一打鐘就入去
唔洗上pe嫁啦,去左5d個度,又預左聽許sir吹水
佢講個d野都唔知點解燃唔起我,可能因為呢樣野我之前已經諗過。
3:eng
派compo都n年前...唔知搞乜咁,佢今次奇蹟地冇小我,不過我都唔知要拎就傳左俾我
4,5:amaths
星叫我問him有冇叫飯,我又唔知點解忽左好大聲咁講:何銘謙,有冇訂飯呀。
諗番起都串咀,不過又唔知點解會咁做= =|||真係no good啦
之後又係計幾條數咁做下pp咁
6:eng
上乜就唔記得,不過就遲放
搞到lunch冇位,爆多人,無奈呀!!
1點去圖書館借書,爆多人呀,勁長龍,我想話借本phy之外多本書扮下野咁啦,點知旦話唔洗= =|||
7:chin
孔乙己...
8:amaths
係度講中大,港大d風氣,話個個都爆有錢同令仔又話名校
話住hall唔好咁.....唔.....無奈
9,10:reading
俾yip捉話本書唔得...放學要見佢
本mc好唔掂,d野都錯ga
optics最冇信心但係都冇心機溫,唔想溫
放學立即test,好多條都唔肯定,不過都做左
做到lq尾二個條唔識講,睇下個鐘仲有20分鐘,之後我check mc先
亂做
之後發覺尾二個條fake人,我錯左,好在有時間改番ja
之後轉後面先知後面有線俾你寫字嫁= =!!
無奈左
我寫左係第一頁下面full哂。
test後beanbean都話我之前答錯,話我後尾有改番ma。
後尾佢冇aws派,幾個人走埋黎話model aws 呢= ="
ok無奈,不過自己又講到好似頭頭是道咁= =其實optics我真係覺得最難嫁!!好在我自己諗左幾日都諗通左d野咋。所以擒日盧頭問我打算拎第幾都冇出聲。我諗我冇填錯mc 格掛!!唔會明明知係b都寫c掛= =!!
之後投字既色咁上下,我又唔知點解提意左d野,beanbean,楊利偉話好wo,所以我先夠膽講ja= =!!
之後盧頭話我good~.~不過其實得20票通過咋,haha!!
要見yipyip,落到去勁多人,我排最後叫我同旦hae陣先番= =
我上番去汁野,5點先落去,點知仲未得,先岩岩到旦,傾左勁耐先到我
叫我想做乜呀咁樣樣....仲話下次再搵我添....=口=
上番去chem lab,做banner啦,不過聽講又好似唔夠色,我影左陣相,發覺冇帶rs-mmc,搞到只可以影勁少,冇計,用最低像素。
畫左冇耐,叫我去睇下噴字個度點= =|||
之後我試下啦,其實衫都冇乜可能唔吸到搞到透底,加上衫唔同木個d,唔conc.噴就唔上色嫁ma,之後叫我輕手d,但咁就散哂= =|||
金又變棕色,我都冇計,又真係好難,搵昌哥幫手啦= =+
滿手東西,俾梁sir影了
後番去chem,有很多人也走了,汁野,聞得d油太多,有點兒那個,上次支野又lock左,又冇1,1,1
後祖lun say 冇錢,之後岑龍就大叫俾梁sir聽,ja係想請佢請我地食飯的意思
後him係教員室講左句:勇闖教員室,笑爆,唔知入面有冇人!!
梁sir又開咪叫我地落去先,等10分鐘
之後一行人係下等,hae左陣
落去葵,single sunny先走,得番我地6個人,梁sir,mk,岑龍,him,me,祖lun。him話維苑,之後祖lun都話去,咁就去左啦
真係ok貴= =
我地話食達成都回唔到本,要上西村啦。
岑龍,him,me,祖lun 叫左48蚊扒,梁sir同mk就叫左牛柳
好耐冇食過啦~.~
之後mk又din左,搞到我地成台都同佢up,梁sir又一齊搞gag講eng,仲同個示應講~.~!!
佢地話俾人厄左啦,牛柳勁細。
食完,龍上左去唔知邊打算影個青蛙禁禁,點知冇左。
9點15陣結帳,梁sir話:你地做咩ja,乜唔係我請咩,我地就奸笑,欲拒還迎咁,梁sir就請左客,52.8一個人,終於都第一次請左,上次長發我地俾番錢佢ar ma。
分道揚標,回家用洗甲水,但手甲入面洗唔到
upload埋photo,打埋xanga都冇時間啦!!!
又眼訓wo
我仲未溫過bio呀!!!
幾日都......呀!!!!!
|
|
|