日記日誌



2005 年 9 月 14 日  星期三   晴天


不拜 分類: 未分類

嗚呼....

第一:phy

本身話對mc,咁我打算唔聽+溫下acc咁

點知佢見到人冇做佢又屎忽痕話唔對wo= =

不過佢話會check 嚴d

仲睇下有冇溫野落本野度。

chin:

派卷,我諗住自己合格,但我又冇做自由題搞到3分送俾我都冇拎=.=

鬼叫自己遲到仲慢慢黎咩= =

34.5分....算唔算合格呀

我又唔知幾分合格.....

全班得十幾個人合格

好悶,冇心機聽...

 

recess 叫 sum陪我落去佢又話要溫bio= =

之後同岑龍去,5蚊薯餅真係好好多呀= =

咁樣搞到我諗番起中二個陣

 

一到recess一定同yim 同莫落黎飲朱奶咁樣

個陣咁free真係好正

 

後尾打鐘先番上去,eng特登遲d添= =

又係對 past paper咁樣...唉佢對幾十年都未對完

 

bio:

test 30min 60條,佢仲要未派哂 paper就開始咁

白痴ga!!之後又搞住哂搞到做唔到

 

beanbean又唔知做乜係咁 un 腳,搞到我張desk 搖下搖下咁,都唔知點做= =

做到50條咁上下佢就話夠鐘....唔.....

冇野講,後面個d都識哂ga....算數

30min一早預左

 

a.maths

個個死哂,佢又冇mood教

 

lunch:

4月,冇位所以要同吳榮欣個班一齊食

唔...佢地話好耐冇聽房家達冷笑,所以覺得我好好笑

之後又話我同一類人,又話我高級d,問我係唔係佢師父=.=|||

咁咁咁....

 

chem:

真係悶死我啦,真係又訓左,佢一定係見到我訓左所以叫我出去做

ex. 呀.....

唔......今個星期都係佢堂先訓到=.=

 

gap:本身話去hall

但話冷氣壞左,所以下個星期

 

bio公佈 邊個合格同要re test

冇我份wo!!!

 

班會話星期五又去玩,呀!!冇錢呀!!!呀!!!!

又怕媽媽,唔= =

 

camp應該神早去啦,呢家個時間咁樣= =

真係唔知會考完仲有冇心機呢.....

 

放學,同祖倫呀,sum呀,去左3聯,之後

同倫去自修室。

我做做下acc訓左,突然有煙味,搞到醒左

呀....個個人好似係小學同學

成身煙味,真係唔知叫唔叫佢好....

 

8點幾胎盡,回家,同戴英傑係咁傾

佢估中哂我補乜,ken同shum

不過佢就係現代

套校服真係型d

 

回家,sleepy....

dl大量 old song!!

 

 

自我衡量..

我好似冇存在過係lsk一樣

都好似冇咩事可以記錄得落黎...

日日係度hae....

究竟我有冇存在過

 

有代表性的,只是班排.....個幾分鐘

究竟係高興有呢幾分鐘定係可悲?

 

估唔到3年前自我評估->冇樣掂

3年後我都仲係一個咁ga人,仲要好勝但係一次都冇勝

當然我有去不停改,但都改不了

都係一樣咁廢

 

根本上年年同班入面ga人都唔同

所以fd 既真係唔知閃哂去邊,可以話係有過,但係唔見哂ja

係身邊嘻嘻哈哈既人時時都唔同,真係唔知搞乜

可能就係咁,我先會變左一個乜野都唔正經ga形象

覺得上人人都睇唔起我,唔係講笑

真係冇人會覺得我可以做好一件事

所以根本唔會俾我做

接,班v,中三,la

唔...只可以憎自己,我就係最憎,

呢樣真係改變唔到

 

咁樣....其實只係等時間過....冇作為

究竟中六...去邊度讀好呢,係唔係冇得揀,定係點揀都一樣...

 

隱青is best for me




2005 年 9 月 13 日  星期二   晴天


一樣 分類: 未分類

第一次帶了 恐龍書番學

仲第一次睇

唔.........其實只係多左d out c野咁lo

 

recess第一次落去個間野度買野食= =

very no good la
買5蚊野都俾d唔識ga人拎哂lo

好似冇食野咁番上去

 

唔...上堂又真係冇咩好講

只係chem我係唯一會訓ga一堂

真係唔知點解佢教到我咁眼訓ga!!

 

acc very easy 啦

我呢個天才點會唔識呀

wahahahahahhaa

 

lunch食同,long time冇去啦,不過豆漿is very nogood

 

maths 又到番可以計ga野啦

 

不過我冇心機,極速做完就算

 

eng....

又係冇做nee lo

對98 past paper

真係好正好正好正好正好正好正好正

錯3條= =

 

以前都未試過

做親都錯一半以上

f.shum !!!!!!!!!!

 

放學後.......因7點去a.maths所以係度hae

 

5點落去 1號室.....

6點我去左拎影印先

點知個個人唔知係邊

後尾原來係出面d 相個度!!!!

 

去葵涌釘裝,點知去開個間汁左

去第二間

5蚊ja

好平=口=

 

302,塞車,搞到勁遲,之後個司機又忽忽地= =!!!

佢係咁小個客= =!!!

 

後尾都係遲左

oh no仲要係 live 添

 

不過佢講緊mi ja

未教limit

去得ok 快,但我就覺佢教d 野重複

佢本notes 令左好多啦

仲釘得好左

成個人樣係度

勁搞笑

 

期間佢又係咁講淫野= =

 

409去修搵李+倫,唔.........

估唔到佢未走

10點回家,番到樓下有人hi我

 

個個人其實我唔知佢叫乜名

佢係以前我係小學場打波個個人...唔知小學定初中就同佢打過幾次

但後尾我都有兩年咁上下冇見過佢

估唔到佢認得我

個陣仲要咁黑,我都未睇清佢係乜水

 

佢叫我換衫落黎打波

如果我free都想ga

 

我話我未食飯,又要test,之後佢話咁算啦

 

犀非利,真係n年冇去過小學場

 

回家搞 辭典機

 

點解搞方力申入去會搞到hang機同冇聲嫁!!!!!




2005 年 9 月 12 日  星期一   晴天


分類: 未分類

連日來都睡得很少

很不好

應該要早點睡了,但也不太可行

 

44m,到達後拿了acc notes。

上到勁無聊的

 

今天是校檢,黃爆忠冇捉我話,話都冇話我,睇一睇就走

但而基佬就唔記佢名,叫佢剪就算!!

 

星期一真的不好,第1 lesson就是pe

仲要放左鞋係locker..............唉又要用tough +紙袋,very no good 呀

 

swimming,跳4次水,100m就上番去,又做體能,好無聊

之後可以去玩,打算打波,但冇人同隊,走左去玩槍

 

都成年幾冇玩過lo,唔.................

許sir話我推腰同出個下做得好好,話我唔識扣腕lo。

 

令我諗番起以前係愉園,

個a sir又係話我姿態做得好,搵我做demo,

佢話練姿勢先難,力你好快得ja

個a sir 丟到50 m的,有半個足球場多d

無奈的係個度唔識丟個d教練都有3,4十米

個陣有咁多時間,真係好.............

 

及後eng.......................唔...................

nee我冇做,之後上堂做,wa,勁易lo

以前都唔知咁易,唔通真係futfut之效?

sum send 哂 打唔到個d 公仔俾我

勁正

原來佢上堂搞咁耐就係要copy d 公仔= =!!

 

a.maths...........

唔星期一,beanbean都買野食上黎...........唔.............

半聽半做,做左勁少

eng test,爆笑

我本身打算睇beanbean

點知d野我又岩哂,我都估唔到

反而beanbean= =+++++++

之後= =+++++

 

好笑!!

 

lunch,去影印,後去食同,但勁多人食煙,當然走啦

 

去左台式,哈,個度d冷氣機唔知做乜

我住邊度都整到我............

 

雞扒都有叉燒味的!!!

 

中文.........以為派卷,點知唔係

星期四就要背默,oh no!!!!

 

a.maths

一樣

 

reading,好搞gag lo,去乜鬼hall 呢?

我番左轉頭拎手機同mp3= =

搞到差d要坐出面

好在sum等埋我= =

但要飛落去lo

 

搞到都係坐幾出下

 

都唔知學校搞乜lo,半校人都可以坐咁迫

 

好悶呀 explosion講d野

根本就係白痴先會講

又派勁多紙唔知做乜wo

 

後尾唔知做乜同sum係度玩寫字,又玩東玩西

最搞笑都係我寫左"在世界中心乜乜乜"

kukuku 笑到佢傻

 

玩完個陣3:25分@@

勁快wo

不過勁crowd 又 熱啦................

閃後業哥拎哂d紙黎做數................oh no!!!

 

on duty,唔.................no fun

打計背書都係唔得,做acc,勁快做哂

都係tomato搞到我有番d性趣

今次一做就岩啦,勁正

 

不過星期四acc test........................

 

him先走話去3,我發現av club d相冇哂...............

shum 龍問我補chem= =

後落去太陽買薄,貴爆!!

 

302,on time,勁少人上chem,勁白痴呀教哂d skills,不過有個我都唔記得左ga.......

 

409,本身話祖倫..............不過咁多野,算啦haha!!!

番去搞字典機= =,唔.............仲未研究..都係搞mp3!!!

想買512 mb sd 呀!!!

 

佢送個 dvd仲未睇

原來方力申個個係980蚊

快譯自己個隻係498............好想快d睇

 

加番張hacken 真係非常好

還你門匙非常好!!

 

 



« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 95 | »


LamYukLun
暱稱: "'我係倫^<
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
good
THX
also last day
ok good
» 日誌分類
全部 (285)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 285
留言總數: 21
今日人氣: 2
累積人氣: 17613
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann