連日來都睡得很少
很不好
應該要早點睡了,但也不太可行
44m,到達後拿了acc notes。
上到勁無聊的
今天是校檢,黃爆忠冇捉我話,話都冇話我,睇一睇就走
但而基佬就唔記佢名,叫佢剪就算!!
星期一真的不好,第1 lesson就是pe
仲要放左鞋係locker..............唉又要用tough +紙袋,very no good 呀
swimming,跳4次水,100m就上番去,又做體能,好無聊
之後可以去玩,打算打波,但冇人同隊,走左去玩槍
都成年幾冇玩過lo,唔.................
許sir話我推腰同出個下做得好好,話我唔識扣腕lo。
令我諗番起以前係愉園,
個a sir又係話我姿態做得好,搵我做demo,
佢話練姿勢先難,力你好快得ja
個a sir 丟到50 m的,有半個足球場多d
無奈的係個度唔識丟個d教練都有3,4十米
個陣有咁多時間,真係好.............
及後eng.......................唔...................
nee我冇做,之後上堂做,wa,勁易lo
以前都唔知咁易,唔通真係futfut之效?
sum send 哂 打唔到個d 公仔俾我
勁正
原來佢上堂搞咁耐就係要copy d 公仔= =!!
a.maths...........
唔星期一,beanbean都買野食上黎...........唔.............
半聽半做,做左勁少
eng test,爆笑
我本身打算睇beanbean
點知d野我又岩哂,我都估唔到
反而beanbean= =+++++++
之後= =+++++
好笑!!
lunch,去影印,後去食同,但勁多人食煙,當然走啦
去左台式,哈,個度d冷氣機唔知做乜
我住邊度都整到我............
雞扒都有叉燒味的!!!
中文.........以為派卷,點知唔係
星期四就要背默,oh no!!!!
a.maths
一樣
reading,好搞gag lo,去乜鬼hall 呢?
我番左轉頭拎手機同mp3= =
搞到差d要坐出面
好在sum等埋我= =
但要飛落去lo
搞到都係坐幾出下
都唔知學校搞乜lo,半校人都可以坐咁迫
好悶呀 explosion講d野
根本就係白痴先會講
又派勁多紙唔知做乜wo
後尾唔知做乜同sum係度玩寫字,又玩東玩西
最搞笑都係我寫左"在世界中心乜乜乜"
kukuku 笑到佢傻
玩完個陣3:25分@@
勁快wo
不過勁crowd 又 熱啦................
閃後業哥拎哂d紙黎做數................oh no!!!
on duty,唔.................no fun
打計背書都係唔得,做acc,勁快做哂
都係tomato搞到我有番d性趣
今次一做就岩啦,勁正
不過星期四acc test........................
him先走話去3,我發現av club d相冇哂...............
shum 龍問我補chem= =
後落去太陽買薄,貴爆!!
302,on time,勁少人上chem,勁白痴呀教哂d skills,不過有個我都唔記得左ga.......
409,本身話祖倫..............不過咁多野,算啦haha!!!
番去搞字典機= =,唔.............仲未研究..都係搞mp3!!!
想買512 mb sd 呀!!!
佢送個 dvd仲未睇
原來方力申個個係980蚊
快譯自己個隻係498............好想快d睇
加番張hacken 真係非常好
還你門匙非常好!!
|