擒晚攰得掣,冇lala舉舉下啞令都訓左
之後起左身見到做緊刑事
我訓之前聽緊森美
醒番變左細so=.=
之後飛之又痛,刷牙就訓
真係好攰!!!
8點a ma上黎...........
唔想起身呀......
兩個零3個月未訓得多過8個鐘
但我又唔想起身之後搞下搞下又9點幾先出門
之後去左tw自修室啦,去到勁last
d位都冇得7788
之後又攰wo!!有位就好想訓,但做左phy mc先.........
then又做下eng pp咁 做左成2個幾3個鐘=.=|||
之後見到him同張靜個d 啦,差不多1點個陣好想去玩
但又冇野玩wo,之後sms him 問佢係邊
and then我去左3/f搵佢
原來佢話冇位落左去
又去左吉野家,食個個24蚊牛肉菜飯
原來厄錢嫁,d牛肉少左勁多,d菜又好似勁多咁,不過多ga都係豆
都唔好食ga!!
不過算,平左一蚊都知咩事=口=
and then 番去,我竟然走左去做acc lo
仲做左4個ex 添,勁少?係呀
真係做得4個,不過就做左幾個鐘!!!
之後唔想做,本身話去機鋪ga,但後尾都冇去到。
本身今日4點係去踩單車,不過冇計啦
唔同唔去燒完咩!?
7點去到,勁多人,仲要遲左,原來燒完佢1:20 多左平時5分鐘lo
佢本notes 勁型,仲令過ken chan個本
不過勁厚,百幾頁,我以為佢教中5d野
原來佢乜野都教
不過佢d野好似聽唔入耳咁
佢又勁搞d 勁低級無聊冷爆野 不過有人話佢痴線又幾好笑
其間wilison真係出左黎,佢錄緊都可以走出黎=.=”
不過係全部最好笑lo,兩條友咁樣,成班都爆笑
不過佢d time 過得勁快lo,以為上親個d都係咁睇鐘
佢就冇,不過就玩sms
本身打算唔出去嫁啦,因為佢地話出到大圍咁遠wo,做乜?
係咩送別會咁上下野啦,咁後尾佢地打黎話去tw wo
咁我就諗住去啦,點知去到mtr,佢地就話去沙田
oh no,咁遠都,我又打算唔去嫁啦
不過him話順便去無印,我諗諗下都想去,之後48x出左去
去到原來佢地都到左,咁,我同him去左無印..
我又買左30蚊!!好貴
之後落到去pizza hut,原來佢地都仲未有位
見到百老,入去睇睇,因為我想買字典機呀。
之後出番黎d人又唔見哂
我地入去最入先見到佢地
之後余sms 我話mk頹廢
出到去真係=口=
之後我,him,倫,pang,立,mk 六條友另一張
我地叫野食叫左勁耐, 梁sir佢地個張食緊我都未叫
我同pang係度玩刀,我又唔知點解會同佢係度玩lo!!
好無聊呀,oh no仲要俾 隔離d人見到呀!!!
oh no,勁lol=.=
佢地仲笑我地,話"我地鬥內功"又話屠龍刀個d
oh no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
之後叫左2大1細,2飯1意,之後個writress 黎左我又係度唔知做乜搞gag話
"真係叫飯呀?d飯真係飯黎嫁wo!!"
之後又話"唔叫小食呀?c 桌wo!!"
搞到個witress係咁笑。
之後先黎個意,大家係度搶,一下冇哂,之後pang乜都拎唔到
勁爆笑,笑爆!!!
之後又係咁唔知搞乜,搞笑咁
笑到我傻,呢d等我記得先打!!
後尾又食唔哂wo,一人食左4,5舊
我就2大2細,勁full,不過梁個台就勁快食哂,應該可能佢地唔夠食呀!!
我地400幾500
梁就千幾
都差唔多錢,食到勁耐,
之後him佢地係度講咸溼笑話,梁sir又好想聽咁=口=
之後我發覺之前個個witress 個女仔係咁望住我咁樣
好搞笑
之後話有小強
我又答爹同個女仔講話我之前都見到haha
佢又應我wo,叫我地捉左佢,之後李+倫話:唔係呀ma,3條豬扒!!
個時勁大聲咁
後尾另一個writer 去左打小強=.=
因為倫講左d咁ga野,我地就早走左,
走個時我就同個女仔byebye la
有d怪怪既feeling
之後 龍又搭嗲:下次番黎探你
個女仔勁無奈話:唔洗啦!
我覺得佢幾搞笑
後尾出到黎西田個度乜都close哂
又話影都冇影
之後又講番倫 話豬扒個d野啦
成班係度笑佢
去番 welcome個度 全體相
之後楊利偉流鼻血=口=
影左幾次先影到
因為tim個部機係舊個部=口=
成班人散哂去by 48,49 la
lun d錢俾 him拎哂,ha
車上有人話要隻 事件(後補啦,唔夠time)
去到長發本身話去吹水嫁,但我又怕左我a ma
唉!!!!!!!!!!
最怕又係佢
搞到我去唔到
之後佢地3條友去左海旁掛.............
我都勁想去,真係勁唔like我阿媽
都唔知佢諗乜
你去親街一家打十幾廿個電話之後小到你上天咁
回家見到自己a-look眼鏡布
好奇..........咁耐都仲係度?
有d怪feeling,唔知汁唔汁番好
最後都係冇
又唔知諗左d乜
其實我miss 左好多野冇打
不過算啦
有機會先補番,如果有部電腦係聽就好啦...........
唉!!!!!!
如果我自己有房就好啦!!!
唉!!!!!
以為過左12點就冇得打番星期六個xanga
原來 過左12點都可以打到嫁!!! 非常好!!
|