日記日誌



2005 年 9 月 11 日  星期日   晴天


昨粕 分類: 未分類

擒晚攰得掣,冇lala舉舉下啞令都訓左

之後起左身見到做緊刑事

我訓之前聽緊森美

醒番變左細so=.=

之後飛之又痛,刷牙就訓

真係好攰!!!

8點a ma上黎...........

唔想起身呀......

兩個零3個月未訓得多過8個鐘

但我又唔想起身之後搞下搞下又9點幾先出門

之後去左tw自修室啦,去到勁last

d位都冇得7788

之後又攰wo!!有位就好想訓,但做左phy mc先.........

then又做下eng pp咁 做左成2個幾3個鐘=.=|||

 

之後見到him同張靜個d 啦,差不多1點個陣好想去玩

但又冇野玩wo,之後sms him 問佢係邊

 

and then我去左3/f搵佢

原來佢話冇位落左去

又去左吉野家,食個個24蚊牛肉菜飯

原來厄錢嫁,d牛肉少左勁多,d菜又好似勁多咁,不過多ga都係豆

都唔好食ga!!

不過算,平左一蚊都知咩事=口=

 

and then 番去,我竟然走左去做acc lo

仲做左4個ex 添,勁少?係呀

真係做得4個,不過就做左幾個鐘!!!

 

之後唔想做,本身話去機鋪ga,但後尾都冇去到。

本身今日4點係去踩單車,不過冇計啦

唔同唔去燒完咩!?

 

7點去到,勁多人,仲要遲左,原來燒完佢1:20 多左平時5分鐘lo

佢本notes 勁型,仲令過ken chan個本

不過勁厚,百幾頁,我以為佢教中5d野

原來佢乜野都教

 

不過佢d野好似聽唔入耳咁

佢又勁搞d 勁低級無聊冷爆野 不過有人話佢痴線又幾好笑

 

其間wilison真係出左黎,佢錄緊都可以走出黎=.=”

不過係全部最好笑lo,兩條友咁樣,成班都爆笑

 

不過佢d time 過得勁快lo,以為上親個d都係咁睇鐘

佢就冇,不過就玩sms

 

本身打算唔出去嫁啦,因為佢地話出到大圍咁遠wo,做乜?

係咩送別會咁上下野啦,咁後尾佢地打黎話去tw wo

咁我就諗住去啦,點知去到mtr,佢地就話去沙田

 

oh no,咁遠都,我又打算唔去嫁啦

不過him話順便去無印,我諗諗下都想去,之後48x出左去

 

去到原來佢地都到左,咁,我同him去左無印..

我又買左30蚊!!好貴

 

之後落到去pizza hut,原來佢地都仲未有位

 

見到百老,入去睇睇,因為我想買字典機呀。

之後出番黎d人又唔見哂

我地入去最入先見到佢地

 

之後余sms 我話mk頹廢

出到去真係=口=

 

之後我,him,倫,pang,立,mk 六條友另一張

 

我地叫野食叫左勁耐, 梁sir佢地個張食緊我都未叫

我同pang係度玩刀,我又唔知點解會同佢係度玩lo!!

好無聊呀,oh no仲要俾 隔離d人見到呀!!!

oh no,勁lol=.=

佢地仲笑我地,話"我地鬥內功"又話屠龍刀個d

oh no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

之後叫左2大1細,2飯1意,之後個writress 黎左我又係度唔知做乜搞gag話

"真係叫飯呀?d飯真係飯黎嫁wo!!"

之後又話"唔叫小食呀?c 桌wo!!"

搞到個witress係咁笑。

 

之後先黎個意,大家係度搶,一下冇哂,之後pang乜都拎唔到

勁爆笑,笑爆!!!

 

之後又係咁唔知搞乜,搞笑咁

笑到我傻,呢d等我記得先打!!

 

後尾又食唔哂wo,一人食左4,5舊

我就2大2細,勁full,不過梁個台就勁快食哂,應該可能佢地唔夠食呀!!

 

我地400幾500

梁就千幾

 

都差唔多錢,食到勁耐,

之後him佢地係度講咸溼笑話,梁sir又好想聽咁=口=

 

之後我發覺之前個個witress 個女仔係咁望住我咁樣

好搞笑

之後話有小強

我又答爹同個女仔講話我之前都見到haha

 

佢又應我wo,叫我地捉左佢,之後李+倫話:唔係呀ma,3條豬扒!!

個時勁大聲咁

 

後尾另一個writer 去左打小強=.=

 

因為倫講左d咁ga野,我地就早走左,

走個時我就同個女仔byebye la

有d怪怪既feeling

之後 龍又搭嗲:下次番黎探你

個女仔勁無奈話:唔洗啦!

我覺得佢幾搞笑

 

後尾出到黎西田個度乜都close哂

又話影都冇影

之後又講番倫 話豬扒個d野啦

成班係度笑佢

 

去番 welcome個度 全體相

之後楊利偉流鼻血=口=

影左幾次先影到

因為tim個部機係舊個部=口=

 

成班人散哂去by 48,49 la

lun d錢俾 him拎哂,ha

 

車上有人話要隻 事件(後補啦,唔夠time)

 

去到長發本身話去吹水嫁,但我又怕左我a ma

唉!!!!!!!!!!

最怕又係佢

搞到我去唔到

之後佢地3條友去左海旁掛.............

我都勁想去,真係勁唔like我阿媽

都唔知佢諗乜

 

你去親街一家打十幾廿個電話之後小到你上天咁

 

回家見到自己a-look眼鏡布

好奇..........咁耐都仲係度?

有d怪feeling,唔知汁唔汁番好

 

最後都係冇

又唔知諗左d乜

 

 

其實我miss 左好多野冇打

不過算啦

有機會先補番,如果有部電腦係聽就好啦...........

唉!!!!!!

如果我自己有房就好啦!!!

唉!!!!!

 

以為過左12點就冇得打番星期六個xanga

原來 過左12點都可以打到嫁!!! 非常好!!




2005 年 9 月 10 日  星期六   晴天


無野 鬱悶 分類: 未分類

今天是星期六

沙田

pizza

pizza 係 女仔 ,3條豬......................

小強

12點幾

俾阿媽小

一番黎sis係度

冇得打xanga




2005 年 9 月 8 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 95 | »


LamYukLun
暱稱: "'我係倫^<
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
good
THX
also last day
ok good
» 日誌分類
全部 (285)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 285
留言總數: 21
今日人氣: 28
累積人氣: 17583
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann