2005 年 10 月 2 日 星期日  |
| 老人家 |
分類: 未分類 |
9點半左右到自收室,見到細左勁多,唔知搞乜咁,一早就冇哂位,可能因為咁,見佢開始收人野,仲冇15分鐘,見到冇人就收....
11點futfut,本打算唔霸位,但又唔知做乜屎忽痕拎番哂d野出黎。
12就俾人收左d野...補完習番去拎番d野...
又要身份証咁樣樣
仲話:12點收你2點先黎
okokok
409番去青衣,ok ,咁岩有位,點知黎左條友都唔係路ga
坐我隔離勁咁咳又唔用手遮下咁....
之後仲要訓到打鼻昂,勁吵,不過我冇理佢,我唔知係唔係俾佢傳染左,係咁釣魚,之後4點左右先起身= =!!
條友左面個人(我坐佢右面)頂唔順,叫佢話:細聲d得唔得
條友:咩細聲d
個人:你訓教有聲
之後條友醒左陣又訓番...又吵...
個人又叫醒佢話:你唔好訓啦
條友好似發皮4咁,後尾又終下終下又咳.......
我都頂佢唔順,個樣又好dirty個類.....
之後4點半我去左pk shop買野食,因為未食lunch,又唔想食得飽。
9.5又買左品客
等勁耐呀又,次次都係咁。
回家,食下食下唔對路,愈食愈多,差唔多成同食哂= =+!!
突然下大雨.....以前我好鐘意係屋企望住出面落雨,依家就冇咁ga feeling,人老左...maybe
晚了又出kf食飯,食勁耐啦又.....食後,望到個公園,又諗番起以前
唔....的確老了....但回憶也不多記得,只記得晚上來了不少次
可能有岑龍,可能有盧頭,可能有達,可能冇人
自己回家,竟忘了帶鑰匙....回頭,爸同行走,心中不知如何的不快...
|
2005 年 10 月 1 日 星期六  |
| 終點-悲劇 |
分類: 未分類 |
11點去唱k
同six早左十零分鐘到,得2個半鐘,
終於有mk鋒d歌
唔知係唔係擒日叫得勁得掣,乜都唱唔到
d野食又凍,食完又好似冇食過,又唔好食,早知唔黎
之後又喪叫,short左
去打機,打太鼓,第二次,勁好玩
second fail...未較野就開始.....
來回扑野and 南豐兩次...
外賣回家
不知幹什麼....
hae下hae下
開學一個月,真係玩死我
其實自己乜都冇做咁掣,成日去玩
開左學,太多石子,行路也不順,想尋回過去的想法又來
痴線,根本好多野對我黎講都冇用
只不過係因為我好勝,搞到樣樣野都煩,坐這座山,望那座山,一事無成
i need not anything.
i just cannot live without time.
一整個月,也不記念futfut,有愧於心
可追嗎?不要想,向前走
還可行嗎?不要想,向前走
過去做了甚麼?真的不要再想,你向前奔便是了
對...
對...
對!!!
這是你現在生存的目標,不去的話你去死吧。
還在打甚麼xanga,你的生命一早已不是你自己可以玩弄的了 |
2005 年 9 月 30 日 星期五  |
| 陸運兩日,老盡少年心 |
分類: 未分類 |
一早起來滿心高興,為何?因為腿不痛,奇怪的說,以為一整年沒做運動,跑了4x4必死無疑,誰知和平日一樣。
吃過早餐很早就出門了,看到時鐘也未到預期的一樣,所以慢行了。
一上樓梯時...感覺來了,原來不是不痛,而是不獸重而已,但雙腳也沒力的說.....
如昨天一樣....的去了blue
第一項是long jump,但我沒去
之後被叫了去整東西.....
第二項是shot put...也是沒去...
5000提前了,也不想去的,但沒法子
打算和達,聰一齊慢跑,結果被聰fake了
很不對勁,我覺得計圈個條友計錯左
聰快我一圈,但佢報個度話佢仲有一圈,我就仲有3圈............
我也求求其其的跑
無奈的,不理了,原本打算也是玩的,最後沖了,旁人笑了。
梁sir:聽講你行左4900,跑左100 wo。
子文:你都唔跑ga。
tam:你收山啦。
= =|||沒有用力,但腿也十分攰....5000...根本沒有樂趣
跑完還未出完汗就放lunch了
原說是外賣的...但梁又提意去pizza hut....
沒衫下,換了班衫
去了pizza hut..廿幾多個人吧!? 連業哥也來了
叫野食叫了很久
全也叫了飯等餐
本以為貴到飛起,點知一人有野飲,有湯,我個台d人又食唔哂咁多
搞到我食勁多,40蚊ja,係pizza hut黎講,好平啦!!
差不多遲到才回去
之後仲要跑番去添,場景爆笑。
係度練習叫,吵爆隔離
辛苦的橕到頒完獎
發哂din咁沖哂落去
霸左的位被5c 食了= =
乜接力都勁吵,最吵係我地
之後班際接力得第二了,同5d差零點幾秒
我先前也估不到的,場面一片混亂,乜人都跑哂出去跑一圈
許老虎勁小我地
影相都唔俾,傻ga
之後走哂人,我地影相啦,點知許老虎又小爆我地,唔俾我地影
痴ga
出左去面影,冇lala校長又走埋黎,仲一齊影添= =!!搞笑呀
之後同beanbean又玩包剪泵每次加5下掌
我做左好似30下
beanbean 係25下個度輸左,分開左黎做
hoho,之後係時間走
又plan左去打邊爐,見到gloria 喊
係走時趙口中先得知,原來先前幾次班會活動洗左好多錢
佢仲差人二百幾蚊,但依家又要洗錢
梁sir話請佢,佢話唔洗
佢話搞到好似佢要屈人請咁
等等等等等等等等
其實佢都冇黎齊哂ga,咁就多佢少少啦應該
真係wo,次次班會都一定花費80蚊以上,
起馬我地用左幾百啦都....
我都唔明點解....梁sir又好似好鐘意pizza hut咁,次次都提意去
同趙back home佢番偉景
之後sm佢話一陣一齊去,之後佢話唔想去,叫埋我添
咁我又諗諗下,其實我真係唔想去長發打邊爐
其實唔係咩問題,但我一d都唔餓,又唔想食到咁飽,咁如果唔想飽,打邊爐都冇意思,加上唔打食送仲貴....
又諗下又諗下,諗左好耐咁
我又唔想咁敗家...點解呢,因為我真係洗左好多錢...
之後mama番黎煮左俾我食
米已成炊
衝浪,不是不覺10點了....
陸運兩日,老盡少年心
|
|
|