日記日誌



2005 年 10 月 2 日  星期日   晴天


老人家 分類: 未分類

9點半左右到自收室,見到細左勁多,唔知搞乜咁,一早就冇哂位,可能因為咁,見佢開始收人野,仲冇15分鐘,見到冇人就收....

11點futfut,本打算唔霸位,但又唔知做乜屎忽痕拎番哂d野出黎。

12就俾人收左d野...補完習番去拎番d野...

又要身份証咁樣樣

仲話:12點收你2點先黎

 

okokok

 

409番去青衣,ok ,咁岩有位,點知黎左條友都唔係路ga

坐我隔離勁咁咳又唔用手遮下咁....

之後仲要訓到打鼻昂,勁吵,不過我冇理佢,我唔知係唔係俾佢傳染左,係咁釣魚,之後4點左右先起身= =!!

條友左面個人(我坐佢右面)頂唔順,叫佢話:細聲d得唔得

條友:咩細聲d

個人:你訓教有聲

之後條友醒左陣又訓番...又吵...

個人又叫醒佢話:你唔好訓啦

條友好似發皮4咁,後尾又終下終下又咳.......

我都頂佢唔順,個樣又好dirty個類.....

 

之後4點半我去左pk shop買野食,因為未食lunch,又唔想食得飽。

9.5又買左品客

等勁耐呀又,次次都係咁。

 

回家,食下食下唔對路,愈食愈多,差唔多成同食哂= =+!!

 

突然下大雨.....以前我好鐘意係屋企望住出面落雨,依家就冇咁ga feeling,人老左...maybe

晚了又出kf食飯,食勁耐啦又.....食後,望到個公園,又諗番起以前

唔....的確老了....但回憶也不多記得,只記得晚上來了不少次

可能有岑龍,可能有盧頭,可能有達,可能冇人

 

自己回家,竟忘了帶鑰匙....回頭,爸同行走,心中不知如何的不快...

 




2005 年 10 月 1 日  星期六   晴天


終點-悲劇 分類: 未分類

11點去唱k

同six早左十零分鐘到,得2個半鐘,

終於有mk鋒d歌

唔知係唔係擒日叫得勁得掣,乜都唱唔到

d野食又凍,食完又好似冇食過,又唔好食,早知唔黎

之後又喪叫,short左

 

去打機,打太鼓,第二次,勁好玩

second fail...未較野就開始.....

來回扑野and 南豐兩次...

外賣回家

 

不知幹什麼....

hae下hae下

 

開學一個月,真係玩死我

其實自己乜都冇做咁掣,成日去玩

開左學,太多石子,行路也不順,想尋回過去的想法又來

痴線,根本好多野對我黎講都冇用

只不過係因為我好勝,搞到樣樣野都煩,坐這座山,望那座山,一事無成

i need not anything.

i just cannot live without time.

一整個月,也不記念futfut,有愧於心

可追嗎?不要想,向前走

還可行嗎?不要想,向前走

過去做了甚麼?真的不要再想,你向前奔便是了

 

對...

對...

對!!!

這是你現在生存的目標,不去的話你去死吧。

還在打甚麼xanga,你的生命一早已不是你自己可以玩弄的了




2005 年 9 月 30 日  星期五   晴天


陸運兩日,老盡少年心 分類: 未分類

一早起來滿心高興,為何?因為腿不痛,奇怪的說,以為一整年沒做運動,跑了4x4必死無疑,誰知和平日一樣。

吃過早餐很早就出門了,看到時鐘也未到預期的一樣,所以慢行了。

一上樓梯時...感覺來了,原來不是不痛,而是不獸重而已,但雙腳也沒力的說.....

如昨天一樣....的去了blue

 

第一項是long jump,但我沒去

之後被叫了去整東西.....

第二項是shot put...也是沒去...

5000提前了,也不想去的,但沒法子

 

打算和達,聰一齊慢跑,結果被聰fake了

很不對勁,我覺得計圈個條友計錯左

聰快我一圈,但佢報個度話佢仲有一圈,我就仲有3圈............

我也求求其其的跑

 

無奈的,不理了,原本打算也是玩的,最後沖了,旁人笑了。

 

梁sir:聽講你行左4900,跑左100 wo。

子文:你都唔跑ga。

tam:你收山啦。

 

= =|||沒有用力,但腿也十分攰....5000...根本沒有樂趣

跑完還未出完汗就放lunch了

 

原說是外賣的...但梁又提意去pizza hut....

沒衫下,換了班衫

 

去了pizza hut..廿幾多個人吧!? 連業哥也來了

叫野食叫了很久

 

全也叫了飯等餐

本以為貴到飛起,點知一人有野飲,有湯,我個台d人又食唔哂咁多

搞到我食勁多,40蚊ja,係pizza hut黎講,好平啦!!

 

差不多遲到才回去

之後仲要跑番去添,場景爆笑。

 

係度練習叫,吵爆隔離

辛苦的橕到頒完獎

 

發哂din咁沖哂落去

霸左的位被5c 食了= =

乜接力都勁吵,最吵係我地

之後班際接力得第二了,同5d差零點幾秒

我先前也估不到的,場面一片混亂,乜人都跑哂出去跑一圈

許老虎勁小我地

影相都唔俾,傻ga

 

之後走哂人,我地影相啦,點知許老虎又小爆我地,唔俾我地影

痴ga

 

出左去面影,冇lala校長又走埋黎,仲一齊影添= =!!搞笑呀

 

之後同beanbean又玩包剪泵每次加5下掌

我做左好似30下

beanbean 係25下個度輸左,分開左黎做

hoho,之後係時間走

 

又plan左去打邊爐,見到gloria 喊

係走時趙口中先得知,原來先前幾次班會活動洗左好多錢

佢仲差人二百幾蚊,但依家又要洗錢

梁sir話請佢,佢話唔洗

佢話搞到好似佢要屈人請咁

等等等等等等等等

 

其實佢都冇黎齊哂ga,咁就多佢少少啦應該

真係wo,次次班會都一定花費80蚊以上,

起馬我地用左幾百啦都....

我都唔明點解....梁sir又好似好鐘意pizza hut咁,次次都提意去

 

同趙back home佢番偉景

 

之後sm佢話一陣一齊去,之後佢話唔想去,叫埋我添

咁我又諗諗下,其實我真係唔想去長發打邊爐

 

其實唔係咩問題,但我一d都唔餓,又唔想食到咁飽,咁如果唔想飽,打邊爐都冇意思,加上唔打食送仲貴....

又諗下又諗下,諗左好耐咁

我又唔想咁敗家...點解呢,因為我真係洗左好多錢...

之後mama番黎煮左俾我食

米已成炊

 

衝浪,不是不覺10點了....

 

陸運兩日,老盡少年心

 

 

 



« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 95 | »


LamYukLun
暱稱: "'我係倫^<
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
good
THX
also last day
ok good
» 日誌分類
全部 (285)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 285
留言總數: 21
今日人氣: 17
累積人氣: 17572
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann