朝早"好樣衰- -"
朝早個時無啦啦諗起淑嫻j今日生日- -"{點解要我記得番呢?Why ?T^T .."接著會有悲慘的事發生在我身上- -"
跟住我就去左ok到買盒糖"點知得番holly kitty既糖"
係lee個時候我諗住唔買- -{但以為周景同老張佢地買左- -所以我都好無奈咁買左"
攞住盒糖勁樣衰- -"
我買野排隊個時"比d人眼啤啤[勁多中學生=口=...頂- -
跟住比$個收銀員"佢都啤左我幾下"[[覺得佢係到偷笑""忽傾腰 - -"唉..慘爆
返到學校先知周景同老張冇買到生日禮物- -"妖
跟住佢地話同我夾$一齊比淑嫻j- -"
小息個時我地就比左佢啦-0-
第一堂到第四堂都係咁聽老師鳩up"
反思個時..我同老張話芷晴係羅盤大師"[因為她是常常用紫微"屌"數的麥玲玲ma-_____________-"
放學好快就返歸lu-0-
|