今日day 5 所以有音樂堂
綜人堂 勁無聊
音樂堂 填問卷
小息 比人捉走左 去做專題xx
中文堂 做應用練習
數學堂 講三角比= =
中史堂 無聊
午膳小息 又講專題xx = =
科學堂 無帶2a冊 罰企 = =
兩堂英文堂 開頭mr.chan好悶 差d訓著 比miss潘見到我差d訓 我起番身 佢對我微笑
有d恐怖
之後到miss潘教 幾好玩
放學 又比人捉去做野 幹 都唔知邊個屈我係o既 比我知道 我一定好好(報答)佢
之後去籃球果邊 熱身 熱到就黎著火果時 又比人捉去做野
之後做完野再去籃球果邊
到比賽啦 我跳波 緊係跳贏啦 之後......第一節17:6 我地贏緊 我仲有3,4個block
第二節 對面個5號仔鏟入黎我地頭 小朋友未死過呀
鏟過黎比我block 之後比佢接番 佢再射 又比我block 型呀 哈哈
都唔知陳偉傑識唔識睇野o既 亂foul 幹 係後面block落去 無(hi)到佢 又吹 企係到伸直隻手 又吹
下次唔搵佢做啦
到左最後35:25 我地贏(全靠老婆支持我) 我仲有6,7個block 呀濠 偉麟 曾 李榮ben 都有block
yo 基協丙組籃球隊 勁呀 吳毅豪 唔請我地飲野
之後去m記 飲奶昔 自己比$
今日真係好開心
101日啦 |