hi



2009 年 9 月 4 日  星期五   晴天


2009-09-04 愉快 分類: 未分類

N世紀無打過啦

唔知打咩好 

今日打波  十分高興= =

今個學期目標  學界拎獎




2009 年 6 月 5 日  星期五   晴天


2009-06-05 分類: 未分類

老婆我好掛住你呀  老婆我愛你呀




2009 年 6 月 2 日  星期二   晴天


2009-06-02 愉快 分類: 未分類

今日係day 4  有工科呀.......= =

好辛苦先頂完工科 

小息之後又工科    ...........

..............到午息係2b門口玩  劉偉恆超勁  細細力就打爆張櫈 

勁唔勁先 哈哈 唔好搞興佢呀

之後又...................

放學去左睦鄰打波  見到黃裕康  佢真係勁左好多

佢block左何志濠兩野勁到抽晒筋咁 

之後我走去一打六(我一佢地六)  哈哈  開頭比佢地屈左2分  之後我打番到8:2  我領先緊呀

之後比佢地屈到喊  1x:8我之後無入波啦 

之後同黃裕康打  基協vs彩天  我block左黃裕康呀

打完之後同黃裕康一齊坐79m回歸




2009 年 5 月 27 日  星期三   雨天


2009-05-27 愉快 分類: 未分類

今日又day3啦  有體育堂呀  不過只係跳繩

滿足唔到我咁多對運動o既渴望

之後都過得好開心  之後回家去了 

打打下電腦  芝芝姨姨打黎問我同我細佬去唔去睇戲

去睇翻生侏羅館2呀 正呀  之後就等到7:30出發

到左  等埋姨姨同姨丈就入去啦  之後等開波

之後唔想打   ..........

睇完就回歸啦 

 




2009 年 5 月 19 日  星期二   晴天


2009-05-19 愉快 分類: 未分類

太耐無打blog啦

今日一朝早都無咩野 

之後到左小息  無打波  唔想打

之後都無咩  去到午膳  等緊你包維他奶  之後請偉麟曾食雪條

之後都係...................

到放學偉麟曾請番我食牛奶樂  多謝晒

之後同佢去買茶字典  之後回歸去了



« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 14 | »


LeBronHin
暱稱: B-BoY軒仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
MORE...  
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
» 最新日誌
學界田徑 day2
2011-02-08
2010-12-30
2010-12-15
2010-12-04
» 日誌分類
全部 (68)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 174
今日人氣: 0
累積人氣: 3314
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann