今日係day 4 有工科呀.......= =
好辛苦先頂完工科
小息之後又工科 ...........
..............到午息係2b門口玩 劉偉恆超勁 細細力就打爆張櫈
勁唔勁先 哈哈 唔好搞興佢呀
之後又...................
放學去左睦鄰打波 見到黃裕康 佢真係勁左好多
佢block左何志濠兩野 勁到抽晒筋咁
之後我走去一打六(我一佢地六) 哈哈 開頭比佢地屈左2分 之後我打番到8:2 我領先緊呀
之後比佢地屈到喊 1x:8我之後無入波啦
之後同黃裕康打 基協vs彩天 我block左黃裕康呀
打完之後同黃裕康一齊坐79m回歸 |