hi



2009 年 10 月 3 日  星期六   晴天


2009-10-03 愉快 分類: 未分類

今日係中秋 雖然要練波 但係好開心 朝早十點練到下午一點幾

之後吳sir請食野 食飽就回家去了 因為之後去二叔屋企燒野食

等爸爸番到黎就去啦  搭車搭到想嘔

去到二叔屋企  一開門隻狗就係咁吠  我同細佬入房打電腦 打到要上天台燒野食

上到去 原來有生蠔食  正呀 

燒左少少就玩蠟燭啦  玩下又食下  之後放左孔明燈 

之後搞到十一點幾先回家 番到屋企都好夜啦

 




2009 年 10 月 1 日  星期四   晴天


2009-10-01 愉快 分類: 未分類

今日一朝去慈雲山搵包包 一齊去玩 之後同父親,母親同細佬去食野

之後番歸  我同細佬本來想搵呀倫打波  之後佢同一班fd係中央打   之後我同弟弟便出發去

去到之後跟隊 之後打  打打下想去瓊山打  就座車去瓊山啦

打完番歸  之後落街食野




2009 年 9 月 30 日  星期三   晴天


2009-09-30 鬱悶 分類: 未分類

無番學E幾日真係好鬼悶呀

我要番學




2009 年 9 月 26 日  星期六   晴天


2009-09-26 分類: 未分類

今日都已經差不多好番晒

多謝幾位關心啦  唔洗擔心我嫁啦

已經退晒燒 但仲有喉嚨,頭痛同咳




2009 年 9 月 23 日  星期三   晴天


2009-09-23 分類: 未分類

大獲 賴晒野 發晒燒 38.4度

今日番到學校都已經有少少喉嚨痛啦 

之後成個人都興興地 我以為部冷氣機壞左

之後工科堂直頭興到咩咁

12:05放不過要留一陣堂 放學即刻番屋企 等媽咪番黎之後

去左睇醫生 去果間九龍灣唔知咩野中心 去到要仲係出面等一陣

之後入到去又等

睇完之後番屋企啦



« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 14 | »


LeBronHin
暱稱: B-BoY軒仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
MORE...  
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
» 最新日誌
學界田徑 day2
2011-02-08
2010-12-30
2010-12-15
2010-12-04
» 日誌分類
全部 (68)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 174
今日人氣: 0
累積人氣: 3305
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann