今日係中秋 雖然要練波 但係好開心 朝早十點練到下午一點幾
之後吳sir請食野 食飽就回家去了 因為之後去二叔屋企燒野食
等爸爸番到黎就去啦 搭車搭到想嘔
去到二叔屋企 一開門隻狗就係咁吠 我同細佬入房打電腦 打到要上天台燒野食
上到去 原來有生蠔食 正呀
燒左少少就玩蠟燭啦 玩下又食下 之後放左孔明燈
之後搞到十一點幾先回家 番到屋企都好夜啦
今日一朝去慈雲山搵包包 一齊去玩 之後同父親,母親同細佬去食野
之後番歸 我同細佬本來想搵呀倫打波 之後佢同一班fd係中央打 之後我同弟弟便出發去
去到之後跟隊 之後打 打打下想去瓊山打 就座車去瓊山啦
打完番歸 之後落街食野
無番學E幾日真係好鬼悶呀
我要番學
今日都已經差不多好番晒
多謝幾位關心啦 唔洗擔心我嫁啦
已經退晒燒 但仲有喉嚨,頭痛同咳
大獲 賴晒野 發晒燒 38.4度
今日番到學校都已經有少少喉嚨痛啦
之後成個人都興興地 我以為部冷氣機壞左
之後工科堂直頭興到咩咁
12:05放不過要留一陣堂 放學即刻番屋企 等媽咪番黎之後
去左睇醫生 去果間九龍灣唔知咩野中心 去到要仲係出面等一陣
之後入到去又等
睇完之後番屋企啦