今日一朝起身見到有落雨好唔開心 因為要打友誼賽
之後小息已經無晒雨 開心晒 但係放學又落 十分頂呀
之後吳毅豪黎到問我地做咩唔換衫 就知仲有得打啦 yo
我地坐的士分三架 果條陳偉傑 坐的士去每架比$40我地 但係要$40.5= =
去到迦密 佢地間學校都幾大 首先熱身 之後就打啦
上半場都贏20:6 之後最尾果10分鐘先比我打 一落場打左陣已經有blocks 不過唔知邊個犯左規呀
隔一陣又有block 之後一球fadeaway 入左 ya 44:28贏左
之後A grade又同我地鬥 人地有個高佬勁好笑 入底射籃底 唔入 再射 又唔入
之後佢回防無啦啦大叫 好!我認真 之後又炒 仲比我blocks埋
不如最後都係我地輸左 |