今日星期二 本來好開心o既
但係因為落雨 無得練波 好嬲 係咁鬧個天
之後呀倫同曾偉麟去我果邊打波
打到七點半 番我屋企 我>曾偉>呀倫排隊沖涼
打2k9 之後我媽媽問佢地留唔留低食飯
本來呀倫唔得 之後佢同佢媽媽講掂數 一齊食飯
之後再打 本來我用騎士 呀倫用湖人 之後幾經更換之後
我用湖人 曾偉用騎士 我輸10分 之後慢慢追到86:84 得番幾秒
之後我用kobe射三分 入左 之後86:87 贏左呀 哈哈
玩左10:00佢地番屋企啦
田聯
星期六 第一日田聯 唔知點解發個夢都有關田聯= =
6點幾起左身啦 = =
11:35a.m出門口 12:4xa.m先到小西灣運動場
1:15pm招集 45分先跳
第一跳4.75m
第二跳4.35m 我諗 實比人插死啦
第三跳5.30m 破pb 好彩 不過都比人小左野
第二日 跑100m
8:00起身啦 9:00出門
十點幾到左 等跑 跑完等影相 之後走啦
亞倫 生日快樂
祝你快快快快高長大
一朝都係照常番學 一番到亞倫叫我同佢講四個字 生日快樂
小息同午膳都無打波 午膳同亞倫,大麻成同亞寶去食幸福城
放左學去m記 之後番家了!
今日照常番學,打波
放學,打波 之後留左係學校一陣
之後去m記 食完個餐之後係咁傾點幫倫爺慶祝生日
由5:xx 講到6:3x 利害呢
之後回家了
大獲我病左
所以今日練唔到跑 但係因為表哥同表叔出左黎
去左打籃球 一開始得我地四個 之後倫爺黎埋 之後有三個人黎跟
有一個高我半頭 有一個差唔多高 有一個小朋友
打左一陣又有個呀叔黎打 之後我同倫爺同呀叔一隊 我表叔同高佬同差唔多高果個一隊
我地e次證明高唔一定贏 我仲block左同我差唔多高果個一野
之後小學同學黃裕康黎埋我同倫爺同黃裕康一隊 呀叔,高佬,差唔多高果個一隊
e場輸左
今日好開心 咁大班識o既人一齊