hi



2009 年 9 月 21 日  星期一   陰晴不定


2009-09-21 滿足 分類: 未分類

今日星期二  本來好開心o既

但係因為落雨 無得練波 好嬲 係咁鬧個天

之後呀倫同曾偉麟去我果邊打波

打到七點半 番我屋企 我>曾偉>呀倫排隊沖涼

打2k9 之後我媽媽問佢地留唔留低食飯

本來呀倫唔得  之後佢同佢媽媽講掂數  一齊食飯

之後再打 本來我用騎士 呀倫用湖人  之後幾經更換之後

我用湖人 曾偉用騎士 我輸10分 之後慢慢追到86:84 得番幾秒 

之後我用kobe射三分 入左 之後86:87 贏左呀 哈哈

玩左10:00佢地番屋企啦




2009 年 9 月 20 日  星期日   晴天


2009-09-20 滿足 分類: 未分類

田聯

星期六 第一日田聯 唔知點解發個夢都有關田聯= =

6點幾起左身啦 = =

 11:35a.m出門口 12:4xa.m先到小西灣運動場

1:15pm招集 45分先跳 

第一跳4.75m

第二跳4.35m 我諗 實比人插死啦

第三跳5.30m 破pb 好彩 不過都比人小左野

 

第二日  跑100m

8:00起身啦  9:00出門

十點幾到左  等跑 跑完等影相 之後走啦




2009 年 9 月 10 日  星期四   晴天


2009-09-10 愉快 分類: 未分類

亞倫 生日快樂

祝你快快快快高長大

一朝都係照常番學  一番到亞倫叫我同佢講四個字  生日快樂

息同午膳都無打波  午膳同亞倫,大麻成同亞寶去食幸福城

放左學去m記 之後番家了!

 




2009 年 9 月 8 日  星期二   晴天


2009-09-08 愉快 分類: 未分類

今日照常番學,打波

放學,打波 之後留左係學校一陣

之後去m記  食完個餐之後係咁傾點幫倫爺慶祝生日

由5:xx 講到6:3x 利害呢

之後回家了




2009 年 9 月 5 日  星期六   晴天


2009-09-05 愉快 分類: 未分類

大獲我病左

所以今日練唔到跑  但係因為表哥同表叔出左黎

去左打籃球  一開始得我地四個  之後倫爺黎埋  之後有三個人黎跟

有一個高我半頭 有一個差唔多高 有一個小朋友

打左一陣又有個呀叔黎打  之後我同倫爺同呀叔一隊 我表叔同高佬同差唔多高果個一隊

我地e次證明高唔一定贏  我仲block左同我差唔多高果個一野

之後小學同學黃裕康黎埋我同倫爺同黃裕康一隊  呀叔,高佬,差唔多高果個一隊

e場輸左

今日好開心 咁大班識o既人一齊



« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 14 | »


LeBronHin
暱稱: B-BoY軒仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
MORE...  
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
» 最新日誌
學界田徑 day2
2011-02-08
2010-12-30
2010-12-15
2010-12-04
» 日誌分類
全部 (68)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 174
今日人氣: 1
累積人氣: 3306
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann