| ToDaY~ * |
落左兩日雨la∼
冇停過呀∼
好大雨tim呀><
今日一朝去開户口~
真係煩呀~
開尼轉脹~
跟住呀媽話有野做~
叫我食d野先~
感我咪去些粉到買野食lor~
之後再去買雪糕食~
感又番屋企食飯~
都食唔落lu^田^
下晝諗住番去大圍學日文la~
點知原來係唔洗上架..
感我同honey就好糯感∼
去左麥當當食野∼
我呀媽就尼車我走∼
我地去左沙田買野lor∼
我買左對鞋la∼
感就番屋企lu∼
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 172 | » | |
|
``FRiENDZ LINKS﹏
向晴***XANGA
向晴***QOOZA
LING***XANGA
澄智***XANGA
澄智***QOOZA
++***XANGA
舒慧***XANGA
舒慧***QOOZA
|
|