對於今天的字
兩個字: 開心
今天早上起身 右眼皮 係度跳.. 俗稱"眼皮跳"
仲要為有不好的東西要發生呢
回到學校 我所溫的語文 大多數都測了
又其是成語 臨收尾 重溫一次d難字
估不到的是 我溫的 他全出 仲有好多好多好多
接著上英文堂 今天的互動也特別多 但有好多ppt要做...
組長 真 "辛苦"
上歷史堂無啦啦有一份報告 煩 至憎囉.
數學 一諗起數學 就記得下課比人"追"
大家都好渴望得到我張"數學紙" 放學又係纏著我t.t
人家怕怕呢
班務 我想是今天最要好的一堂
派返d成績禮物 (我獲三份
_________________________
測哂所有的測驗了,但我信相日久會更加的辛苦
為了打敗那個死人宏 我會努力 努力
~完~
|