就是說! 今天的我 都不知怎了
玩得好喪 好癲 就像迷先了自己一樣.
接著上午 測了個數學大測 自信心 "爆硼"
跟著又英文小測 我囉左個嘔心 樣衰 的成績...唉......
接著個幾堂都ok啦 今日頭芳老師 返左黎
超開心呢 又可以見到佢啦 佢今日都講左一句自問自答 ㊣~~
下午我同berry 合奏左 桑塔路其啊 超㊣
再派埋成績表 眼看 眼睛就快落淚
成績進了 名次退了 但都得到了miss chan chan 的讚賞 和 祝福
死人李恩宏 我今段都係追唔到架啦
鉛球 沒力 800m 沒氣 射藍 沒入 (3沒政策)
返到屋企 我.我含著眼淚 訓左成 個鍾.......攰.攰.攰
希望天日的英文大測 都會有好成績啦..........
~~完~~
|